Jolien87 schreef:bigone schreef:En waarom moet de man vragen?? Ik heb gewoon mijn man gevraagd, kan toch ook??
Je hebt helemaal gelijk hoor.
Maar ik ben daar iets te ouderwets voor: ik heb altijd al het beeld voor me gezien dat hij voor mij op 1 knie gaat.
Paisano gaat gewoon ten huwelijk gevraagd worden, als dat nu nog niet duidelijk is...
De belangrijkste reden voor mij om te trouwens is voor het geval 1 van ons tweetjes iets overkomt. Ik wil sowieso eerst getrouwd zijn voor we aan kinderen beginnen. En dan maak ik er liever gelijk een mooie dag van om nooit meer te vergeten, samen met onze dierbaren.
Aan de ene kant lijkt het me heel mooi om ten huwelijk gevraagd te worden met een klappend publiek om ons heen, uiteraard in slow motion.Of met vrienden en/of familie erbij. Maar het hoeven geen complete stunts te zijn hoor, als het maar een beetje creatief is. Het wordt nog een hele uitdaging voor hem om het een verrassing te laten aangezien ik vreselijk uitgekookt ben en altijd alles doorheb.
Idem hier, ik vind ook dat de man moet vragen.
Maar dat weet mijn vriend ook.
Maar gezien het feit dat we elkaar nog geen half jaar kennen, zal het aanzoek nog wel even duren, als het er al komt, hahaha.

Of met vrienden en/of familie erbij. Maar het hoeven geen complete stunts te zijn hoor, als het maar een beetje creatief is. Het wordt nog een hele uitdaging voor hem om het een verrassing te laten aangezien ik vreselijk uitgekookt ben en altijd alles doorheb.
)
met een goedkope ring haha want t was meer symbolisch (ook ik draag zelden ringen).
(hij zit naast me, hihi)

hij trok wel zn knie op