BaileyMix schreef:kimberly1995 schreef:
Heb je al eens uitgevraagd waarom ze het vinden? -niet dat je er dan iets mee moet doen ofzo, maar misschien dat je ze wel gaat begrijpen en zie je in dat je ook met een geitenwollensok boer goede seks kan hebben?![]()
-
Ja hoor. 'Het hoort niet' is veelal het antwoord. Dat je met een geitenwollensok boer () ook goede seks kan hebben geloof ik graag, maar op het moment dat je commentaar gaat leveren op het seksleven van anderen en iemand zelfs namen gaat noemen dan gaan bij mij alle belletjes wel rinkelen; Waarschijnlijk schort er dan iets aan de eigen tevredenheid, anders zou het seksleven van anderen je toch totaal niet bezig houden op een negatieve manier?
Nouja, wil best mijn gedachtegang delen, voel je alleen niet persoonlijk aangevallen. Ik ben altijd best wel veel bezig met andere mensen, gewoon erg gericht op de buitenwereld en bij mij is het echt gewoon het niet SNAPPEN waarom mensen het willen/nodig vinden. Ja, ik snap ook dat seks goed en lekker is, maar ik ben liever vrijgezel en seksloos, dan dat ik met jan en alleman het bed deel. Ik vind seks iets intiems en voor seks moet je iemand vertrouwen. Ik vertrouw mensen niet zo snel en zou mezelf niet intiem zien met iemand waarvoor ik geen verliefdheidsgevoelens heb. Ik kan daarin best accepteren dat anderen dat niet zo zien en voor mij moet iedereen ook lekker doen waar die gelukkig van wordt, maar ik vind zulke mensen wel 'sletten'. Ik zou nou niet echt zomaar in iemand zn gezicht zeggen: hee slet!
-behalve grapje
-, maar ik zou het waarschijnlijk wel denken of tegen een vriendin van me zeggen dat ik diegene toch wel een slet vind.
-
) ook goede seks kan hebben geloof ik graag, maar op het moment dat je commentaar gaat leveren op het seksleven van anderen en iemand zelfs namen gaat noemen dan gaan bij mij alle belletjes wel rinkelen; Waarschijnlijk schort er dan iets aan de eigen tevredenheid, anders zou het seksleven van anderen je toch totaal niet bezig houden op een negatieve manier?
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad maar ook ik heb mijn behoeftes om het maar zo te zeggen. Mensen in een relatie hebben vaak veel meer sex dan de vrijgezelle dames die zo nu en dan een scharrel hebben
), zou je het misschien zelf ook doen ook al zeg je nu van niet.