En de rest verdelen we, werken straks allebei hard
.Ik vind niet dat je zeurt hoor, sommige mannen hebben gewoon een flinke schop onder hun hol nodig!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En als hij het wel gedaan heeft kan ik het trouwens weer overdoen, dus tja
minikatje schreef:Huishouden is net zoals de griep hebben, daar gaan ze gigantisch aan onderdoor.
Steun hem dan ook een beetje

Cayenne schreef:Oh gut, ik ben niet de enige met zo'n vriend![]()
Echt een schat hoor, maar hij ziet de troep niet of stapt er gewoon overheen. Ben je een dag of wat naar je ouders? Je komt gewoon terug in een ontploft huis. En ik ben dan iemand die zo'n pokkezooi niet kan uitstaan en meteen aan de slag gaat. Een hint geven helpt hier trouwens wel, maar zou het ook leuk vinden wanneer hij het eens uit zichzelf deedEn als hij het wel gedaan heeft kan ik het trouwens weer overdoen, dus tja
belle_boef schreef:Dat is echt zooooo'n mannen ding. Die zien dat soort dingen niet en zien er ook het nut niet van in. Ik zet die van mij gewoon aan het werk. Wil je dit of dat doen en dan doe ik zelf dit/dat. Maar als ik er niet ben doet hij ook geen flikker. Ik heb me er bij neergelegd wetende dat het overal zo gaat en dat een diepgeworteld probleem is bij het mannelijk geslacht.
) etc.
Jolien87 schreef:Cayenne schreef:Oh gut, ik ben niet de enige met zo'n vriend![]()
Echt een schat hoor, maar hij ziet de troep niet of stapt er gewoon overheen. Ben je een dag of wat naar je ouders? Je komt gewoon terug in een ontploft huis. En ik ben dan iemand die zo'n pokkezooi niet kan uitstaan en meteen aan de slag gaat. Een hint geven helpt hier trouwens wel, maar zou het ook leuk vinden wanneer hij het eens uit zichzelf deedEn als hij het wel gedaan heeft kan ik het trouwens weer overdoen, dus tja
Stille hints geven ziet hij als steken onder water, hij kan nooit het zoveel hebben qua commentaar dus dat moet ik altijd heel erg tactisch aanpakken. En dat terwijl ik van mezelf heel adrem ben en bijdehandte opmerkingen kan maken. Niet echt een fijne combi dus. Jullie begrijpen dus wel dat het hier thuis af en toe flink kan knetteren.![]()
Me erbij neerleggen is misschien wel de makkelijkste opmerkingen, althans, om de vrede in huis te bewaren. Aan de andere kant kom hij er in mijn ogen dan veel te makkelijk vanaf. Ik werk ook hard en ik wil me vooral geen dienstmeid voelen in mijn eigen huis. Dit weet hij trouwens ook.
En oh god, griep bij mannen. Breek me de bek niet los.
Heb medelijden met je.
) Doet weleens een wasje wanneer er geen handdoeken meer zijn en mort ook niet wanneer ik hem vraag een kopje thee te zetten, maar zelf iets bedenken, neuh 
Het is dus ook mijn eigen schuld want ik maak het hem te makkelijk.

Ik loop nog net de wc uit met mijn schoonmaakspullen of hij gaat alweer met iPad in de hand naar de wc om deze even opnieuw in te wijden. Jolien87 schreef:Cayenne schreef:Oh gut, ik ben niet de enige met zo'n vriend![]()
Stille hints geven ziet hij als steken onder water, hij kan nooit het zoveel hebben qua commentaar dus dat moet ik altijd heel erg tactisch aanpakken. En dat terwijl ik van mezelf heel adrem ben en bijdehandte opmerkingen kan maken. Niet echt een fijne combi dus. Jullie begrijpen dus wel dat het hier thuis af en toe flink kan knetteren.![]()
Me erbij neerleggen is misschien wel de makkelijkste opmerkingen, althans, om de vrede in huis te bewaren. Aan de andere kant kom hij er in mijn ogen dan veel te makkelijk vanaf. Ik werk ook hard en ik wil me vooral geen dienstmeid voelen in mijn eigen huis. Dit weet hij trouwens ook.
En oh god, griep bij mannen. Breek me de bek niet los.
.
Ze kunnen wel leren, die mannen, het duurt alleen even.