Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DaraBariton schreef:Geen pakketje neerleggen is sneu maar keuze van de ouders. Zij vieren ramadan en suikerfeest. Met het suikerfeest zaten we met zijn vijfen in de klas vroeger want alle andere kinderen hadden suikerfeest. Wij deden daar ook niet aan mee. Mn vader heeft ons wel eens thuis gehouden toen want hij vond het belachelijk dat wij wel naar school moesten terwijl bijna de hele klas leeg was
Dat is dan weer de andere kant van zo'n verhaal 
Boras schreef:Miepie, het is onzin om moslims die geen christelijk feest vieren alleen om die reden het stempel conservafieve moslim op te drukken. Draai het eens om. Dan spreeek je toch maar ook niet direct over conservatief.
Miepie77 schreef:Boras schreef:Miepie, het is onzin om moslims die geen christelijk feest vieren alleen om die reden het stempel conservafieve moslim op te drukken. Draai het eens om. Dan spreeek je toch maar ook niet direct over conservatief.
volgens mij zie jij maar een woord in mn stukje staan, ik geef juist aan dat er een hoop zijn die er wel aan meedoen of wil je dat ik conservatief in extreem of orthodox verander, volgens mij zei ik het heel netjes, niet overal wat achter zoeken
Mama3 schreef:Ik zou het laten gaan, maar met het suikerfeest iets organiseren. Dat zal ze vast leuk vinden. Lief van je dat je je haar lot aantrekt en ervoor zorgt dat ze meer aansluiting vind