Werken met dieren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Werken met dieren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:24

Ik heb mijn papieren voor dierverzorging, woon in een omgeving van koeien varkens en kippen maar ho maar dat ik er wordt aangenomen. Valt enorm tegen is mijn ervaring en veelal willen ze toch dat je ervaring in die sector hebt.

Kijk eens op sites als www.ab-werkt.nl dat zijn uitzendbureaus in de groene en agrarische sector.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 20:26

mvermeulen1 schreef:
ik heb dat toen in combi gedaan.. ik liep 2 dagen stage en de rest van de week werkte ik en trimde ik langzaam aan ook al honden..

je kan ook 1 dag stage lopen en rest werken en stage kan bij sommige salons ook op zaterdag.

Maar dan krijg je het gelijk ook al best druk denk ik, én stage, én werk. Want ik heb ernaast ook gewoon nog school de hele week.
Het lijkt mij wel echt heel erg leuk om met honden te werken.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 20:28

fjordjes schreef:
Ik heb mijn papieren voor dierverzorging, woon in een omgeving van koeien varkens en kippen maar ho maar dat ik er wordt aangenomen. Valt enorm tegen is mijn ervaring en veelal willen ze toch dat je ervaring in die sector hebt.

Kijk eens op sites als http://www.ab-werkt.nl dat zijn uitzendbureaus in de groene en agrarische sector.

Hmm daar kom ik niet echt verder mee, tot en met 30 kilometer ver vanaf mijn woonplaats vind die site niets.

mvermeulen1

Re: Werken met dieren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:40

tja waar een wil is een weg.. je zal het idd wel wat druk krijgen maar dat had ik ook, heb daarnaast ook nog een eigen huis, paard en hond.. misschien handig om eerst je opleiding af te maken en een bijbaan te vinden voordat je een volgende opleiding gaat doen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:43

Bij AB moet je ook een beetje mazzel hebben.

Bij de Aldi op 't Kruis in HHW zoeken ze al heel lang mensen. Kassa medewerkers (8 tot 20 uur) en een filliaalleider of assistent.

Ben je al eens bij een uitzendburo geweest?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 21:07

Cowgirl schreef:
Bij AB moet je ook een beetje mazzel hebben.

Bij de Aldi op 't Kruis in HHW zoeken ze al heel lang mensen. Kassa medewerkers (8 tot 20 uur) en een filliaalleider of assistent.

Ben je al eens bij een uitzendburo geweest?

Bedankt voor de tips! Ik ga even de vacatures zoeken.
Nee, ik ben nog niet bij een uitzendbureau geweest. Ik zoek nog maar net een nieuwe baan.