Jumbo, de 4de wachtende krijgt de boodschappen gratis...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:52

Toen ik 5e in de rij was en de kassa ook nog sloot ( dus er nog wat mensen in een andere rij aansloten die in totaal rond de 8 wachtenden uitkwam) kregen we te horen dat we zeikerds waren en niet konden tellen. Moet je geen kassa sluiten als het druk is mutsen. Kregen geen gratis boodschappen. Na klacht wel tegoedbonnen.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:56

Heb voorheen zelf in een Jumbo gewerkt, daar riepen we zelfs via de intercom om als er een 4e wachtende was en feliciteerde wij hem/haar via de intercom! :)) Was echt een feestje altijd.

echter moet er daarna een formulier worden ingevuld, welke volgensmij toendertijd richting management gingen, denk niet dat zij er vrolijk van worden als er wekelijks wat formulieren binnenkomen.. :n Tevens als het vaak gebeurt is het in mijn ogen ook tijd eens kritisch naar de planning van het kassapersoneel te kijken :j

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:01

Celine_Famke schreef:
Bij de Jumbo is het ook zo dat als er een product over datum is of kapot je het gratis mee mag nemen. (over datum bedoel ik bijvoorbeeld datum van de vorige dag, dus dat je het nog gewoon kan gebruiken).

Nou, daar doen ze ook niet aan hoor, haha! Mijn moeder wilde van die afbakcroissantjes (geloof ik) en toen zag ze dat alles wat in dat hele vak lag over datum was.. Dus dat had ze netjes gemeld, maar iets gratis krijgen? Ho maar. Daar zal je dan inderdaad zelf om moeten gaan zeuren.
Maar m'n moeder is daar ook wel heel makkelijk in hoor.

Is dat niet wettelijk verboden? :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:04

Nee, die datum is uiterste verkoopdatum, dan is het vaak nog 3 dagen goed :).
Mits goed dicht enzo.

Roos1610

Re: Jumbo, de 4de wachtende krijgt de boodschappen gratis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:05

Mijn moeder heeft laatst de boodschappen gratis gekregen bij de Jumbo. Zij was 4e in de rij. Was ze natuurlijk erg blij mee :)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:05

Ik ben juist altijd tevreden over de Jumbo :j
Okee niet altijd over de prijzen en het is bij die van ons altijd zo druk.... maar qua klantvriendelijkheid prima!
Heb al vaker mn boodschappen gratis gekregen en bij 'ongemak' ook altijd wel korting of gratis.
Zo waren pizzas in de aanbieding, 2 voor 3 euro geloof ik. Maar de kassa scande de korting niet, dus er werd iemand bijgehaald. Uiteindelijk een heel gedoe, en het resultaat was dat ik vanwege het gedoe beide pizza's gratis mee kreeg :D
Kom weinig meer bij de jumbo omdat vaak als ikboodschappen wil/kan doen (en ja, dat is spitsuur, 17.30) dan zijn alle kassa's open en nog staan er zo'n 8-15 mensen per kassa in de rij...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:07

Ess_Ramona schreef:
Denk dat het heel erg ligt aan de bedrijfsleider van dat filiaal.
Bij ons bij de Appie is de filiaalleider een erg toffe vent. Kent zijn vaste klanten, maakt een klein praatje en staat om 6 uur in de winkel om alles goed te doen.
Helaas ook 2 keer zijn winkel mogen puinruimen omdat mensen een drive-in Appie wilden :').

Maar een Appie 5 km verderop is de eigenaar een eikel. Personeelsleden smeken om bij onze Appie te komen werken, en mensen van dat dorp komen hier.

En het ligt aan de mentaliteit van de werknemers natuurlijk

Haha de AH in Hengelo is idd een mikpunt _O- Geweldig! Hengelo gld trending topic op twitter

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:15

Ess_Ramona schreef:
Nee, die datum is uiterste verkoopdatum, dan is het vaak nog 3 dagen goed :).
Mits goed dicht enzo.

