Joolien schreef:Martine ze gooien ze in de putten en de kliko's, dat is echt een poedersuiker
Momenteel zijn er (andere?) kinderen met zwaarder geschut in de weer. Dat zijn echt harde knallen. Misschien toch maar eens de plizie bellen.
Sandra, ze doen t hier ook al langer maar dan een knal hier of daar. Ze zijn vandaag echt de hele middag bezig geweest. Van 14 tot 17.30 uur ofzo.
Wat is poedersuiker? Want in principe moet een rotje in een put niet meer dan plop zeggen...
Weet je zeker dat er niet ook met nitraten wordt gegooid? Doen ze hier ook al een paar weken, laatst gespot dat er een putdeksel 3 meter de lucht in ging...
Zou gewoon de politie bellen
Het mag simpelweg nog niet. Ook niet als het van de action is, wat ik overigens betwijfel... Want dan zou het zulk licht vuurwerk moeten zijn dat het de naam vuurwerk niet mag hebben... 
.
. Dat kan ook nog natuurlijk. Maar ook als ik het dorp in ga hoor ik ook niks tot weinig, dus is toch echt een stuk rustiger geworden hier de laatste jaren.
wist ik veel dat het voor de put niet zo geweldig was en verstopt kon raken door de hoeveelheid rotjes etc.
Zo is vuurwerk inderdaad niet leuk meer.
Leek wel een oorlogsgebied.
.