slaap lekker en fijn kerst
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kevertje04 schreef:Cassidy schreef:En ken je de mensen die nu overlast veroorzaken?
Ja, één van de twee. En op een niet zo'n fijne manier
en anders toch even je hoofd uit t raam de volgende keer
Vanavond weer een kans kevertje04 schreef:Of is het normaal om midden in de nacht voor andermans deur met elkaar te gaan kletsen?
Er staan op het moment twee meiden van een jaar of 20 voor ons huis, op het fietspad met elkaar te kletsen.
Lara_Silver schreef:Een topic op bokt plaatsen heeft weinig zin, zelf er op af stappen of de politie bellen wegens overlast (zwaar overdreven vanwege een beetje kletsen) wel. Vanaf 22 u t/m 7u hoort men de rust van de mensen te respecteren dus ik vond je niet overdrijven ofzo, maar hier kan men er weinig aan doen.
kevertje04 schreef:Mijn straat heeft een stoep van een meter en daar ligt het fietspad aan. Ze staan dus een kleine twee meter van het huis af. Ze staan daar om nog even na te kletsen na een gezellige avond, ik kan het hele gesprek meeluisteren en ik heb niets gehoord wat belangrijk was om op dat moment zo luidkeels te bespreken.
De volgende keer stap ik er wel op af omdat ik het echt niet normaal vind je zo te gedragen in een woonwijk. Ik heb nu twee keer mn mond gehouden maar heb er nu toch echt wel genoeg van. En zoals velen al zeiden: zij hebben er waarschijnlijk geen besef van dat ze iemand wakker houden.
Heb toen ook even mijn kamervenster opengetrokken