Boek uitgeven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 23:19

prulletje schreef:
Leuk dat je zo van schrijven houdt! Ik zou je wel afraden om het manuscript dat je nu geschreven hebt naar een manuscript beoordelaar of een uitgeverij te sturen. Voor een uitgever is je manuscript niet meer interessant omdat het al (deels) op internet staat, en in principe zal je geen reactie terugkrijgen met uitgebreide beoordeling, daar hebben ze het veel te druk voor. Sterker nog, de meeste uitgeverijen hebben geen tijd om überhaupt afwijzingen te sturen. En een manuscriptbeoordelaar is zoals je zelf ook al uitgevonden hebt, best prijzig.
Zou het misschien een idee zijn om een schrijfcursus te doen? Dan leer je dingen over schrijven in het algemeen, je krijgt tips over je eigen schrijven, en je zou tijdens de cursus een begin kunnen maken aan een nieuw verhaal. Bij de skvr (ik weet niet of Rotterdam te ver weg is voor je?) hebben ze bijvoorbeeld heel leuke en betaalbare schrijfcursussen. Ik denk dat je daar meer waar voor je geld krijgt dan bij een manuscriptbeoordelaar :)

Bedankt! :)
Rotterdam is wel erg ver weg...

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 12:06

Lijkt mij ook leuk om te doen moet dan wel mn verhaal aanpassen andere Namen Enzo t is namelijk mn eigen verhaal van alles wat ik mee heb gemaakt maar y blijft alleen maar bij " t zou leuk zijn " ga het nooit doen denk ik

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 12:08

Slina schreef:
Let er wel op dat als je hele boek al op internet te vinden is, ze het vaak niet uitgeven.

Fifty Shades stond online, onder een pseudoniem. ;)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 18:21

JoopC schreef:
Slina schreef:
Let er wel op dat als je hele boek al op internet te vinden is, ze het vaak niet uitgeven.

Fifty Shades stond online, onder een pseudoniem. ;)

Echt? Hopelijk hebben ze die er wel afgehaald nu dan haha.