Einde relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:29

Bij zo'n persoon moet je ook niet willen blijven.

Klinkt als wat ik heb meegemaakt trouwens.
Oplichting met abonnementen afsluiten. Zodra het niet gaat zoals ze willen zijn ze weg...
http://www.opgelicht.nl/uitzending/2014/935/
En ja, in de winkel klinkt het alsof het kan, die zijn vaak omgekocht.

Blij wezen dat je niet bij hem hoeft te blijven. Geniet van je vrijheid en zoek je vriendinnen weer op voor het te laat is.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:32

Jeetje TS begrijp me niet verkeerd vind dit verschrikkelijk voor je -O- maar open je ogen.
Valt me zo erg op de laatste tijd om me heen dat veel meiden helemaal afhankelijk zijn van een vent. Ze zien dingen niet in dat ze eigenlijk als een stuk stront worden behandeld en klammen zich er helemaal aan vast. Lees dat je eigen vrienden heb laten vallen voor hem... Dat is gewoon heel erg stom.. Het leven draait niet om een vent die je vooral niet waard is. Asjeblieft laat dit een les zijn behoud je eigen leuke levendje ook gewoon nog en dat is goed te combineren hoor :) ... Maargoed ik weet ook hoe liefdesverdriet voel en het is zacht uitgedrukt verschrikkelijk en wens je veel sterke

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 14:32

topsylover schreef:
Maar als hij zo fel reageert op het tijdelijk niet hebben van beltegoed (oid), denk je dan niet dat er iets achter zit waarom hij zo nodig een telefoon moet hebben?
Vooral omdat hij normaal nergens een probleem van maakte.

Hij houd dezelfde telefoon die hij al heeft, maar zijn abonnement ervan is afgelopen waardoor hij nu rond de 70 euro per maand betaald. Vind ik ook banketstaaf daarom wilde ik hem helpen. Maarja abonnement is niet gelukt, daarom heb ik zelf beltegoed op een simkaart gezet die je om kan zetten in een bundel ( 1000 mb 1000 sms en 1000 belminuten) Overigens niet meer aan hem gegeven nadat ie zo door t lint ging. Hij kan lekker diep in zn eigen ****** zakken, ben er wel klaar mee.

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:33

Het enige wat ik denk als ik jouw berichten lees is; wat een eikel.
Als hij je om zo'n reden dumpt is hij je niet waard.
Je verdient wel beter dan iemand die om zoiets onbenulligs al boos wordt.

miszblueeyes

wat een zielig ventje zeg ..hij is je niet eens waard
als hij je voor zo iets onbenulligs aan de kant zet

sterkte

Somebody85

Je voelt het nu niet zo, maar als ik het objectief lees, ga je toch zo niet met je vriendin om? Ik hoop voor je dat je er snel overheen ben (uit ervaring weet ik dat dat helaas niet 1.2.3 is....). Sterkte.

Klokjes

Re: Einde relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:52

Zo te lezen wordt je alweer iets sterker en zie het allemaal al iets helderder door het grote verdriet heen. Wees nu ff heel lief voor jezelf, doe lichtjes aan, haal iets super lekkers (ijs, chocola, chips, alle 3) en ga 1 goede jankfilm kijken (bv fault in our stars) met een dekentje en kopje thee op de bank en daarna een paar films waar je heel vrolijk van word. Dan heb je wat afleiding. Probeer af te spreken met mensen, misschien een high thea morgen met je moeder en je zusje? Afleiding en leuke dingen doen. Je kunt je gevoel ook op papier zetten en het van je af schrijven, maar stuur dat NIET op, als je klaar bent gewoon lekker de fik in dat papier }>.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:04

ANightAway schreef:
topsylover schreef:
Maar als hij zo fel reageert op het tijdelijk niet hebben van beltegoed (oid), denk je dan niet dat er iets achter zit waarom hij zo nodig een telefoon moet hebben?
Vooral omdat hij normaal nergens een probleem van maakte.

Hij houd dezelfde telefoon die hij al heeft, maar zijn abonnement ervan is afgelopen waardoor hij nu rond de 70 euro per maand betaald. Vind ik ook banketstaaf daarom wilde ik hem helpen. Maarja abonnement is niet gelukt, daarom heb ik zelf beltegoed op een simkaart gezet die je om kan zetten in een bundel ( 1000 mb 1000 sms en 1000 belminuten) Overigens niet meer aan hem gegeven nadat ie zo door t lint ging. Hij kan lekker diep in zn eigen ****** zakken, ben er wel klaar mee.

_/-\o_ Precies.

Jij bent niet egoïstisch hoor. Hij is ondankbaar.

Ga je nog wel met hem in gesprek?

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:17

Gefeliciteerd! je bent van deze opgeblazen L*L af *\o/*
Snel vriendinnen opbellen en excuus en uitleg geven dat je weinig aandacht aan ze gaf en meteen uitnodigen voor een ''ik ben ervan af '' feestje......inhoud lekker opd e bank hangen met heel veel chocolade en lekker foute films.
Ik snap echt dat je super verdrietig ben dat het over is maar als ik dit zo lees....wees blij dat je van zo iemand nu af bent.
Maar heel veel knuffels :(:) :(:) :(:)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:19

Gewoon ff op de negeer.Blaffen kan hij buiten tegen een boom.

