Abortus, adoptie, naar trotse moeder!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:26

Wat een verhaal, wat een gevecht!
Is het normaal dat vrouwen hun kind niet meteen meekrijgen als je besluit dat je toch geen adoptie wil?
Het lijkt me niet goed voor alle partijen op deze manier?

Je bent een ongelooflijk sterke dame en ik hoop dat je nog veel geniet gaat hebben van je kleine ventje :j

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:31

wauw....jij durft...?
Gewoon je hele verhaal in een forum gooien waar mensen nog wel eens te vroeg oordelen.
Ik heb echt respect voor je keuzes en je lef het te posten :j

Ik denk dat jouw zoon helemaal niks te klagen heeft bij jou :)

super veel geluk julliue saampjes <3

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:40

what à story.. Wauw... Ik ben erg benieuwd hoe je het nu hebt gedaan... Kinderopvang geregeld en al ?ben heb je uiteindelijk een paard verkocht of toch niet ? Heel veel liefde toegewenst

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:41

Jeetje wat heb je meegemaakt en wat een zorgen in wat normaal zo'n mooie tijd moet zijn.
Je mag trots zijn op het besluit en hoe je er mee om gegaan bent, wat een eenzame weg is dat geweest.
Doe je best met je opleiding en werk en ga genieten en trots zijn op je zoon....

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:42

God allemachtig wat een verhaal! Wat moet jij je eenzaam gevoeld hebben. Dat je het zo geheim hebt gehouden wauw.

Kan me de angst goed voorstellen. Ik wist ook niet hoe ik de zwangerschap van ons zoontje bekend moest maken.

En wat heerlijk dat alles nu toch goed gaat. En nu wel nieuwschierig wat de naam is van je oog appeltje

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:44

wow wat een verhaal... heftig!

wat een moeilijke tijd moet dat zijn geweest, maar uiteindelijk heb je gelukkig jouw beste keuze gemaakt!
ik wens jullie heel veel geluk samen in de toekomst :*

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:45

Wat een eerlijk verhaal en wat heb je het moeilijk gehad, maar superfijn dat je op tijd de juiste beslissing hebt gemaakt nu zelf lekker kunt genieten van je zoon en hij zijn eigen familie om zich heen heeft!

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 19:45

Dank jullie wel voor de reacties!

Het is inderdaad heel bijzonder hoe je gedachte en gevoel kunnen werken als je echt wanhopig bent..

Er bestaan natuurlijk regels en procedures. Het welzijn van het kind staat voorop. Er zullen meer ouders zich bedenken maar misschien wel vaker, of zijn niet in staat om voor een kind te zorgen al zouden ze heel graag willen. Daarom wordt er voorzichtig naartoe gewerkt. En worden eerst bezoekjes etc ingelast en die worden ook geëvalueerd. Zo kan er ingegrepen worden, als het niet gaat..

Wat het oordelen betreft interesseert het me niet meer wat anderen denken. Daar heb ik me veel te lang druk om gemaakt ;-) De mensen die dichtbij me staan, steunen me. Vooral mijn ouders zijn echt super! Zonder hen en de super gastouder die ik heb weet ik niet of ik het gered zou hebben..

Ik hoop dat ik meiden kan bereiken die in het zelfde schuitje zitten. Die twijfels hebben, bang zijn, of denken dat ze het niet alleen kunnen. Als ik iets voor 1 van die meiden kan betekenen mogen honderd bokkers op mij neerkijken..

De naam is Jayden betekent dankbaar. En dat ben ik nu ook ontzettend!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:46

kiki1976 schreef:
Wow wat heb ik respect voor jouw dat je het hele verhaal durft neer te zetten.
Maar wat heb jij een moeilijke tijd vol tweestrijd gehad.
En nu lekker genieten van je mooie mannetje

Hier sluit ik mij helemaal bij aan !

Respect _/-\o_ en heel veel geluk met je prachtige zoontje +:)+

Muronia

Re: Abortus, adoptie, naar trotse moeder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:49

Meid wat ben jij sterk geweest en nu nog steeds. Respect voor je en ik wens jullie alle goeds voor jullie toekomst.

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:50

Wow! Ik vind je (zoals we hier zouden zeggen) 'een straffe madam'!
Echt respect voor je uiteindelijke keuze, en je verhaal te delen.
Je zoontje is trouwens echt een hartedief, wat een knap ventje! <3

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:50

Ik heb ook even in je profiel gespiekt inmiddels.........wat een heerlijk kereltje heb je <3 <3

Zo te lezen heeft dit alles je tot een ijzer sterke vrouw gemaakt.
Mooi.......daar ga je nog profeit van hebben. :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:51

Wat een verhaal. Dapper van je om het zo neer te zetten. Ik wens jou en je zoontje een hele fijne toekomst samen.
Ik hoop zo dat mijn dochter later meteen naar mij toe zou komen als ze zwanger blijkt te zijn. (of met andere dingen zit, hoe ernstig dan ook). Wat vreselijk dat je het met niemand wilde delen. Ik ga proberen mijn dochter het gevoel te geven dat ze altijd bij mij terecht kan en dat ik haar nooit zal veroordelen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:54

Wat heb je het moeilijk gehad zeg en wat ben je dapper!

