18+ : Het hoe en wat van slet zijn...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:18

BaileyMix schreef:
kimberly1995 schreef:

Heb je al eens uitgevraagd waarom ze het vinden? -niet dat je er dan iets mee moet doen ofzo, maar misschien dat je ze wel gaat begrijpen en zie je in dat je ook met een geitenwollensok boer goede seks kan hebben? :o ;) -

Ja hoor. 'Het hoort niet' is veelal het antwoord. Dat je met een geitenwollensok boer ( :D ) ook goede seks kan hebben geloof ik graag, maar op het moment dat je commentaar gaat leveren op het seksleven van anderen en iemand zelfs namen gaat noemen dan gaan bij mij alle belletjes wel rinkelen; Waarschijnlijk schort er dan iets aan de eigen tevredenheid, anders zou het seksleven van anderen je toch totaal niet bezig houden op een negatieve manier?

Nouja, wil best mijn gedachtegang delen, voel je alleen niet persoonlijk aangevallen. Ik ben altijd best wel veel bezig met andere mensen, gewoon erg gericht op de buitenwereld en bij mij is het echt gewoon het niet SNAPPEN waarom mensen het willen/nodig vinden. Ja, ik snap ook dat seks goed en lekker is, maar ik ben liever vrijgezel en seksloos, dan dat ik met jan en alleman het bed deel. Ik vind seks iets intiems en voor seks moet je iemand vertrouwen. Ik vertrouw mensen niet zo snel en zou mezelf niet intiem zien met iemand waarvoor ik geen verliefdheidsgevoelens heb. Ik kan daarin best accepteren dat anderen dat niet zo zien en voor mij moet iedereen ook lekker doen waar die gelukkig van wordt, maar ik vind zulke mensen wel 'sletten'. Ik zou nou niet echt zomaar in iemand zn gezicht zeggen: hee slet! *\o/* -behalve grapje :') -, maar ik zou het waarschijnlijk wel denken of tegen een vriendin van me zeggen dat ik diegene toch wel een slet vind.

KB01

Re: 18+ : Het hoe en wat van slet zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:23

Misschien zeg/vraag ik nu wel iets heel doms, maar sommige vinden dus mensen die het vaak doen en met veel man een slet. Wat als je beste vriendin nou ook zo was? Zeg je dan ook; zo ik vind je een slet?

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:25

Je hoort het inderdaad vaak.. Helaas.
Toch kan ik me ook wel ergens in Kimberly vinden.
Ik hou er persoonlijk ook niet van op het moment dat je 4 bedpartners per week hebt.
Ik noem mannen ook gewoon altijd slet (als daar sprake van is), want zie nooit in waarom wij dat opeens niet mogen zeggen :o

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:25

Voel me niet aangevallen hoor :)

Maar waarom vind je het een slecht iets? Waarom heeft seks überhaupt een slecht imago, terwijl het dé ultieme daad 'van liefde' is? Er wordt niemand kwaad mee gedaan, het enige dat het voortbrengt is tevredenheid, plezier, lol, en gewoon een superfijn gevoel voor beiden partijen. Hoe kan dat in hemelsnaam geassocieerd worden met iets slechts... Dat begrijp ik gewoon niet.

Overigens is er natuurlijk ook een hemelsbreed verschil tussen seks mét en zonder liefde. Mag ik vragen waarom je dan toch de 'drang' voelt om deze mensen te veroordelen en stempels te geven?

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:27

katja111993 schreef:
Misschien zeg/vraag ik nu wel iets heel doms, maar sommige vinden dus mensen die het vaak doen en met veel man een slet. Wat als je beste vriendin nou ook zo was? Zeg je dan ook; zo ik vind je een slet?

