Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shadow0 schreef:Op een draagbare bouwlamp / looplamp staat volgens mij geen dwangsom. Als je die niet te ver richt kun je er ook niet zomaar mensen mee verblinden.
Morrie schreef:niet handig: ik loop een kruiwagen door de modder te duwen en heb al een mestboybak en een hark bij me, die zaklamp pleurt ook 100 x per dag in de bagger
Ducktape 'm aan de kruiwagen, hang 'm om je schouder, ik denk dat er wel oplossingen zijn die makkelijker zijn dan je daar maandenlang aan ergeren. Maar goed, dat is geheel vrije keuze 
. 
Morrie schreef:vanaf 21 december gaan we eindelijk weer naar het licht, ik kan niet wachten!
's Morgens sta ik te prutsen met de paddock uitmesten met een zaklamp, ik mis de helft en 's avonds idem. Alleen in het weekend kan ik de zooi opruimen die ik door de week gewoonweg niet zag liggen.
Armaris schreef:Ik kom thuis als het donker is, ik slaap als het licht is, vertrek als het donker is en werk in het donker.
Ik ben misschien een van de gekken die van de duisternis houdt, juist ja ik werk 's nachts en vind het heerlijk!
Enige verschil is dat ik rechtstreeks naar mijn paard kan na het werk als het vroeger licht is, nu moet ik op tijd uit mijn bed
En dan in de zomer ga je heen in het licht en ben je klaar als het weer licht is.