Respect dat je hier je verhaal plaatst in de hoop andere meiden/vrouwen te kunnen bereiken +:)+

Veel geluk en plezier met die kleine man van je, samen komen jullie er vast wel :)

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 19:54

Bedankt!

Het gekke is Suzanne, dat mijn ouders dat ook altijd hebben gedaan.. Naar de rest van de wereld was het schaamte. Mijn ouders wilde ik behouden van de pijn die ze zouden hebben wetende dat ze een kleinkind zouden hebben maar hem niet zien opgroeien. Ze wilden zo graag opa en oma worden. Hen wilde ik de pijn besparen... Maar ik ben nu zover dat ik niets meer achter houd. En ik deel nu dan ook echt alles met ze. Dat verdienen ze..

Respect voor jullie voor het lezen van de lap tekst! Ik haak altijd al snel af bij zo'n lang verhaal :p

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:00

mirka1994 schreef:
Bedankt!

Het gekke is Suzanne, dat mijn ouders dat ook altijd hebben gedaan.. Naar de rest van de wereld was het schaamte. Mijn ouders wilde ik behouden van de pijn die ze zouden hebben wetende dat ze een kleinkind zouden hebben maar hem niet zien opgroeien. Ze wilden zo graag opa en oma worden. Hen wilde ik de pijn besparen... Maar ik ben nu zover dat ik niets meer achter houd. En ik deel nu dan ook echt alles met ze. Dat verdienen ze..

Mijn moeder zei altijd: Waar er 3 kunnen eten kunnen er ook 4 eten. Oftewel: Je hoeft het nooit weg te laten halen. Wij helpen je wel mocht het zo zijn.
Je dacht het gewoon niet te kunnen opvoeden begrijp ik? En wilde dus geen hulp daarbij van je ouders?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:01

Ik snap best dat je hen dat verdriet niet wilde aandoen, tenslotte is het kind van je kind de grootste schat dat je ooit zal hebben.
Ze zijn nu wel dolblij zeker? :D

Ik was intussen ook gaan spieken, wat een heerlijke bolle wangetjes! :D

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 20:03

Het waren eigenlijk verschillende dingen..

Ik heb nooit een kinderwens gehad. En tijdens mijn zwangerschap had ik totaal geen moedergevoelens. Ik kon er niks mee.. Pas na de geboorte kwamen de moedergevoelens voorzichtig op gang, en dacht ik inderdaad het niet te kunnen..

Ze zijn zeker blij en trots! Als ik op school ben, of een nachtdienst heb is hij bij opa en oma :D

De overige dagen heb ik een super fijne gastouder die aan huis komt. Ze hebben ook echt een band, zodra hij haar ziet lacht hij. Echt leuk om te zien!

Ik ben natuurlijk hartstikke objectief net als alle moeders door te zeggen dat ik een super mooi en lief kind heb :o :D

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:06

Heel fijn om te lezen, echt waar! :D

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:07

Jemig meid wat een een verhaal, kippenvel over heel m'n lichaam. Heel veel succes met de opvoeding maar dat komt wel goed denk ik :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:13

Wat een verhaal, soms kan alles snel misgaan.
Zeker als je denkt dat je geen opvangnet hebt. Maar ik ben echt blij dat het goed is gekomen, volgens mij is het voor het kind echt beter dat hij bij zo een trotse en volgens mij goede moeder opgevoed wordt!

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:18

Wauw, wat een verhaal zeg!
Heftig allemaal, wel goed dat je ervoor gekozen hebt om je kindje zelf op te voeden!

Ben nu wel heel benieuwd naar foto's!

*edit; even in je profiel gekeken, maar je hebt echt een supermooi kindje! Daar mag je zeker trots op zijn ;) veel geluk samen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:25

Wauw meid, een en al respect voor jou. Dat je je verhaal vertelt, maar ook hoe je hier mee om bent gegaan. Daar kan ik niet anders dan enorm veel respect voor hebben. En je doel met het delen van dit verhaal vind ik prachtig, ik hoop dat je er meiden mee kan helpen.
Ook ik heb natuurlijk in je profiel gespiekt, en wat een wolk van een mannetje heb je daar <3 Ik begrijp dat je daar heel trots op bent!

Heel veel geluk en liefde gewenst.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:31

Jeetje wat een verhaal....

Heel veel respect voor jou.

Geniet van je mooie mannetje <3

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 21:01

Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald
Better to turn back half way than to get lost altogether

wat een heftige rollercoaster heb je gevolgd.

wat een prachtig manneke heb je . Heel veel geluk samen