Beste vriend heeft me laten barsten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Beste vriend heeft me laten barsten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:24

Ben het niet eens dat je geen vrienden kan zijn met mensen die je nog nooit hebt ontmoet, maar om eerlijk te zijn vind ik dat je (in hoeverre wij het te lezen krijgen) nogal bot hebt gereageerd. Wat je zelf ook zegt misschien zat er wel iets achter waardoor hij zo reageerde, dat ie er even geen zin in had met iemand te kletsen die zover weg woont. Maarja, zolang je geen bericht krijgt zal je het nooit weten, lekker laten gaan

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:00

Ben het er idd mee eens dat je heus wel vriendschap kunt sluiten via internet. Ik heb meerdere vriendinnen via bokt en paardenspellen(van toen ik jong was) leren kennen. Ondertussen zijn dat wel allemaal vrienden die ik in het echt heb ontmoet. 2 jaar terug zelfs een vriendin voor het eerst ontmoet terwijl we elkaar al 8 jaar kenden denk ik. Die vriendschap kan heel waardevol zijn, maar het blijft toch soms lastig je weet nooit helemaal zeker of die persoon er ook echt voor je is als je ze nooit ontmoet hebt. En zelfs daarna kan dat uitlopen op iets wat je niet verwacht had. (ook dat heb ik meegemaakt en die persoon zag ik aardig vaak) en omdat hij van het andere geslacht is kan het ook gebeuren dat er kriebels komen.

Ik vind het niet zo gek dat je zo reageerde, je bent al zo vaak gestoken door andere mensen dat dat soms automatisch gaat ook al is dat niet wat je wilde zeggen. Ben zelf ook vaak gestoken en laat mensen ook niet meer zo snel toe, ik vertel meestal niets van mezelf. Maar nu ik ouder word en het makkelijker voor mij word merk ik dat het dat toch echt waard is!
Het is gewoon heel jammer dat hij je op deze manier ''afwijst''. Dit kwam uit het niets. Wat betreft je vriend vind ik dat anderen daar niet over moeten oordelen. Het klinkt banketstaaf zoals je het hebt opgeschreven, maar ik heb wel begrepen dat er toch een aantal dingen zijn gebeurd ook toen ik die ene keer bij je langskwam.. (wat we nog eens moeten doen aankomend jaar ;) ) Hoop iig dat je toch snel weer wat vriendschappen krijgt waar je echt wat aan hebt en die je ook toe kunt laten zonder dat ze je kwetsen :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 08:02

Ik denk dat Harry het uiteindelijk zat werd om je klankbord te zijn. Zoals ik het lees heeft hij op je berichten zitten te wachten en kwamen die niet en dat werd hij zat.
Kwam je alleen (of grotendeels) met je problemen bij hem? Om van je af te schrijven? Misschien niet bewust hoor. Maar zo lees ik het wel. Ik denk dat Harry toch meer wilde en zichzelf wil beschermen en daarom zo gedaan heeft.
Lekker laten gaan, lijkt me irl helemaal geen geschikt persoon.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 11:44

Dank jullie wel voor jullie berichten! Aan vele heb ik echt wat :D

Zoals ik gezegd had heb ik hem gister een pb op fb gestuurd en deze heeft hij vannacht gelezen zag ik. Geen antwoord, Ik wacht het af en anders dan sluit ik het af en heb ik er vrede mee. Het is niet anders en ik heb ook nog genoeg lieve vrienden en familie om mij heen die veel voor mij betekenen (L)

HeidiLover@ Zeker moeten we van het voorjaar/zomer weer afspreken! Ik moet ook nog steeds jou knollie komen bekijken hihi, ben ondertussen zeer benieuwd haha!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 09:56

Gaan we doen! :) en zo doe je het goed, je hebt iig nog kunnen zeggen/uitleggen wat je wilde en als hij niet reageert jammer maar helaas er zijn zat andere mensen die wel om je geven :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:57

Tja.... ik vind dat je nogal heftig reageert hoor :o Ik snap ook niet zo goed wat hij nu precies verkeerd gedaan heeft. Hij heeft gezegd dat hij dat lange afstandsgedoe niet wil? Dat is het? Dat is toch zijn goed recht? Dat jij dat dan niet zo leuk vindt is natuurlijk enkel jouw probleem.

Weet je wat ik denk? Dat je smoorverliefd bent op die jongen en dat je je nu aan de kant gezet voelt omdat hij te kennen heeft gegeven niks te willen, ook geen vriendschap. Dat dit hard is en niet leuk om te horen, kan ik helemaal inkomen hoor, maar nogmaals het is zijn goed recht.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:10

korbakimmy8 schreef:
Eleionomae schreef:
Na 7 jaar is mijn verliefdheid ook over gegaan in houden van, maar dan heb ik nog geen kriebels voor een ander. Dat vind ik echt n slap excuus.

Als je je vriend niet leuk meer vind en zoveel twijfels hebt, maak t dan gewoon uit. Ook eerlijker naar hem toe. Maar als je het nu hebt uitgepraat samen vergeet die hele Harry dan gewoon.

Wbt die Harry, het is een jongen die je nog nooit in het echt ontmoet hebt. Hoe kan dat dan een vriend zijn? Ik ga daarin mee met Ladyson.

waarom denk je dat de meeste stellen gaan scheiden? Omdat ze verliefd (kriebels krijgen) voor een ander. Ik kreeg die kriebels ook maar ga het niet meteen uit maken met mijn vriend. Omdat ik gewoon nog van hem hou en dit een vlaag van kriebels was. Heeft niks mer slap excus te maken vind ik.

Pfff denk je zo makkelijk??? Men trouwt niet om weer te gaan scheiden, het loopt zoals het loopt in het leven. Soms denk ik ook weleens er wordt te makkelijk getrouwd en gescheiden. Ik vind het wel een slap excuus om het naar anderen te wijzen dat ze dat ook doen, het gaat hier over jou en niet over wat anderen doen met hun verliefdheid.

Dat je verliefd bent op een ander is toch een teken aan de wand dat het niet meer gaat met je vriend en dat je er wel voor openstaat.........je houdt jezelf en je vriend voor de gek..........

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 22:58

Gaat het hier over mijn relatie of over een vriend die me laat barsten?