Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Was echt een feestje altijd.
Tevens als het vaak gebeurt is het in mijn ogen ook tijd eens kritisch naar de planning van het kassapersoneel te kijken
Celine_Famke schreef:Bij de Jumbo is het ook zo dat als er een product over datum is of kapot je het gratis mee mag nemen. (over datum bedoel ik bijvoorbeeld datum van de vorige dag, dus dat je het nog gewoon kan gebruiken).
Nou, daar doen ze ook niet aan hoor, haha! Mijn moeder wilde van die afbakcroissantjes (geloof ik) en toen zag ze dat alles wat in dat hele vak lag over datum was.. Dus dat had ze netjes gemeld, maar iets gratis krijgen? Ho maar. Daar zal je dan inderdaad zelf om moeten gaan zeuren.
Maar m'n moeder is daar ook wel heel makkelijk in hoor.

Ess_Ramona schreef:Denk dat het heel erg ligt aan de bedrijfsleider van dat filiaal.
Bij ons bij de Appie is de filiaalleider een erg toffe vent. Kent zijn vaste klanten, maakt een klein praatje en staat om 6 uur in de winkel om alles goed te doen.
Helaas ook 2 keer zijn winkel mogen puinruimen omdat mensen een drive-in Appie wilden.
Maar een Appie 5 km verderop is de eigenaar een eikel. Personeelsleden smeken om bij onze Appie te komen werken, en mensen van dat dorp komen hier.
En het ligt aan de mentaliteit van de werknemers natuurlijk
Geweldig! Hengelo gld trending topic op twitter Ess_Ramona schreef:Nee, die datum is uiterste verkoopdatum, dan is het vaak nog 3 dagen goed.
Mits goed dicht enzo.
Ik had maar 2 goedkope dingentjes dus had zoiets achjaa maar de vrouw voor mij ging even door het lint maar kreeg niks gratis..
Celine_Famke schreef:Bij de Jumbo is het ook zo dat als er een product over datum is of kapot je het gratis mee mag nemen. (over datum bedoel ik bijvoorbeeld datum van de vorige dag, dus dat je het nog gewoon kan gebruiken).
Nou, daar doen ze ook niet aan hoor, haha! Mijn moeder wilde van die afbakcroissantjes (geloof ik) en toen zag ze dat alles wat in dat hele vak lag over datum was.. Dus dat had ze netjes gemeld, maar iets gratis krijgen? Ho maar. Daar zal je dan inderdaad zelf om moeten gaan zeuren.
Anna schreef:Ik ben juist altijd tevreden over de Jumbo
Okee niet altijd over de prijzen en het is bij die van ons altijd zo druk.... maar qua klantvriendelijkheid prima!
Heb al vaker mn boodschappen gratis gekregen en bij 'ongemak' ook altijd wel korting of gratis.
Zo waren pizzas in de aanbieding, 2 voor 3 euro geloof ik. Maar de kassa scande de korting niet, dus er werd iemand bijgehaald. Uiteindelijk een heel gedoe, en het resultaat was dat ik vanwege het gedoe beide pizza's gratis mee kreeg
Kom weinig meer bij de jumbo omdat vaak als ikboodschappen wil/kan doen (en ja, dat is spitsuur, 17.30) dan zijn alle kassa's open en nog staan er zo'n 8-15 mensen per kassa in de rij...
Manonvanunen schreef:Celine_Famke schreef:Bij de Jumbo is het ook zo dat als er een product over datum is of kapot je het gratis mee mag nemen. (over datum bedoel ik bijvoorbeeld datum van de vorige dag, dus dat je het nog gewoon kan gebruiken).
als wat er in dat vak ligt over de datum is krijg je een goed product (dus niet over de datum) gratis mee.
Manonvanunen schreef:als de prijs van je product afwijkt van de schap prijs krijg je het product gratis
Daarom gaan wij nu vaker naar de jumbo, bij de ah krijg je alleen het verschil terug (en dan ronden ze het nog af naar beneden). Het loont echt goed op te letten, wij kunnen regelmatig sushi halen van het geld dat we op deze manier terug krijgen. (Doen ze bij het jumbo filiaal wat wij bezoeken altijd keurig). 
Dan betaal ik liever gewoon me boodschappen.