Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar open je ogen.
... Maargoed ik weet ook hoe liefdesverdriet voel en het is zacht uitgedrukt verschrikkelijk en wens je veel sterke 
topsylover schreef:Maar als hij zo fel reageert op het tijdelijk niet hebben van beltegoed (oid), denk je dan niet dat er iets achter zit waarom hij zo nodig een telefoon moet hebben?
Vooral omdat hij normaal nergens een probleem van maakte.
. ANightAway schreef:topsylover schreef:Maar als hij zo fel reageert op het tijdelijk niet hebben van beltegoed (oid), denk je dan niet dat er iets achter zit waarom hij zo nodig een telefoon moet hebben?
Vooral omdat hij normaal nergens een probleem van maakte.
Hij houd dezelfde telefoon die hij al heeft, maar zijn abonnement ervan is afgelopen waardoor hij nu rond de 70 euro per maand betaald. Vind ik ook banketstaaf daarom wilde ik hem helpen. Maarja abonnement is niet gelukt, daarom heb ik zelf beltegoed op een simkaart gezet die je om kan zetten in een bundel ( 1000 mb 1000 sms en 1000 belminuten) Overigens niet meer aan hem gegeven nadat ie zo door t lint ging. Hij kan lekker diep in zn eigen ****** zakken, ben er wel klaar mee.
Precies.
minikatje schreef:Gewoon ff op de negeer.Blaffen kan hij buiten tegen een boom.
Het verhaal rommelt een beetje kan me niet voorstellen dat het alleen daarom gaat.
En als dat wel zo blijkt dan is het alleen maar beter dat je eraf bent.
Hij is,de enige die ik vertrouw, nee hij is de enige die jij wilt vetrouwen en daarom issie zo belangrijk. Goede les voor de volgende keer.