Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Karin schreef:Gydja schreef:Ben vanochtend in de bus gestapt en in de bus zelf heb ik echt geen angst. Ik dacht nog goh waar heb ik me eigelijk druk om gemaakt. Maar als ik straks weer terug naar huis moet gaat het weer precies het zelfde. Terwijl ik de de laatste tijd best veel met de bus reis.
Vraag jezelf eens af: wat kan er gebeuren als je je bus mist?
's Morgens is dat misschien vervelender dan 's middags, omdat je dan te laat op school bent. Maar wat gebeurt er aan het eind van de dag? En als je toch je bus mist (of in de verkeerde bus zit) en je komt waarschijnlijk te laat op een afspraak, dan kun je altijd even een berichtje sturen of bellen. Het overkomt zelfs mensen die al jaren met het OV reizenmaar ook met de auto kan het soms net even anders lopen dan je verwachtte.

Karin schreef:Kan het helpen als je weet wat je kunt doen als het idd niet gaat zoals het zou moeten gaan?
Gydja schreef:Ik kan het zo vaak zeggen als ik wil maar denk niet dat het helpt![]()
Het ene moment gaat het prima en dan heb ik een klein beetje spanning en het andere moment voel ik me echt misselijk.
maar je doet het wél.