Ligt eraan.
Ik zou sowieso niet direct slet zeggen. Ook niet tegen onbekenden; eerder niet netjes oid.
Maar ik zou het zeker tegen mijn vriendin hebben gezegd.
Beetje afhankelijk van welke vriendin het is, hoe subtiel ik het eruit breng ;)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:28

BaileyMix schreef:

Maar waarom vind je het een slecht iets? Waarom heeft seks überhaupt een slecht imago, terwijl het dé ultieme daad 'van liefde' is? Er wordt niemand kwaad mee gedaan, het enige dat het voortbrengt is tevredenheid, plezier, lol, en gewoon een superfijn gevoel voor beiden partijen. Hoe kan dat in hemelsnaam geassocieerd worden met iets slechts... Dat begrijp ik gewoon niet.

Overigens is er natuurlijk ook een hemelsbreed verschil tussen seks mét en zonder liefde. Mag ik vragen waarom je dan toch de 'drang' voelt om deze mensen te veroordelen en stempels te geven?

Volgens mij is dat ook niet de seks met een 'slecht imago'. 't Gaat hier juist om de seks-om-de-seks. Dus niet uit liefde ;)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:29

BaileyMix schreef:

Ik wilde ook zoiets zeggen. Ik vind het bestaan van de term 'slet' sowieso overbodig. Puberaal gedrag om anderen in zulke hokjes te plaatsen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:29

Daarom heb ik het ook tussen haakjes gezegd. Ik bedoel niet liefde in de vorm van 'houden van' maar i nde vorm van 'make love not war' :D Weet het even niet anders te omschrijven.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:30

BaileyMix schreef:

Omdat ik seks en liefde gewoon niet van elkaar los koppel. Dat hoort bij elkaar voor mij. Ik zou het niet zonder kunnen. Sterker nog, ik wil het niet zonder. Voor mij is het echt een bepaald gevoel erbij. Seks heeft verder geen slecht imago. En seks is niet voor het plezier en de lol. In de eerste plaats is het voor de voortplanting. Dat het daarna ook nog lekker en fijn is, is mooi meegenomen. :') Ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom je denkt dat ik seks slecht vind? Ik vind seks 'zomaar' met iemand geen prettige gedachte.

Dus je mag wel concluderen dat ik dan veroordeel en stempels geef op basis van mijn mening, mijn gevoel, mijn gedachten. Op basis van mij. :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:42

kimberly1995 schreef:
BaileyMix schreef:

Omdat ik seks en liefde gewoon niet van elkaar los koppel. Dat hoort bij elkaar voor mij. Ik zou het niet zonder kunnen. Sterker nog, ik wil het niet zonder. Voor mij is het echt een bepaald gevoel erbij. Seks heeft verder geen slecht imago. En seks is niet voor het plezier en de lol. In de eerste plaats is het voor de voortplanting. Dat het daarna ook nog lekker en fijn is, is mooi meegenomen. :') Ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom je denkt dat ik seks slecht vind? Ik vind seks 'zomaar' met iemand geen prettige gedachte.

Dus je mag wel concluderen dat ik dan veroordeel en stempels geef op basis van mijn mening, mijn gevoel, mijn gedachten. Op basis van mij. :)

Maar omdat jij seks en liefde niet gescheiden kan zien, betekent het toch niet dat de mensen die dat wél kunnen sletten zijn? En seks is in mijn ogen tegenwoordig zeker wel in de eerste plaats voor plezier en lol. Ooit was het voor voortplanting, maar naar mijn mening zijn we die tijd wel voorbij.

Ik bedoel niet letterlijk dat je seks slecht vindt, maar seks wordt vaak wel geassocieerd met fout, slecht, stout, verkeerd. Er wordt krampachtig over gedaan. Terwijl dat onterecht is omdat het niets dan een uiting van lust en affectie is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:54

Weet je wat ik altijd zo hypocriet vind? Dat vooral vrouwen met relaties dit over andere vrouwen zeggen (die dus scharrelen). Als vrijgezelle vrouw moet je toch ook gewoon aan je behoeftes kunnen komen als je dat zou willen? Dan is het nogal logisch dat je veel verschillende jongens hebt, anders was het wel een relatie geweest :Y) Ik heb nog nooit een echte relatie gehad maar ook ik heb mijn behoeftes om het maar zo te zeggen. Mensen in een relatie hebben vaak veel meer sex dan de vrijgezelle dames die zo nu en dan een scharrel hebben :') Ik zou ook veel liever bij 1 iemand blijven, maar wat nou als je die mogelijkheid niet hebt? Moet je dan maar kluizenaar worden? :D

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:00

Ik zelf zou het niet kunnen en niets eens zozeer omdat seks en liefde bij elkaar hoort,
want dat hoeft voor mij persoonlijk niet eens, maar gewoon omdat ik me daar niet goed bij zou voelen.

