Wat is jouw droomaanzoek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:26

Jolien87 schreef:
bigone schreef:
En waarom moet de man vragen?? Ik heb gewoon mijn man gevraagd, kan toch ook??

Je hebt helemaal gelijk hoor. :j
Maar ik ben daar iets te ouderwets voor: ik heb altijd al het beeld voor me gezien dat hij voor mij op 1 knie gaat.

Paisano gaat gewoon ten huwelijk gevraagd worden, als dat nu nog niet duidelijk is... :D

De belangrijkste reden voor mij om te trouwens is voor het geval 1 van ons tweetjes iets overkomt. Ik wil sowieso eerst getrouwd zijn voor we aan kinderen beginnen. En dan maak ik er liever gelijk een mooie dag van om nooit meer te vergeten, samen met onze dierbaren.

Aan de ene kant lijkt het me heel mooi om ten huwelijk gevraagd te worden met een klappend publiek om ons heen, uiteraard in slow motion. O:) Of met vrienden en/of familie erbij. Maar het hoeven geen complete stunts te zijn hoor, als het maar een beetje creatief is. Het wordt nog een hele uitdaging voor hem om het een verrassing te laten aangezien ik vreselijk uitgekookt ben en altijd alles doorheb.

Idem hier, ik vind ook dat de man moet vragen. :o
Maar dat weet mijn vriend ook.
Maar gezien het feit dat we elkaar nog geen half jaar kennen, zal het aanzoek nog wel even duren, als het er al komt, hahaha.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:28

bigone schreef:
En waarom moet de man vragen?? Ik heb gewoon mijn man gevraagd, kan toch ook??

Dat kan prima, maar ik zou het zelf nooit doen. Daar ben ik dan weer veel te ouderwets voor :o

Jolien87 schreef:
Paisano gaat gewoon ten huwelijk gevraagd worden, als dat nu nog niet duidelijk is... :D

:D

zivazoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:28

voor mij persoonlijk het liefst romantisch en intiem. En ik word graag verrast. Ergens op een strand ofzo. Maar lijkt me ook heel leuk om er foto's van te hebben. Hij moet ook wel op zijn knieen :D

Zeeuwsemeid

Re: Wat is jouw droomaanzoek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:30

Zolang het maar passend is bij ons.. Ik ben ook heel veel op de computer te vinden, dus zo online zou ik ook enorm leuk vinden :D

Beter dan dat afgezaagde diner waarna hij opeens op de knie gaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:31

Precies zoals mijn vriend gedaan heeft: op de plek van onze eerste date (strand) met alles erop en eraan... Romantisch met zijn 2tjes!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:32

Hmmm... Hoe wil ik ten huwelijk gevraagd worden... Niet :D.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:36

Ik wil niet trouwen. Het heeft geen meerwaarde voor mij en ik moet niet denken aan alle heisa erom heen. :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:38

Mijn vriend weet al hoe hij het gaat doen, en ik heb geen flauw idee :o

Ik weet wel dat hij eerst toestemming gaat vragen bij mijn vader (en dat antwoord
weet ik wel, mijn vader heeft ons samengebracht :+ )
Ik wil in ieder geval iets romantisch en intiem. Geen grote toeters en bellen, geen
grote mensenmassa of veel mensen in de buurt. Iets speciaals wat betekenis heeft
voor ons allebei. Hij moet (imo) wel op z'n knieën hoor. En absoluut face to face.

Een dure ring wil ik dan weer niet, dat vind ik heel erg zonde want ik draag nooit ringen.
Hij is hiervan op de hoogte en vond het heeeelemaal niet erg :D
Laatst bijgewerkt door xApple op 21-12-14 18:46, in het totaal 2 keer bewerkt

carola24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:39

mijn man heeft me super romantisch tijdens een helicoptervlucht boven new york gevraagd......
Was erg orgineel en romantisch.....

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:41

Ik vind ook dat de man moet vragen.
Indirect mag wel, maar meer zoiets als meenemen naar het strand, en daar hangt een spandoek met de vraag. Niet zoiets indirects als internet! Zal voor iedereen anders zijn.
Geen grote mensenmassa, dat sowieso niet. Dus lekker intiem en romantisch

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:43

Ik ben eigenlijk ook wel zo traditioneel dat hij het moet vragen. En hij moet inderdaad ook toestemming vragen aan mijn pa. :+

Verder ben ik het liefst ergens met zijn tweeën en op een moment dat ik het helemaal niet verwacht. Er mag wel iemand verstopt zitten om foto's te maken, lijkt me erg leuk om dat moment vastgelegd te hebben.
Ik wil hem echt horen vragen of ik met hem wil trouwen en hij hoeft niet op een knie.. ik denk dat ik dat niet kan handelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:44

Nou....als hij iets heel speciaals geregeld zou hebben. En dan bedoel ik geen helikopters, fanfares of een liedje voor me zingen op een podium ofzo. Dat lijkt me echt vreselijk. En ook geen clichés als de Eiffeltoren.

