profielwerkstuk therapie met paarden, HELP!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bente_sat

Re: profielwerkstuk therapie met paarden, HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 18:45

Josien_m_ ik zal binnenkort een mailtje naar je sturen!

Voor de rest ben ik nog niet veel verder gekomen. Mijn juridische stukje is af en nu ga ik beginnen aan technologisch en ecologisch. Hopen dat er uiteindelijk wat zinnigs komt te staan.

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:22

Nou, dat mailtje komt blijkbaar niet. Mijn aanbod trek ik in, ik vind het niet prettig als er wel wat wordt gezegd maar niet wordt nagekomen!

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 20:58

Josien, Ik dacht dat ik een mailtje had gestuurd! Ik heb ook geen foutmelding gekregen dus ik ging er eigenlijk van uit dat hij wel was aangekomen. Sorry. Zal ik hem nogmaals versturen of zeg je bij deze liever niet meer?

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:06

Praktijk Memo uit Bergen op Zoom geeft ook therapie met paarden, misschien kun je er iets mee.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:08

josien_m_ schreef:
Nou, dat mailtje komt blijkbaar niet. Mijn aanbod trek ik in, ik vind het niet prettig als er wel wat wordt gezegd maar niet wordt nagekomen!

Dit vind ik echt een overdreven reactie. Wie weet is er wat mis gegaan of tussen gekomen en zo lang was het ook nog niet geleden.

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 21:14

Ik heb het mailtje nog een keer gestuurd, als ik geen reactie krijg even goede vrienden

Tabaluga12 Memo heb ik inderdaad al gebeld en zij heeft gelukkig een paar vragen voor mij kunnen beantwoorden

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:09

Tabaluga12 schreef:
josien_m_ schreef:

Dit vind ik echt een overdreven reactie. Wie weet is er wat mis gegaan of tussen gekomen en zo lang was het ook nog niet geleden.

Ik heb haar mail inmiddels ontvangen!

Misschien is het een overdreven reactie maar dat komt door de ervaringen die ik hier op doe. Ik krijg namelijk heel veel vragen om informatie en bied dat ook altijd aan. Net als langskomen om het te zien. Heel vreemd maar negen van de tien keer komen mensen niet opdagen en zit ik voor niets te wachten.
Ik heb dus inmiddels geleerd dat wanneer de beloofde reactie uitblijft, ik even zelf actie onderneem. Dit keer met goed resultaat, soms hoor ik ook niets meer. Dat is voor mj weer prettiger en duidelijker. :j

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:20

Hoi ts!
Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet, maar ik heb een paper geschreven over equitherapie bij kinderen met een autismespectrumstoornis. Heeft dus niets met economie van doen, maar met de wetenschappelijk bewezen effecten. Als je het wilt kan ik je deze wel toesturen. Kan me ook goed voorstellen dat je er niks aan hebt hoor. En het paper is wel in het Engels. Als je interesse hebt, stuur maar een pb :)
En succes met je pws! Ben je inmiddels al weer wat verder?

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 10:33

Dat zou echt super zijn Sanned! er is maar een (groot) hoofdstuk dat over economie gaat, voor de andere hoofdstukken lijkt het me heel nuttig. ik zal je zo een berichtje sturen

Alle niet economische hoofdstukken zijn zo goed als af gelukkig. Moeten nog wel wat aanpassingen gedaan worden. Nu het ecomomische hoofdstuk nog en dat is wel erg ingewikkeld vooral met zorgkosten en dergelijke