Jumbo medewerker hier, je mag absoluut NIET producten die overdatum zijn meegeven, we willen geen klanten met voedselvergiftiging. :+

En wat betreft de 4de wachtende.. Heel veel mensen snappen de regels duidelijk niet. Deze 7 zekerheden zijn gemaakt om te zorgen dat wij als Jumbo personeel elke dag ons uiterste best doen jouw wekelijkse boodschappenmomentje een feest te maken. Dus als alle kassa's al open zijn, doen wij al ons uiterste best en is de regel dus niet van toepassing.
Het ligt er ook heel erg aan of je in een filiaal of een franchise winkelt. De franchisers zijn over het algemeen veel en veel beter dan de filialen. De medewerkers zijn veel enthousiaster, er wordt om de haverklap wat weggegeven gewoon omdat het zo leuk is, het management is nog enthousiaster en is ook zeer actief in de winkel zelf etc etc.

izzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:16

En bij ons geldt dan ook nog de regel dat er niet omgeroepen mag zijn dat er een kassa bij komt.....
Laatst bijgewerkt door izzie op 12-12-14 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:17

Oh, ik heb al heel vaak mijn boodschappen gratis gehad omdat ik nummer 4 was, hoor... Ik snap al die ophef nooit zo goed. :=

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:53

Van de week nog bij een ander filiaal als dat ik normaal kom. 6 man in de rij. Meiske had het door en zei. Kassa hiernaast is ook open en roept vervolgens een collega erbij voor extra kassa. O:) Ik had maar 2 goedkope dingentjes dus had zoiets achjaa maar de vrouw voor mij ging even door het lint maar kreeg niks gratis..

Filiaal waar ik normaal kom gaat het er een stuk eerlijker aan toe, al moet ik zeggen dat er daar bijna nooit heel veel mensen in de rij staan en altijd veel kassa's open zijn.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:01

Adindaa schreef:
Ik werk zelf bij de Jumbo dus ik zal het even zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Hebben we een Jumbo dan in J'dorp, of heb ik weer wat gemist O:)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:28

Als je je boodschappen niet gratis krijgt, maar wel zeker weet dat je er recht op hebt, dan kun je bij de servicebalie altijd naar de bedrijfsleider vragen. Die kan de beelden terugkijken van de beveiligingscamera's en aan de hand daarvan je alsnog de boodschappen gratis geven. Het is maar net hoe je het aan wilt pakken in de winkel. Ik denk niet dat je klacht hier neer zetten iets helpt, want dat ziet de Jumbo echt niet ;-)

Het enige wat je nu nog kunt doen is via de website je situatie doorgeven, zodat de winkel dit nog goed kan maken met je.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:30

Hier in de Jumbo doen ze het echt wel ja. Je moet alleen de 5e in de rij zijn. Degene die geholpen wordt is 1, dan 4 mensen erachter en als je daarbij aansluit hoef je niet te betalen (als er geen andere kassa's) vrij zijn :j

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:31

Goldie schreef:
Adindaa schreef:
Ik werk zelf bij de Jumbo dus ik zal het even zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Hebben we een Jumbo dan in J'dorp, of heb ik weer wat gemist O:)

Haha nee die hebben we niet in J'dorp dus je hebt niks gemist :D!
Ik werk bij de Jumbo in Anna Paulowna.

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:36

Celine_Famke schreef:
Bij de Jumbo is het ook zo dat als er een product over datum is of kapot je het gratis mee mag nemen. (over datum bedoel ik bijvoorbeeld datum van de vorige dag, dus dat je het nog gewoon kan gebruiken).

Nou, daar doen ze ook niet aan hoor, haha! Mijn moeder wilde van die afbakcroissantjes (geloof ik) en toen zag ze dat alles wat in dat hele vak lag over datum was.. Dus dat had ze netjes gemeld, maar iets gratis krijgen? Ho maar. Daar zal je dan inderdaad zelf om moeten gaan zeuren.

als wat er in dat vak ligt over de datum is krijg je een goed product (dus niet over de datum) gratis mee.