Wel vind ik dat vrouwen in deze tijd moeten kunnen doen waar zij zich goed bij voelen zonder
veroordeeld te worden.
Leven en laten leven... :)

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:03

BaileyMix schreef:
kimberly1995 schreef:

Maar omdat jij seks en liefde niet gescheiden kan zien, betekent het toch niet dat de mensen die dat wél kunnen sletten zijn? En seks is in mijn ogen tegenwoordig zeker wel in de eerste plaats voor plezier en lol. Ooit was het voor voortplanting, maar naar mijn mening zijn we die tijd wel voorbij.

Ik bedoel niet letterlijk dat je seks slecht vindt, maar seks wordt vaak wel geassocieerd met fout, slecht, stout, verkeerd. Er wordt krampachtig over gedaan. Terwijl dat onterecht is omdat het niets dan een uiting van lust en affectie is.

Ik vind eigenlijk ook dat je seks en liefde niet kunt scheiden. Voor mij is seks niet alleen maar lust, maar ik denk dat ik qua dat wel een geitenwollensok ben. :') En ik vind echt niks fouts, slechts, stouts of verkeerds aan seks, als het een uiting is van liefde tussen 2 mensen. :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:04

lifaya schreef:
Weet je wat ik altijd zo hypocriet vind? Dat vooral vrouwen met relaties dit over andere vrouwen zeggen (die dus scharrelen). Als vrijgezelle vrouw moet je toch ook gewoon aan je behoeftes kunnen komen als je dat zou willen? Dan is het nogal logisch dat je veel verschillende jongens hebt, anders was het wel een relatie geweest :Y) Ik heb nog nooit een echte relatie gehad maar ook ik heb mijn behoeftes om het maar zo te zeggen. Mensen in een relatie hebben vaak veel meer sex dan de vrijgezelle dames die zo nu en dan een scharrel hebben :') Ik zou ook veel liever bij 1 iemand blijven, maar wat nou als je die mogelijkheid niet hebt? Moet je dan maar kluizenaar worden? :D

Precies!

En ook als je gewoon geen relatie wil: Heb je wel eens gezien hoeveel moois er rondloopt!? Dat moet toch allemaal uitgeprobeerd worden :D !?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:07

BaileyMix schreef:
Precies!

En ook als je gewoon geen relatie wil: Heb je wel eens gezien hoeveel moois er rondloopt!? Dat moet toch allemaal uitgeprobeerd worden :D !?

Jij snapt hem! Daarom koop ik gewoon geen paard, dan zit je er meteen aan vast en nu kan ik verschillende paarden berijden

nee dat klinkt echt ontzettend fout hahahahahaha _O- _O- _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:09

BaileyMix schreef:
kimberly1995 schreef:

Ik vind eigenlijk ook dat je seks en liefde niet kunt scheiden. Voor mij is seks niet alleen maar lust, maar ik denk dat ik qua dat wel een geitenwollensok ben. :') En ik vind echt niks fouts, slechts, stouts of verkeerds aan seks, als het een uiting is van liefde tussen 2 mensen. :)

Maar miljoenen mensen wereldwijd gaat dat scheiden toch echt prima af - het kan dus wel, of jij dat nou vind of niet. Seks hoeft niet alleen maar lust te zijn uiteraard, in relaties komt er toch wel wat mee bij kijken dan alleen dat (hoop ik dan toch ;) )

Maar ik snap het eigenlijk nog steeds niet. Waarom vind je dat mensen verkeerd bezig zijn als ze zonder 'gevoel' seks hebben, alleen maar omdat voor jou seks iets intiems en vertrouwelijk is? Dat is toch net zoiets als roddelen over mensen die graag jam op hun boterham eten omdat jij liever pindakaas eet? Ikke niet snappe niet. -O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:09

lifaya schreef:
BaileyMix schreef:
Precies!

