Action cam, GoPro?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:10

Ik ben ook van plan om een gopro te kopen. Ga als het goed is naar Canada op een ranch werken, en wil dat graag kunnen vast leggen. Zit alleen nog te twijfelen tussen de Hero 3 silver, of hero 3 white.
Ik ga m bij mn werk kopen, dus zou betekenen dat ik voor de hero 3 white nog maar 56 euro betaal en voor de silver 120. Opzich nog wel groot verschil voor mij (heb niet zo heel veel geld daarvoor :D). Heeft hier iemand ervaring met de white? Maar als de silver het echt waard is ga ik dat wel doen denk ik...

lizard

Re: Action cam, GoPro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:01

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 15:46

Zooooo dat is een fijne prijs voor die go pro's had ik maar zo'n baas waar ik dat kon kopen voor die prijs.

Succes met je keuze en Heeeel veel plezier in canada!

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 14:33

Ja, had ik idd al opgezocht, maar was benieuwd of er hier iemand nog ervaring mee had. Denk wel dat ik voor de Silver ga. Is toch een stuk mooier beeld vind ik :j

Haha, nouja ik werk bij de Perry sport waar ze die verkopen. Heb standaard 28% korting en daarnaast een giftcard van 80 euro gekregen als kerstpakket. Dus vandaar :D En daarnaast krijg ik de feestdagen (kerst, nieuwjaarsdag) uitbetaald, dus daar koop ik het gewoon van.
En bedankt! Dat gaat zeker lukken :D

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:10

Oooh hahahaha op die fiets! Ik ga gewoon ff sparen dan heb ik het ook zo(heb gelukkig een fijn redelijk betalend bijbaantje) ik ben dan wel de komende maanden mn hele salaris kwijt want ik spaar namelijk ook voor een stage in het buitenland en ik wil ook na school op een ranch in canada gaan werken. Dus ik ben benieuwd hoe je het daar vind en misschien wel adressen uitwisselen(ik ga pas als mn school klaar is over3 jaar maar toch vast handig)

Fijne kerst!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 21:12

Even een vraagje aan iedereen ik kan een go pro over nemen maar die persoon heeft er geen accu bij maar deed er batterijen in gaan die wel lang mee?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 11:07

In mijn GoPro kunnen echt geen Batterijen, alleen een Accu.
Is het niet een model uit de steentijd?? Zou zonde zijn.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 11:18

Bedenk wel dat je er vaak nog veel moet bij kopen. Dus kijk hoe je en wat je wilt gaan filmen en welke opzetstukjes daarvoor nodig zijn. Wij hebben het meest gebruik gemaakt van de uitschuifbare stok en een kookwekker van ikea om 380 graden te filmen(dat duurt ongeveer 20 minuten en daarna speel je het versnelt af. Goed te gebruiken bij bijvoorbeeld een mooie omgeving of zonsopgang). Daarnaast was voor ons de waterdichte behuizing en lifejacket (zwemvest) onmisbaar. Oja en vier extra accu's zodat we een stel konden opladen en een stel konden meenemen. En als laatste nog een koffertje waar we alles in mee konden nemen.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 12:09

Ik heb inmiddels meer informatie ontvangen en het was een eerste generatie en met niks er bij geen eens een behuizing of kabels. Ik vervolg dus gewoon mijn zoektocht endie is nu gestopt bij de website van gopro de nieuwe hero(budget versie van 124€)
Toech liever wat meer geld uitgeven en dan zeker zijn van een goed en volledig product.

Moonsparkie ik ga heb in het begin met buitenritten gebruiken dus ga zo'n harnas kopen voor op je borst. Dankje voor de tips die extra accu's en opberg koffer zijn inderdaad handig!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 14:33

Hahahah inmiddels gewoon voorzien van een go pro. Maar ik wil hem met paardrijden gaan gebruiken maar dan heb ik mijn harnas nog niet werkt die plak mount voor op je helm ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:20

maylotje schreef:
Hahahah inmiddels gewoon voorzien van een go pro. Maar ik wil hem met paardrijden gaan gebruiken maar dan heb ik mijn harnas nog niet werkt die plak mount voor op je helm ook?

Ja werkt prima maar eens erop is nooit meer er af..

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:25

Hahahaha handig! (Niet echt dus) maar het blijft dus wel zitten maar gaat er met geen mogelijkheid af, hmmmmm dat is wat minder handig. Ook niet op de manier die go pro aan geeft. Föhnen?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 01:35

Met volharding en gepast geweld kreeg ik die bij mij er gewoon af. Trekken en draaien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 10:58

Snadrem schreef:
Met volharding en gepast geweld kreeg ik die bij mij er gewoon af. Trekken en draaien.

Liet dat geen lijm vlek achter?

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 12:48

Of kale plek op je cap? Ik heb een cap met zo'n stof laagje.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:44

Haai!

Ik val even binnen,

Ik zag deze gopro te koop staan voor 125 :

https://www.conrad.nl/nl/gopro-hero-act ... 74830.html

Kan iemand me vertellen of 5 mp leuk is om te filmen?
is er bij deze een body harnass te krijgen? En tegen welke prijs?

Edit. De zilver heeft een mooie kwaliteit, maar is wel een keer zo duur :oo

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:58

Ik heb die sind kort en ben er erg tevreden over. Maakt mooie filmpjes.
Ik heb er een harnas voor besteld nu in afwachting ervan.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:59

Heb je toevallig ook beeldmateriaal online staan?
Hoe vind je zijn gebruiks gemak en kwaliteit? En een brutale vraag, wat kost het body harnas?

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 20:13

Ik heb nog niks online staan heb hem net een week maar de paar test filmpjes waren van goede kwaliteit. Ik vind hem in gebruik heel simpel en handig. Heeft maar 2 knopjes dus je kunt haast niks fout doen.
Het bodyharnas kost 8,07 op de website dealextreme maar dat komt dan uit hongkong dus je moet dan wel 2 weken op je harnas wachten. Ij winkels als media markt zijn die harnassen zo €30 dus het scheelt wel een hoop als je online koopt.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 20:14

Behoorlijk idd. Ebay is je beste vriend :D

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 20:18

Inderdaad ebay of iets dergelijks is je beste vriend.