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:38

Anna schreef:
Ik ben juist altijd tevreden over de Jumbo :j
Okee niet altijd over de prijzen en het is bij die van ons altijd zo druk.... maar qua klantvriendelijkheid prima!
Heb al vaker mn boodschappen gratis gekregen en bij 'ongemak' ook altijd wel korting of gratis.
Zo waren pizzas in de aanbieding, 2 voor 3 euro geloof ik. Maar de kassa scande de korting niet, dus er werd iemand bijgehaald. Uiteindelijk een heel gedoe, en het resultaat was dat ik vanwege het gedoe beide pizza's gratis mee kreeg :D
Kom weinig meer bij de jumbo omdat vaak als ikboodschappen wil/kan doen (en ja, dat is spitsuur, 17.30) dan zijn alle kassa's open en nog staan er zo'n 8-15 mensen per kassa in de rij...

als de prijs van je product afwijkt van de schap prijs krijg je het product gratis :j

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:44

Manonvanunen schreef:
Celine_Famke schreef:

als wat er in dat vak ligt over de datum is krijg je een goed product (dus niet over de datum) gratis mee.

Juist! En als de datum van vandaag erop staat, dus het product vandaag zou verlopen krijg je hem wel nog gratis mee.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:47

Manonvanunen schreef:
als de prijs van je product afwijkt van de schap prijs krijg je het product gratis :j

:j Daarom gaan wij nu vaker naar de jumbo, bij de ah krijg je alleen het verschil terug (en dan ronden ze het nog af naar beneden). Het loont echt goed op te letten, wij kunnen regelmatig sushi halen van het geld dat we op deze manier terug krijgen. (Doen ze bij het jumbo filiaal wat wij bezoeken altijd keurig).

4e in de rij nog nooit geweest of zien gebeuren. Gewoon jezelf een trap onder de kont geven arrabel en dan als een gek al jubelend met je armen gaan zwaaien :P
Ben wel benieuwd welke jumbo dit dan is?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 16:01

Nee.. dat weiger ik echt, ik ga niet met mijn armen zwaaien en jubelen, dan voel ik me echt voor schut staan. :') Dan betaal ik liever gewoon me boodschappen.

Ik begrijp niet zo goed waarom 2 mensen zich geroepen voelen om de "spelregels" uit te leggen en dan nog zeggen dat het hopelijk nu wel begrepen word, ik heb nergens geschreven dat ik het niet snap, alleen dat de Jumbo (in mijn dorp dan) dingen beloofd en niet waar maakt.
En als ik mijn "klacht" op bokt zet dan begrijp ik ook wel dat de Jumbo dat niet leest maar het ging gewoon even over het delen van mijn frustratie.

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:05

Bij ons gaan de het ook nog op camera´s nakijken of je wel 4e wachtende bent.. zo´n gedoe altijd

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 16:07

Dat zou ik ook niet doen.. pffff
Dan zou ik me echt een uber zeikerd vinden.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:11

Wij waren ook een keer de 5de in de rij. Dus nummer vier roept naar de cassiere "deze mensen zijn nummer vijf! " Wat leuk ze krijgen de boodschappen gratis!
Nou niet dus er kwam een onsamenhangend verhaal over zelfs scan kassa's en een andere kassa die open was (die ging spontaan open toen de nummer 4 riep dat wij de 5de waren)
Geen zin om een hele scene te schoppen daar maar beetje triest was het wel.

En gister zat de caissière te mopperen dat ze moest blijven zitten terwijl ze eigenlijk terug naar de broodafdeling wilde maar dat het steeds zo druk was bij de kassa. Uhhh, tja beter druk als geen werk zou ik zeggen.

5 in de rij, jumbo wees blij! *\o/* ;-)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:13

Bij de jumbo hier doen ze er volgens mij niet aan. Als ik daar wel is kom smiddags zijn er vaak maar 2 of 3 kassa's open. En soms staan er wel is 4/5 mense in de rij, maar heb nog nooit iemand iets gratis zien krijgen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:26

Wij hebben een keer gratis boodschappen gehad, omdat we 4de wachtende waren. En dat werd ons verteld, want zelf zagen we het niet :))

Verder blijf ik het een prutformule vinden. Zeker nu met die hele kerstactie.. Ze gooien ontiegelijk veel boodschappen die nog goed zijn weg, omdat er ook een regel is dat de datum van vandaag en morgen gratis mee mag. Ipv dat dan ook te doen.. halen ze het twee dagen van te voren uit de winkel om in de vuilnisbak te dumpen.. {:)-:(