Waar zou jij nou écht niet je hand in willen steken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:25

NikkiEnJij schreef:
astridastrid schreef:
Er zijn van die levende koeien met een gat in de buik, om de maag te bestuderen... Was gisteren toevallig op TV. En dan steek je dus je hand in een levende koe. Was heel onsmakelijk!
http://www.dasc.vt.edu/images/kids-tech/2010/L_19.jpg

Wat... Dat is toch ziek..?

beestje leek er weinig last van te hebben :)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:37

Sammie schreef:
NikkiEnJij schreef:

Klopt Sammie! Die at lekker door. Maar ik zat het onder het eten te kijken en zou zelf echt NOOIT mijn hand erin durven steken! Vond het wel een super interessant programma.

Schijnen heel veel koeien te zijn met zo'n gat.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:45

Dat heet een fistelkoe. Ik heb er zelf een keer met mijn hele arm in gezeten....lekker warm hoor }:0 :+ Die koe heeft geen last van de fistel, blijft inderdaad gewoon dooreten. Wordt gebruikt voor onderzoek naar voeding, onder andere.
Ik denk dat er maar weinig dingen zijn waar ik mijn hand niet in zou steken, want met mijn opleiding kom ik de meest walgelijke dingen tegen, en het is nou eenmaal zo dat je zonder handschoentjes meer gevoel hebt in je vingertoppen (en dat is nodig).

Maar ik zou niet mijn hand in een doos vol met spinnen willen stoppen :n Of ontlasting, paardenmest vind ik niet zo vies meer, maar van vleeseters bijvoorbeeld...gatver.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:54

Oh jongens praat me niet over voeldozen. :') ik studeer aan de kunstacademie en we moesten een boek en een antiboek maken. Mijn boek ging over Stadsvogels, dus ik dacht joh lachen, in het boek zie je ze wel maar voel je ze niet... In m'n antiboek zie je ze niet maar voel je ze wel!

Dus ik van een mega chipsdoos een voeldoos gemaakt... Het maakte zoveel los tijdens de presentatie, dat ze van schrik de stopwatch met de tijd uit gezet hadden :') we hadden 4 docenten voor de beoordelingen, dus 2 om 2 gingen ze voelen. Zaten ze constant aan elkaars handen, wat weer tot halve paniek leidde _O- er zat ook een "dood" vogeltje in van klei. Ik had 'm geschilderd en er veren op geplakt, nou hij leek net echt joh! Voelde ook super eng aan. 1 docent durfde niet zo goed en die zat natuurlijk direct bij dat vogeltje :+ maar, ik had wel gemiddeld met alles een 8 muhahah.

Achja. Hier heb ik foto's ervan: http://desiregenboog.wordpress.com/2014 ... k-the-end/

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:02

astridastrid schreef:
Er zijn van die levende koeien met een gat in de buik, om de maag te bestuderen... Was gisteren toevallig op TV. En dan steek je dus je hand in een levende koe. Was heel onsmakelijk!
http://www.dasc.vt.edu/images/kids-tech/2010/L_19.jpg

dat zou ik serieus dus echt reuze interessant vinden! ik zou daar mijn hand wel in durven stoppen :')

PureSG

Re: Waar zou jij nou écht niet je hand in willen steken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:23

Voeldozen begin ik niet aan. Als jong meisje eens met een schoolreisje mijn hand in zo'n doos moeten stoppen, bleek een knaagdier oid in te zitten, maar het heeft me behoorlijk stress opgeleverd toentertijd. Sindsdien nooit weer. :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:29

Ik zou erg bang zijn dat zo'n opgesloten diertje bijt, zeker als er steeds vreemde handen bij komen...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:35

Een SPIN! nog voor geen goud steek ik me hand in een doos waar een spin of wat dan ook in zit.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:47

Een bak met naakslakken. Dan draai ik echt helemaal door :+ Gatverdamme wat een gore beesten zijn dat, ik vind ze echt doodeng. Dus nee, als je mij in contact laat komen met een naaktslak dan neem ik je dat op zijn zachtst gezegd niet in dank af :')

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:51

Een bak vol messen/zwaarden andere scherpe dingen :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:57

Ach nadat ik voor een stage drie weken lang mn hand in de achterkant van schapen heb gestoken... :')

Maar spinnen zeg ik nee tegen, de rest... ach...

