En wat heb jij van de sint gekregen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat hebben jullie gedaan?

Het sinterklaas-spel
16 (6%)
Surprises
30 (11%)
Pakjesavond
86 (34%)
Niks
120 (47%)

Totaal aantal stemmen: 252

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:24

Te veel :') wij doen hier thuis aan een soort van pakjes avond. Ik geen x bedrag aan m'n broer (19) uit een x bedrag aan mama en een x bedrag aan papa

Zoals altijd zijn mijn ouders er flink overheen gegaan.
Ik heb
-beugel riemen
-beugel blokjes
-boek
- 5 paar rijsokken
- 3 paar winter sokken
- chocolade letter
- nieuwe borstel voor win. Oude is kapot
- sjaal
- handschoenen
- polo lange mauwen
- trui

Dat was t denk. Dit is samen van mijn broer+ouders

Week hiervoor suprise gehad met vriendinnen
-hoesje
- karamel snoepjes
-chocoladeletter

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:29

Wij doen dit jaar aan kerst, maar mams heeft toch een boek gekocht en paps heeft voor mams en mij een armbandje gekocht <3

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:34

Hier thuis gewoon lekker gegourmet en daarna pakjesavond in de huiskamer voor de haard.
Ik heb gekregen
-2 potjes nagellak
-een blush borsteltje
-blush
-chocoladeletter
- sjaal
-lekkere warme sloffen
- One direction's nieuwe album FOUR
-One direction's where we are tour 2014 film

En de rest van de maand December doe ik nog 2 pakjesavonden met vriendinnen.

NoaHD

Re: En wat heb jij van de sint gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:38

Ik ben ook weer lekker verwend :D

-een nieuw bruin hoofdstel <3
-longeerzweep
-dekje van fouganza
-thermolaarzen
-nagellak
-kortingsbon voor de film de hobbit :D
-en natuurlijk een chocoladeletter !

Was weer een super leuk avondje ! :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:42

Hier hebben we ervoor gekozen voor elkaar kadootjes te kopen, erg leuk dan hoeft niet een persoon alles te regelen, en is het voor iedereen echt een verrassing. :)
Dus voor elk persoon heeft voor rond de 20 euro iets geregeld voor de rest van het gezin.
Dat mocht ook samen als een kado voor alleen net te duur was.
Dat is tot nu toe altijd erg geslaagd, alleen mijn moeder is mij door een misverstand met mijn broertje vergeten. :')

Ik heb wel een leuke muts gekregen, een kneipp douchegel en een mooie weegschaal die o.a. spiermassa meet en dat soort dingen. Maar van moeders heb ik dus nog wat tegoed. <:) :){

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:43

Hier hadden we een zelfgemaakt monopoly spel, met dus leuke straat namen en waar normaal de stationnetjes waren stond 'koop cadeau voor €500,-'

Was een erg gezellige avond, nu op naar de kerst!

Alle cadeautjes zaten in verschillende jute zakken, als je koos voor koop een cadeau (of een cadeau mocht pakken bij een Sint of Piet kaart) mocht je een cadeau uit de zak halen en aan degene geven voor wie het bestemd was!

Natuurlijk hadden we ook erg leuke gedichtjes.

Zondag ook nog heerlijk uit eten en dan kijk ik toch echt wel uit naar Kerst. Aankomende week cadeautjes kopen!
Laatst bijgewerkt door Balou_k op 06-12-14 00:45, in het totaal 2 keer bewerkt

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:44

Niks |(

Maar we gaan zondag uit eten...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:45

Hier een combi van surprises en pakjesavond. We doen lootjestrekken maar ik koop daarnaast altijd voor iedereen nog een pakje (dit jaar 2 geworden p.p.) en krijg dan zelf ook nog een extra pakje.

Heb dit jaar gekregen: Wasmand om was in op te bergen (maar die blijkt een onmogelijke deksel te hebben dus die gaat terug helaas), wasmand om was in te verplaatsen, boekje over vogels in de tuin, oorbellen, kaasrasp met bakje eronder.

Wat ik gegeven heb: Dremel boortjes, puzzelscheurkalender, pottenlikker, iets om schroeven mee uit te draaien als ze stuk zijn, Autoraamwissertje en spons, woordenboek, woondeken, haarspeldjes, tuinierderszeep, vogelbadje met voer en vetbollenhouder, messenslijper. En voor de kinderen: 2 techniekdoosjes, 1 doos lego, 1 set dinosauruskaarten met weetjes, 1 boerderij yathzee en een Ecosysteem aarde ontdek/doe-doos.
De volwassenen hebben dan verder nog een kadootje gehad van degene die hun lootje had, en de kinderen ook nog een aantal kadootjes van hun ouders en van opa en oma. (Ik ben hun tante).

Alles bij elkaar hadden we weer een flinke berg kadootjes en een erg gezellige avond gehad.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:46

We hebben dit jaar pakjesavond gevierd met de kinderen met een sinterklaasspel. Voor de jongste van 4 duurde het iets te lang en na 1,5 uur waren de kinderpakjes uitgepakt en zijn ze gaan spelen.

Ik heb het luchtje Lady Million gekregen, paardrijhandschoenen, chocolade letter en een armband van zinzi.