Jij snapt hem! Daarom koop ik gewoon geen paard, dan zit je er meteen aan vast en nu kan ik verschillende paarden berijden

nee dat klinkt echt ontzettend fout hahahahahaha _O- _O- _O-

Ik wilde het niet zeggen maar ik dacht precies hetzelfde hahaha.

Held _/-\o_

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:10

Ik ben het helemaal eens met de posts van BaileyMix.

Ik denk persoonlijk dat het veroordelen van mensen die plezier beleven aan seks zonder daar een vaste partner voor nodig te hebben, verschillende redenen kan hebben. Jaloezie, geloof, maar in de meeste gevallen onbegrip. Ze kunnen het zelf niet, wíllen het dus ook niet, en inleven is moeilijk.

Ik kan me zelf bijvoorbeeld 0% inleven met gelovige mensen, echt met de beste wil van de wereld niet. Maar ik ga ook niet roepen dat het dus domme mensen zijn, ook al zegt mijn eerste intuïtieve gevoel dat, omdat ik echt niks van hun gevoel voor god begrijp.

Ik vind het belangrijk om verder te kijken dan de eerste intuïtieve gevoelens die je krijgt bij mensen, bij fenomenen, bij gedragingen. Dus als je het niet begrijpt, bekijk het dan even rationeel.

En als je er zelf van kon genieten, en er kwamen dan ook nog onwijs lekkere creaties der natuur heel hard hun best doen om jou te versieren ( :+ ), zou je het misschien zelf ook doen ook al zeg je nu van niet.

Ik zit zelf in een relatie van meer dan 4 jaar en woon samen, maar toen ik nog vrijgezel was (en als ik nu nog vrijgezel was geweest) geniet ik van wat het leven me te bieden heeft. Al is dat niet altijd makkelijk als je vreselijk kieskeurig bent :')
Als ik iemand in de kroeg tegenkom en ik vind hem een prachtexemplaar en ik sta helemaal wankel op mijn benen door zijn intelligentie en sportieve lichaam, en ik kwijl nog nét niet op de grond, wat is er dan mis mee dat ik mezelf het plezier gun om hem diezelfde avond nog van wat 'dichterbij te leren kennen'? <<)

En ja, na die nacht moet ik dan niks meer van hem weten. Ik ga dan voor het lichaam, humor, voorkomen, ik kijk heus niet naar geschiktheid voor een serieuze relatie, de enige eis die ik in zo'n geval heb is dat hij me half moet kunnen laten flauwvallen, ik ga kwijlen van alleen naar hem te kijken, en dat ik erna nog 3 dagen trillende benen heb :')

De mens is niet voor niets 1 van de weinige diersoorten die seks hebben voor het genot ipv enkel voor de voortplanting :Y)

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:15

BaileyMix schreef:
Maar miljoenen mensen wereldwijd gaat dat scheiden toch echt prima af - het kan dus wel, of jij dat nou vind of niet. Seks hoeft niet alleen maar lust te zijn uiteraard, in relaties komt er toch wel wat mee bij kijken dan alleen dat (hoop ik dan toch ;) )

Maar ik snap het eigenlijk nog steeds niet. Waarom vind je dat mensen verkeerd bezig zijn als ze zonder 'gevoel' seks hebben, alleen maar omdat voor jou seks iets intiems en vertrouwelijk is? Dat is toch net zoiets als roddelen over mensen die graag jam op hun boterham eten omdat jij liever pindakaas eet? Ikke niet snappe niet. -O-

