Enquête over de ideale energiereep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 18:02

janderegelaa schreef:
Is Snickers ook een energie reep? Die eet ik regelmatig....
:D en Mars geeft ook direct weer energie toch? :)

Eliine schreef:
@Susanh: dat klopt maar we hebben een selectie gemaakt van een aantal veel voorkomende allergenen. Het staat me bij dat er wel ruimte voor eigen invulling was bij die vraag. Ik leg alle input sowieso bij de overige projectleden neer. Dan kunnen degene die de enquête daadwerkelijk in elkaar hebben gezet daar ook iets mee :)
Bij die vraag kon je wel anders aanvinken, maar niet iets invullen. Ik heb dus maar tarwe en anders aangevinkt. Misschien is/was het handig om voor deze vraag de allergenen volgens Europese wetgeving aan te houden zie o.a. http://www.allergenenconsultancy.nl/in/Allergenen

Verder prima enquête hoor!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 20:40

Ik heb even vergaderd met de rest van de projectgroep maar bepaalde dingen waren wel ingesteld voor de enquete maar blijken niet helemaal te doen wat de planning was. Zoals dat je bij de ene vraag nee invult en toch door wordt gestuurd naar de volgende vraag. Nu aanpassen kan helaas niet meer, maar desalniettemin iedereen heel erg bedankt voor het invullen tot nu toe!
Ik heb al even in de voorlopige resultaten mogen spieken en van de 300 deelnemers bleken er zeker 80 mensen paardrijden als sport te hebben ingevuld. Ra ra ra waar komen die vandaan... +:)+ +:)+

En wie dit topic nu pas opent, invullen kan nog steeds tot en met zondag. Alvast heel er bedankt als je het doet want wij zijn er echt enorm mee geholpen voor ons onderzoek. En onder de deelnemers worden een paar prachtige kookboeken verloot!!