Bank: Leer of stof?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 16:24

Goof schreef:
Iris82 schreef:
Ben je nog van plan om ooit kinderen te krijgen? Dan zou ik zeker leer zeggen!
Zou niet weten wat ik ooit met een stoffen bank gemoeten had als ik zie hoeveel drinken en ijsjes hier al over de bank gegaan zijn.

Hoes in de was, makkelijk zat toch?

Als dat kan ja..
TS, als je dus voor een stoffen bank gaat, kies dan eentje waarvan de hoes in de was kan.
Al vind ik dat zelf eigenlijk vreselijk, omdat dat vaak betekent dat de kussens er ook uit kunnen gaan schuiven/ zakken.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 16:34

Ohja Iris, die kinderen: niet in de tijd dat ik verwacht met die bank te doen _O- Overigens hadden wij vroeger thuis altijd stof, ook toen wij nog klein waren :P

Maar de meningen zijn hier ook verdeeld zie ik _O- Jullie lijken mij en m'n vriend wel :')

Voor de beeldvorming: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90242863/ die bank. Dus ofwel in donkergrijze stof, ofwel in nepleer. En die hoes kan niet in de was... Dat kan die van mijn huidige (stoffen) bank wel, maar heb ik serieus nog nooit gedaan _O-

Yunaa

Re: Bank: Leer of stof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:06

Leer :j oogt veel mooier (imo) en is mooi te onderhouden met speciale leer-middelen.

Myca

Re: Bank: Leer of stof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:09

Ik zou voor een bank in echt leer gaan, geen nepleer. Je hebt ook leren banken met een thermolaagje onder het leer, dan voelt het niet zo koud. Leer kan je goed schoonmaken, stof wordt veel sneller vies. De hoes kan je dan misschien wel wassen, maar wat er in de bank aan stof en mijten komt wil je niet weten.
Verder zou ik een lekker bed voor de hond kopen, dan hoeft die niet op de bank.