Ik was niet van plan om te mengen in de discussie, maar ik probeer het toch :)
Ik denk dat het voorbeeld een beetje gek is omdat, doordat seks aan liefde gekoppeld wordt door sommigen, het meteen een "hogere status" krijgt voor hen, het wordt meer als een waarde denk ik. Daarom valt het niet meer te vergelijken met roddelen over jam of pindakaas.
Ik kan me zelf ook wel vinden in de posts van kimberly1995. Niet dat ik mensen slet noem of ze als minderwaardig zie, ik vind het alleen een beetje raar en iets wat ik zelf nooit zou doen.
Wat jij zegt (Dat moet toch allemaal uitgeprobeerd worden), daar kan ik me helemaal niet in vinden, omdat ik het gevoel zou hebben dat ik die jongens heel erg als object gebruik. Maar ik zou het nog minder doen omdat ik nooit zou willen vrijen met iemand die ik niet helemaal goed ken of voldoende vertrouw. Misschien ben ik ook een beetje ouderwets daarin, maar ik voel het als een stukje zelfbescherming...

Maar dit gaat misschien al een beetje teveel offtopic :o

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:16

BaileyMix schreef:
kimberly1995 schreef:

Ik vind dat mensen dan verkeerd bezig zijn, omdat ik me daar niet prettig bij voel en daar anders tegenaan kijk? Ik snap ook niet waarom jij met alle lekkere jongen die rondlopen naar bed zou willen gaan, bij wijze van. :D Het is een beetje 'ik wil seks, want ik wil aan mijn trekken komen dus trek ik een willekeurig kerel aan zijn jas en ga ik even lekker van bil'. Maar het leuke is, dat ik echt niet per se seks nodig heb om aan mijn trekken te komen. Sterker nog, daar heb ik een kerel niet voor nodig. Seks is zeker mooi, lekker en fijn, maar voor mij zeer zeker niet noodzakelijk. Het komt een beetje over alsof mensen verslaafd zijn. :') Misschien sta ik wel gewoon heel anders in het leven. Ik ben heel erg een gevoelsmens, doe zo'n beetje alles op gevoel en er hoort dan ook een specifiek gevoel bij aanwezig te zijn. Ik kan dingen niet doen zonder daar een 'gevoel' bij te hebben. En daarin vind ik: ik ben geil, niet echt een gevoel, maar meer een lichamelijke toestand..

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:21

Baileymix, ik ben het helemaal met jou eens :J

Ik heb zelf anderhalf jaar een relatie (kom ook niks te kort overigens). En ook vriendinnen die gewoon vrijgezel zijn, waarvan van er zeker een wel vrij vaak verschillende sekspartners heeft. So what? Als zij zich daar goed bij voelt, wie ben ik dan om daar over te oordelen? Tis geen crimineel oid :P

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:24

kimberly1995 schreef:
Ik vind dat mensen dan verkeerd bezig zijn, omdat ik me daar niet prettig bij voel en daar anders tegenaan kijk? Ik snap ook niet waarom jij met alle lekkere jongen die rondlopen naar bed zou willen gaan, bij wijze van. :D Het is een beetje 'ik wil seks, want ik wil aan mijn trekken komen dus trek ik een willekeurig kerel aan zijn jas en ga ik even lekker van bil'. Maar het leuke is, dat ik echt niet per se seks nodig heb om aan mijn trekken te komen. Sterker nog, daar heb ik een kerel niet voor nodig. Seks is zeker mooi, lekker en fijn, maar voor mij zeer zeker niet noodzakelijk. Het komt een beetje over alsof mensen verslaafd zijn. :') Misschien sta ik wel gewoon heel anders in het leven. Ik ben heel erg een gevoelsmens, doe zo'n beetje alles op gevoel en er hoort dan ook een specifiek gevoel bij aanwezig te zijn. Ik kan dingen niet doen zonder daar een 'gevoel' bij te hebben. En daarin vind ik: ik ben geil, niet echt een gevoel, maar meer een lichamelijke toestand..