...maar als we pauzeren tijdens een ritje met de wagen...op een mooi plekje op de hei... In de zomer... Picknickkleedje... Met een glaasje champagne en een lekker toastje met een kaasje... Totale verrassing...

En laat dat aanzoek dan maar zitten. Want trouwen, daar moet ik eigenlijk niet aan denken. Ik vind die verrassing met die picknick leuk genoeg. :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:45

Mijn aanzoek was op de plek waar wij elkaar hadden ontmoet; bij de paarden, gewoon voor de stal tussen mijn paard en het andere paard (die ook 'getuige" waren van onze eerste ontmoetin) Niet super romantisch, wel heel speciaal en geen pottekijkers op 2 benen. De paarden vonden het echter wel heel interessant dat mijn vriend toen op zn knie ging zitten tussen hun eten in :') dus die kwamen gezellig kijken :D

Dus geen poeha of fanfare maar echt op een plek die voor ons belangrijk is :) met een goedkope ring haha want t was meer symbolisch (ook ik draag zelden ringen).

Eigenlijk precies wat ik wou; intiem, verrassend en op een bekende plek.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:48

safina schreef:
Nou....als hij iets heel speciaals geregeld zou hebben. En dan bedoel ik geen helikopters, fanfares of een liedje voor me zingen op een podium ofzo. Dat lijkt me echt vreselijk. En ook geen clichés als de Eiffeltoren.

Ach, je kunt altijd nog met een hijskraan door het dak vallen. Al is zelfs dat niet heel origineel meer...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:52

Wij hebben elkaar gevraagd in Warner Bros, Duitsland.
Ik zou het wel leuk vinden als de vrager op een knie gaat.
Beetje leuk plekje kan ook geen kwaad.
Mijn zwager is onder de afwas op een knie gezakt om mijn zusje te vragen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:53

Op een technofeest als de eerste x inkickt. Awesomness.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:54

Aanzoek zoals mijn vriendin had was wel heel erg (vond zij ook echt totaal niet romantisch :') )
Op de bank tijdens tv kijken; 'nu je zwanger bent, gaan wij ook zeker maar trouwen?'

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:54

Als ik later ga trouwen en ook een boktkoppel ben (á la Maarten en Tineke) vind ik dit (aanklikbaar) wel leuk. Maar niet als ik de jongeman via iets anders ontmoet had! :j

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:55

vuurneon schreef:
Op de bank tijdens tv kijken; 'nu je zwanger bent, gaan wij ook zeker maar trouwen?'

_O- _O- _O-

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:57

Uhm niet,, nee doe maar gewoon niet :')

Spoiler:
Dus vriend, ja hij kijkt mee, doe maar niet ;) (hij zit naast me, hihi)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:22

renskep schreef:
Ik ben eigenlijk ook wel zo traditioneel dat hij het moet vragen. En hij moet inderdaad ook toestemming vragen aan mijn pa. :+

Verder ben ik het liefst ergens met zijn tweeën en op een moment dat ik het helemaal niet verwacht. Er mag wel iemand verstopt zitten om foto's te maken, lijkt me erg leuk om dat moment vastgelegd te hebben.
Ik wil hem echt horen vragen of ik met hem wil trouwen en hij hoeft niet op een knie.. ik denk dat ik dat niet kan handelen :')

Goed punt! Dat is denk ik heel lastig om voor elkaar te krijgen, maar ik zou zo blij worden van een foto achteraf! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:29

Voor een droomaanzoek is volgens mij vooral een droomman van belang, hoe hij het doet maakt eigenlijk niet uit :Y)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:31

Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd toen we in Frankrijk waren en onder een prachtige sterrenhemel lagen (met enorm veel vallende sterren!!). We waren met zijn tweeën en het was gewoon onwijs intiem, romantisch en onverwachts. Het was overigens ook niet gepland, het moment was gewoon zo perfect dat hij het niet kon laten... :D

Maar goed, ik refereer nog steeds naar hem als mijn vriend ipv mijn verloofde, omdat ik niet weet in tot hoeverre het nou serieus was. :+

Overigens was dat wel mijn ultieme droom aanzoek. <3

We zijn nog jong en nog geen 2 jaar samen, onze tijd komt nog wel... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:32

Ik had niet echt een ideaal huwelijksaanzoek voor ogen. Ik ben zelf dan ook gewoon in bed gevraagd :)) hij trok wel zn knie op :))

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:34

Blijheid schreef:
Voor een droomaanzoek is volgens mij vooral een droomman van belang, hoe hij het doet maakt eigenlijk niet uit :Y)

Ik heb mijn droomman gevonden. <3
Het lijstje klopt ook, kan alles af vinken.
Afbeelding