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:04

astridastrid schreef:
Sammie schreef:

Klopt Sammie! Die at lekker door. Maar ik zat het onder het eten te kijken en zou zelf echt NOOIT mijn hand erin durven steken! Vond het wel een super interessant programma.

Schijnen heel veel koeien te zijn met zo'n gat.

Maar hoe... Ik heb echt met open ogen het plaatje zitten te bestuderen :+ Doet dat niet verschrikkelijk veel pijn, gewoon een gat in die buik maken?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:11

Sammie schreef:
NikkiEnJij schreef:

Heeft ie idd ook niet.. Heb 2 keer stage gelopen op een boerderij waar ze dat hadden, koetjes ondervonden daar echt geen hinder van. Dát lijkt me nou juist heel interessant om een keer te proberen :P

Maar ontopic, ik zou mijn hand nooit in een bak met ongedierte steken :\

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:17

Poeh, ik kan nu wel heel hard zeggen dat ik mn hand niet in de schorpioenen, kreeften, poep (van alles dat vlees eet), e.d. zou stoppen , maar ik denk dat als het puntje bij het paaltje komt ik mn hand niet in zo'n voeldoos zou stoppen, ook al maken ze me wijs dat er donsveertjes in zitten... :')

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:18

Ik probeer alles wel, zolang mensen mij kunnen verzekeren dat ik niet gewond raak vind ik alles prima :D

JoJoPonylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:25

Arc_En_Ciel schreef:
Een bak met naakslakken. Dan draai ik echt helemaal door :+ Wat een gore beesten zijn dat, ik vind ze echt doodeng. Dus nee, als je mij in contact laat komen met een naaktslak dan neem ik je dat op zijn zachtst gezegd niet in dank af :')

+1! aaah als ik ze ook op de weg zie liggen ofzo brrrrrr.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:42

Anoli schreef:
Ach nadat ik voor een stage drie weken lang mn hand in de achterkant van schapen heb gestoken... :')

Sauðburð! Wat dat betreft, geen problemen mee, maaaaar als het al lang dood is wat er in het schaap zit kan dat toch minder zijn.... :r
Eindelijk eens een reden voor die smiley.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:46

suus_pepper schreef:
Ik probeer alles wel, zolang mensen mij kunnen verzekeren dat ik niet gewond raak vind ik alles prima :D

Ik zou alles waarschijnlijk idd heel stoer proberen...
En dan als een gek beginnen te gillen en mijn hand wegtrekken als ik echt iets aanraak :+
Ook al lijkt zo'n koe me wel heel gaaf!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:00

JoJoPonylove schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Een bak met naakslakken. Dan draai ik echt helemaal door :+ Wat een gore beesten zijn dat, ik vind ze echt doodeng. Dus nee, als je mij in contact laat komen met een naaktslak dan neem ik je dat op zijn zachtst gezegd niet in dank af :')

+1! aaah als ik ze ook op de weg zie liggen ofzo brrrrrr.

Inderdaad! :r mijn moeder heeft van die anti-naaktslakken korrels gekocht en nu blijven ze gelukkig wel weg uit onze tuin :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:12

Arc_En_Ciel schreef:
Een bak met naakslakken. Dan draai ik echt helemaal door :+ Gatverdamme wat een gore beesten zijn dat, ik vind ze echt doodeng. Dus nee, als je mij in contact laat komen met een naaktslak dan neem ik je dat op zijn zachtst gezegd niet in dank af :')

Dit wilde ik net gaan posten, gadver wat een gore beesten.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:23

Voeldozen zijn echt een nachtmerrie. :') Ik keek laatst een filmpje waarin een aantal mensen geblinddoekt een voorwerp uit de ene bak naar de andere moesten brengen. De een had een dood kuikentje, de ander een slang en als laatste moest iemand jawel.. een ananas naar de andere bak brengen. :') Hij voelde en werd compleet panisch omdat hij dacht dat hij net als de rest iets engs/ranzigs had. Dat was wel echt hilarisch om te zien _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:26

Levende en dode dingen.

Vloeistoffen die niet van dode/ rottende dingen gemaakt zijn zou ik wel vies vinden maar niet van walgen haha :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:31

Konstantine schreef:
Wat dacht je van zo'n bak knabbelvisjes, die voor je voeten zeg maar? Ieuwwww :')

Dat is wel super lekker hoor! Geen ervaring met mn voeten, maar wel met mn handen. En ik heb serieus overwogen om ze zelf ook te kopen thuis! :D