Het verhaal rommelt een beetje kan me niet voorstellen dat het alleen daarom gaat.
En als dat wel zo blijkt dan is het alleen maar beter dat je eraf bent.

Hij is,de enige die ik vertrouw, nee hij is de enige die jij wilt vetrouwen en daarom issie zo belangrijk. Goede les voor de volgende keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:23

minikatje schreef:
Gewoon ff op de negeer.Blaffen kan hij buiten tegen een boom.

Het verhaal rommelt een beetje kan me niet voorstellen dat het alleen daarom gaat.
En als dat wel zo blijkt dan is het alleen maar beter dat je eraf bent.

Hij is,de enige die ik vertrouw, nee hij is de enige die jij wilt vetrouwen en daarom issie zo belangrijk. Goede les voor de volgende keer.

oeh... hele wijze woorden waar velen een les uit moeten halen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:27

Wat een raar figuur zeg. Daar heeft meer achter gezeten, kan bijna niet anders.
Wees blij dat je van hem af bent! Heel hard rennen en leve de vrijheid, meid! *\o/*

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:30

Sterkt TS, het is nooit leuk om in zo'n situatie te zitten.

Ik vind het heel raar dat hij voor zoiets stoms zo'n drama maakt dat hij het uitmaakt. Dan vraag ik mij af of er niet al veel langer iets speelde. Misschien dat hij het zelfs nooit tegen je heeft gezegd, maar dat dit de spreekwoordelijke druppel van alles was. Of was hij gedurende de hele relatie al zo lichtgeraakt? In een zeer stressvolle periode?

Laat het jou niet aan je hart komen, de wereld is dan nog veel mooier zonder iemand dan met iemand die niet bij je past.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:31

meis als hij je aan de kant zet om een telefoon.
Is hij zelf een enorme %^%^^&%$

wees blij dat je daar dan vanaf bent..
Als mijn vriend me om een abbo vraagt had ik gezegd jo koop zelf even een kaartje bij de appie ofzo.

Die is gek.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:39

Als hij je daarom aan de kant zet is het gewoon echt een eikel.
wees maar blij dat je dat abonnement ook niet hebt afgesloten want dan staat het op jou naam. Mocht het later dan fout gaan krijg jij alle kosten op je nek en ben je verantwoordelijk.

Het blijft rot meid, sterkte. Maar zoals hij jou behandelde klopt echt niet.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:43

jaik ga mee met het geef je feestje ik ben er vanaf voor je vriendinnen!
ennuh echte vrienden snappen het !!

lekker laten gaan , bedoel stel dat je daar ooit kinderen mee zou krijgen, ....dan had je er al 1 gratis gekregen , weliswaar niet opgevoed, maar wel het grootste zorgenkind ;)

jij kan beter krijgen

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:45

Ga eens wat meer op jezelf vertrouwen meid.

Eerst een mafkees die je sloeg, nu een aardappel die je geestelijk kleineert...........je bent meer dan dat waard hoor! Kom voor jezelf op meid!!!

Wees blij dat je er van af bent. Neem alleen genoegen met een vriend die je gelukkig maakt om wie je bent en niet om wat je kan regelen etc.

Sterkte!! :(:)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:51

Wat een raar verhaal, klinkt alsof ie er al langer een einde aan wilde maken en dit nu als excuus aangrijpt. Lekker laten gaan zo'n gozer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:57

Dat verhaal over dat abonnement vind ik maar raar... Vind ik totaal geen egoïstische actie en zeker niet een reden om dan maar je relatie te beëindigen.
Ondanks dat kun je wel heel veel van iemand houden en doet het ontzettend veel pijn om diegene dan ineens niet meer in je leven te hebben. In grote lijnen weet ik hoe je je voelt. Heel veel sterkte, het komt - ondanks dat je dat nu misschien niet wilt geloven - helemaal goed. :(:)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:05

Een volwassen kerel die niet zelfstandig voor beltegoed kan zorgen??? En je daarom laat vallen?? Mag jij blij zijn dat je van hem af bent. En ik zou hem helemaal niet langs laten komen.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 12-12-14 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:08

Ik denk ook dat er meer heeft achter gezeten dan die mobiel alleen, als die langs komt zou ik er als ik jou was ook even over doorvragen. En laat het ook een les zijn voor een eventuele volgende relatie, laat je vrienden nooit vallen voor je vriend, dat zegt meestal ook iets over de relatie zelf is mijn beleving.

iig heel veel sterkte!

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:12

Fijn om te lezen dat je het nu eigenlijk ook te dom voor woorden vind.

Het komt heus wel goed met je meid! Liefdesverdriet is altijd moeilijk.. Dan zegt mijn moeder altijd: Geen hand vol, maar een land vol!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:24

ppppffff nou zeg.... lekker laten hangen die kerol....
Het is in het begin misschien moeilijk maar je bent super jong... en vind vast wel iemand die liever is :j

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:26

Wat een stomme actie van die kerel... Je bent wel meer waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:41

Afbeelding

Afbeelding