Dromen over zwangerschap

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 14:42

Heb het voorheen veel gedroomt en was dan echt in paniek.
Ik kon ook alleen maar hele lelijke bloemetjes jurken aan om een een of andere reden.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 14:44

Jildau schreef:
Ik droom ook wel eens dat ik zwanger ben maar bij mij heet zoiets een nachtmerrie. :D

Same here! :')
Zwanger zijn en kinderen hebben... Ik moet er niet aan denken zeg! :r

Trouwens, sommige zwangerschappen zijn echt niet om van te dromen, als ik de verhalen zo mag horen! :o Misselijkheid van begin tot eind, pijnklachten, bekken-instabiliteit and so on and so forth... (en dan heb ik het nog niet eens over je figuur dat naar de knoppen geholpen wordt! ;) )

Eline_S_S

Re: Dromen over zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 14:48

Mijn moeder droomde ooit dat ze zwanger was van een hond.. :')

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 14:53

Eline_S_S schreef:
Mijn moeder droomde ooit dat ze zwanger was van een hond.. :')

:')

Ik heb het ook wel eens (ok niet bovenstaande ;), maar de gewone dromen). laatst had mijn vriend het ook :') , beetje last van rammelende eierstokken laatste tijd, dat wel.

NoorW

Re: Dromen over zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 15:27

Ik heb er een keer over gedroomd, en ik mag dan wel erg jong zijn om daar mee bezig te zijn, maar kinderen krijgen lijkt me nu echt helemaal niets. Uberhaupt zwanger zijn, je kan er van alles aan overhouden, en dan zo'n bevalling erachteraan en dan heb je een kind: een huilend, poepend mormel, waar je toch heel veel van houdt en die je koste wat het kost gaat beschermen. Maar het beperkt je heel erg in je levensvrijheid. Nee, kinderen zijn niets voor mij. Maar ik droomde dat ik zwanger was, en na die droom leek het me zo geweldig. Weten dat je een klein nieuw leven in je buik draagt, en er zielsveel van houden. Ik had dat echt zo ervaren in die droom en ik betrapte me de dag erna de hele tijd op dat ik met een beschermende hand op mijn buik liep :o Echt heel raar, maar wel bijzonder. :)