aan een stugge aardappel heb je ook niks

Vraagje tussendoor even of hij single of je kijk naar zn handen of er een ring om zit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cassidy schreef:Nee hoor, geen last van jaloezie en geen problemen, want ik ben al jaren happy single.... Niet ingewisseld voor een ander, maar wel genoeg fantasie en inlevingsvermogen om de ellende van een ander in mijn omgeving naar waarde in te kunnen schatten
Zou het anders ook niet weten

Bizzybijtje schreef:Cassidy schreef:Nee hoor, geen last van jaloezie en geen problemen, want ik ben al jaren happy single.... Niet ingewisseld voor een ander, maar wel genoeg fantasie en inlevingsvermogen om de ellende van een ander in mijn omgeving naar waarde in te kunnen schatten
Of een dusdanig negatieve instelling dat het altijd opvalt op Bokt.
Zou de volgende keer gewoon een gesprekje proberen aan te knopenZou het anders ook niet weten
Cassidy schreef:Ik zie het probleem niet zo bij het leggen van contact. Eerder het probleem dat je aan het stoken bent in een bestaande relatie.
ze stookt toch helemaal niet in een relatie? Ze stookt in een relatie als ze erachter is dat hij een relatie heeft en dan hem ervan gaat overtuigen alsnog met haar te daten ofzo.
en om te weten of hij single is, zal je dat toch moeten vragen.. Als ie een relatie heeft zal die kerel zich misschien gevleid voelen, maar thats it. Cassidy schreef:Watdie negatieve instelling betreft (of wat jij vindt dat negatief is), dat is puur subjectief.![]()
Ik zou het wel weten hoor, gewoon in de bus blijven zitten tot er niemand meer in de bus zit en dan een praatje met hem beginnen.
Maar dan nog steeds in mijn achterhoofd hebbend dat ik misschien ga stoken in een bestaande relatie....
.
. Ben nogal een flapuit en hou van praten met vreemden op mn werk. Eerst waren het vreemden, nu allang niet meer
. En het is gewoon vriendschappelijk
.
. Ik ben daar nooit zo moeilijk in, als je daarop al terughoudend reactie krijgt, weet je genoeg
. En dan bega je geen flater want je hebt immers alleen gevraagd hoe het gaat

MelanieB schreef:Cassidy schreef:Maar dan nog steeds in mijn achterhoofd hebbend dat ik misschien ga stoken in een bestaande relatie....
Zo kun je maar beter voor altijd single blijven. Het leven is risico's nemen, risico nemen om misschien wel afgewezen te worden, of dat hij al bezet is en dus niks doen.
Cassidy schreef:love_western schreef:Cassidy, meende laatste te lezen dat je ging stoppen met bokken
Duidelijk voorbeeld dat alles wat je op Bokt neerzet tegen je gebruikt kan worden. I rest my case....

Jij moet de hele dag op bed gaan liggen om geen risico's te nemen. Of nee wacht... dan kun je er nog uit vallen. Beetje flauw misschien, maar kom op.. Je gaat toch niet echt beweren dat je niet mag/kan/moet praten met mannen uit vrije wil en interesse maar altijd moet denken aan de vrouw die er waarschijnlijk naast loopt? Onder welke steen heb jij geleefd? Er bestaan ook vrijgezelle mannen hoor! En als je dat niet vraagt, kom je het nooit te weten.
Als je daarna nog zulke reacties plaatst kun je natuurlijk verwachten dat iemand zich gaat afvragen wat je hier eigenlijk nog doet.