Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Hoop iig dat je toch snel weer wat vriendschappen krijgt waar je echt wat aan hebt en die je ook toe kunt laten zonder dat ze je kwetsen

en zo doe je het goed, je hebt iig nog kunnen zeggen/uitleggen wat je wilde en als hij niet reageert jammer maar helaas er zijn zat andere mensen die wel om je geven
Ik snap ook niet zo goed wat hij nu precies verkeerd gedaan heeft. Hij heeft gezegd dat hij dat lange afstandsgedoe niet wil? Dat is het? Dat is toch zijn goed recht? Dat jij dat dan niet zo leuk vindt is natuurlijk enkel jouw probleem. korbakimmy8 schreef:Eleionomae schreef:Na 7 jaar is mijn verliefdheid ook over gegaan in houden van, maar dan heb ik nog geen kriebels voor een ander. Dat vind ik echt n slap excuus.
Als je je vriend niet leuk meer vind en zoveel twijfels hebt, maak t dan gewoon uit. Ook eerlijker naar hem toe. Maar als je het nu hebt uitgepraat samen vergeet die hele Harry dan gewoon.
Wbt die Harry, het is een jongen die je nog nooit in het echt ontmoet hebt. Hoe kan dat dan een vriend zijn? Ik ga daarin mee met Ladyson.
waarom denk je dat de meeste stellen gaan scheiden? Omdat ze verliefd (kriebels krijgen) voor een ander. Ik kreeg die kriebels ook maar ga het niet meteen uit maken met mijn vriend. Omdat ik gewoon nog van hem hou en dit een vlaag van kriebels was. Heeft niks mer slap excus te maken vind ik.