Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Degene die 50 euro heeft geboden netjes een mailtje sturen dat er een hoger bod is geplaatst en misschien diegene ook de kans geven om het voor een 'tussenprijs' te verkopen (80 euro of zo). Dat zou ik dan weer wel doen...
.
. Idd, er is akkoord gegaan met het eerste bod (waarschijnlijk via mail?) en dus is het rechtsgeldig ook.Collie2008 schreef:Nee ik zou de verkoper inderdaad begrijpen, maar wel balen natuurlijk
handel = handel vind ik
Yv_ schreef:Oef wat slecht zeg. Idd, er is akkoord gegaan met het eerste bod (waarschijnlijk via mail?) en dus is het rechtsgeldig ook.
Ik heb 1x gehad met een fotocamera dat er constant overboden werd door 2 personen waar ik zelf een beetje knetter van werd, omdat mijn VP allang en breed gehaald was. Ik heb toen beide personen een mail gestuurd dat degene die op een bepaald tijdstip het hoogste bod had, de camera zou krijgen.
gemaild en de camera is uiteindelijk voor 130 euro weggegaan. Had ze ook nog hoger kunnen laten opbieden, maar werd zelf gek van de mailtjes en vond het ook zo banketstaaf om ze nóg hoger tegen elkaar te laten bieden. juliomariner schreef:Yv_ schreef:Oef wat slecht zeg. Idd, er is akkoord gegaan met het eerste bod (waarschijnlijk via mail?) en dus is het rechtsgeldig ook.
Ik heb 1x gehad met een fotocamera dat er constant overboden werd door 2 personen waar ik zelf een beetje knetter van werd, omdat mijn VP allang en breed gehaald was. Ik heb toen beide personen een mail gestuurd dat degene die op een bepaald tijdstip het hoogste bod had, de camera zou krijgen.
Met mensen die ver boven de vraagprijs bieden moet je heel voorzichtig zijn. Dit zijn namelijk vaak Nigeriaanse oplichters