Maar ik snap niet zo goed wat je er nou erg aan vind (of iig nodig om iemand als slet te bestempelen) als iemand wél aan z'n trekken wil komen dmv seks?
Overigens is geilheid bij niet alleen een lichamelijke toestand, dat zou een saaie boel worden..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:24

Catnip: Hulde, perfect omschreven en ook heerlijk tot de verbeelding sprekend hahaha _/-\o_

Iolanthe: Op dat moment zie ik zo'n man ook een beetje als object, en hij jou ook. Maar dat maakt het niet minder leuk, zolang je naast die objectificatie ook maar onthoudt dat er een menselijke kant is en gewoon respect hebt.
En daar komt denk ik ook het stukje verschil seks mét liefde en seks zónder liefde naar boven: Seks mét liefde is iets intiems dat je niet kan delen met iemand die je niet goed kent en die je niet 100% vertrouwt. Seks zonder liefde is gewoon iets geheel anders imo, puur op lust gebaseerd.

kimberly1995: Ik doel met het 'je vind het verkeerd' op het feit dat je het dan blijkbaar nodig vind om die mensen -al dan niet achter hun rug om- namen te noemen.
En waarom ik dat zou willen: Simpelweg omdat het kan :D En ik er dus geen kwaad in zie om dat dan ook te doen. Overigens lig ik niet iedere dag met één of andere volslagen vreemde in bed hoor, mocht dat nu zo overkomen :')

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:31

judith370 schreef:
kimberly1995 schreef:

Maar ik snap niet zo goed wat je er nou erg aan vind (of iig nodig om iemand als slet te bestempelen) als iemand wél aan z'n trekken wil komen dmv seks?
Overigens is geilheid bij niet alleen een lichamelijke toestand, dat zou een saaie boel worden..

Omdat dat voor mij van het gevoel af gaat en je daarmee dus met wellicht de gevoelens van een ander gaat spelen. Kun je op heel veel verschillende manieren zien. Geilheid is voornamelijk de behoefte/lust naar seks en is naar mijn idee totaal niet iets persoonlijks. Het is geen spiritueel gevoel/emotie, om het dan maar zo te benoemen. Het is geen gevoel van blijheid, boosheid, verdriet, gelukkig of iets dergelijks.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:35

BaileyMix schreef:
Catnip: Hulde, perfect omschreven en ook heerlijk tot de verbeelding sprekend hahaha _/-\o_

Iolanthe: Op dat moment zie ik zo'n man ook een beetje als object, en hij jou ook. Maar dat maakt het niet minder leuk, zolang je naast die objectificatie ook maar onthoudt dat er een menselijke kant is en gewoon respect hebt.
En daar komt denk ik ook het stukje verschil seks mét liefde en seks zónder liefde naar boven: Seks mét liefde is iets intiems dat je niet kan delen met iemand die je niet goed kent en die je niet 100% vertrouwt. Seks zonder liefde is gewoon iets geheel anders imo, puur op lust gebaseerd.

kimberly1995: Ik doel met het 'je vind het verkeerd' op het feit dat je het dan blijkbaar nodig vind om die mensen -al dan niet achter hun rug om- namen te noemen.
En waarom ik dat zou willen: Simpelweg omdat het kan :D En ik er dus geen kwaad in zie om dat dan ook te doen. Overigens lig ik niet iedere dag met één of andere volslagen vreemde in bed hoor, mocht dat nu zo overkomen :')

Wist je dat het heel gezond is om mensen in hokjes te plaatsen? Ondanks dat we het meestal totaal niet leuk vinden en zelfs ongewenst? Het geeft ons houvast en laat ons nadenken over bepaalde zaken. Waarom zou ik iemand geen slet mogen vinden? Ik bedoel, ik kan het ook niet uitdrukken en dan vind ik het nog steeds.. Dus in welke zin maakt het dan uit of ik het uitdruk of niet? Het is niet dat ik het onterecht van iemand vind en ik zal ook nooit iemand verbieden zichzelf te zijn. Ik doe geen mens kwaad met mijn mening, dus wat is er dan mis mee? Er zijn ook genoeg mensen die dingen over mij vinden, die dat ook aan andere uitdrukken behalve aan mij of die dat wel aan mij uitdrukken? Mogen zij dat dan niet vinden? Dat het misschien niet terecht is, tja, dat is het risico wat je loopt.