Helemaal blij! Omdat ik vorig jaar dezelfde oorbellen kreeg die ik al draag en een niet echt lekker luchtje, dus dit jaar gewoon zelf geshopt:-)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 00:47

Klinkt super allemaal
Gourmetten is zo te zien erg populair op 5 december hahaha ik hou er wel van in elk geval wij zitten hier nu nog sint (de horror sint) te kijken wil eigenlijk gaan slapen morgen vroeg op voor les maar het is ook zo banketstaaf om weg te lopen en te zeggen 'weltrusten he!'

(Dat monopoly idee vind ik helemaal the bomb ik maak er ecen screenshot van voor volgend jaar! Ik hoop nog meer creatieve iedeën op te doen)

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:48

Pakjesavond gedaan, lootjes getrokken en heb zelf een boek, gezichtsmaskertjes en een chocoladeletter gehad. Bij schoonfamilie nog met de kerst.

_Lois_

Wij kochten allemaal voor elkaar cadeautjes en dan met een gedicht erbij.
Ik heb een boek, 2 chocoletters, een leuke beker, een EJ bon en nieuwe spoorriempjes gehad :D

BarryPlopper

een asus transformer book. Moest hem alleen zelf kopen en betalen :Y)

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:50

We hebben een combi van surprises en nog een zak cadeautjes gedaan :)
Ik heb gekregen:
-TFIOS boek
-Wreck this Journal
-2 schleichpaarden
-een liniaal met paardjes erop
-een hele lieve oude foto van mij en mn opa
-een chocolade letter
-waterpotloden
Ben dus ontzettend verwend! :D

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 00:54

@juultje353
bij TFIOS ben je vergeten een pak zakdoekjed te krijgen want geloof me die heb je nodig!! Ik heb het boek 3x gelezen en moet (mag eigenlijk) dit jaar voor engels een boektoets maken zoo'n zielig maar mooi en inspirerend verhaal/boek/film

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:56

Wij gingen gourmetten en pakjesavond vieren, ookal geloven mn broertje en ik al zeker 6 jaar niet meer :') Wat ik gehad heb:
-2 pandora bedeltjes
-2 armbandjes
-'theezakjes' voor in bad
-een waterzak (soort opvouwbaar waterflesje)
-hunkemoller cadeaubon
-mascara
-nagellak
-een paar schoenen, moet ze alleen nog zelf uitkiezen
-sokken
-chocoladeletter met mn naam erop
-dekbed
-dove douchegel

En nog een chocoladeletter van opa en oma + een leuk geldbedrag *D

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 01:07

Ik heb nieuwe thermolaarzen, een luchtje, 2 douchegelletjes en december krasloten :) en met kerst vier ik het bij mijn vader, dit was met m'n moeder en tantes :)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 01:11

Ik heb wel iets raars gehad. Vanavond ging de bel en er stond een doos voor de deur mét gedicht. Was van een blije klant die ik met de laser van haar herniapijn afgeholpen heb.

Nu weet ze dat ik gek ben op koken én op vlees. 1,5 kilo gerookte ribeye zat in mijn kado. Ik vind het echt heel erg leuk.
Afbeelding

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 01:17

janderegelaa schreef:
Ik heb wel iets raars gehad. Vanavond ging de bel en er stond een doos voor de deur mét gedicht. Was van een blije klant die ik met de laser van haar herniapijn afgeholpen heb.

Nu weet ze dat ik gek ben op koken én op vlees. 1,5 kilo gerookte ribeye zat in mijn kado. Ik vind het echt heel erg leuk.
[ [url=m/TH1vqW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geweldig!

xM_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 03:17

Een Dressuursingel, Kneipp douchegel, Nivea handcrème,Sony in-ear oordopjes, échte slagroom borstplaat van de Bakker en een witte chocoladeletter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 03:38

Suzzy_3 schreef:
Hier (in België overal denk ik?) is de gewoonte dat je op 5 december 's avonds je bord zet. Met daarin een wortel en suikerklontje voor Slechtweervandaag, en natuurlijk een emmer water ook. En voor zwarte piet een flesje bier. En dan op 6 december staat alles vol met snoepjes (chocolade, nic nacjes,...) en speelgoed.
Dus wij hebben hier net alles in elkaar gezet en uitgestald voor de kindjes. Ben benieuwd naar wat ze het eerste gaan grijpen...

Een wortel en een suikerklontje voor Slechtweervandaag? :') Haha, wie/wat is dat dan?

Sinterklaas heeft Canada helaas overgeslagen.. Maar de Dutchies doen in het weekend een dobbelspel, dus ik moet nog even geduld hebben. :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 04:43

Slechtweervandaag is het paard van de Belgische Sinterklaas als ik me niet vergis. :)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 05:25

- Nagellak topcoat
- 18 kleurpotloden ter waarde van 1 euro, als grap voor de potlodenset van 65 euro die ik wil :+
- Chocoladeletter
- 7 euro

:')

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 10:13

@emmVZ hahaha wel grappig bedacht!

Ik weet nog iemand wilde een keer een wii van sinterklaas dus ik had een hele mooie wii gemaakt :) haha

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:24

lor1_1984 schreef:
Slechtweervandaag is het paard van de Belgische Sinterklaas als ik me niet vergis. :)

:= konden ze daar nou echt geen betere naam voor bedenken? :')

Ik heb gisteren met vriend, tante en neefje een dobbelspel gedaan waar iedereen voor 5 euro cadeaus kocht.
En toen mijn vriend en ik nog thuis aan het eten waren kwam mijn mama- sinterklaas pepernoten en cadeautjes naar binnen gooien, haha. Douchegel voor ons allebei, chocoladeletters en een vvv diner bon :9