Leuk, die ongevraagde cafémuziek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:52

NikkiEnJij schreef:
@horsiegek @goof
Tuurlijk weet je dat als je er gaat wonen (volgensmij was het café er nog niet eens toen wij hier kwamen wonen), maar dat je om half 2 's nachts de tekst nog mee kan zingen, vind ik niet normaal.
TS woonde er voor het café er kwam. Dit kon ze dus niet weten toen ze er ging wonen. Blijven zeggen "dat weet je toch als je daar gaat wonen", heeft dus geen zin :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 18:05

Tazzey schreef:
Ah join the club. Ik viel bij 5 uur pas in slaap omdat het woonwagenkamp een feestje had. Politie bellen heeft geen zin want die durven er niet naartoe. Nu om 7 uur weer wakker want blijkbaar moet er op dat tijdstip perse met auto's gekloot worden.

Wat een kinderachtige en onvolwassen opmerking.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 18:06

Amber_ schreef:
Tazzey schreef:
Ah join the club. Ik viel bij 5 uur pas in slaap omdat het woonwagenkamp een feestje had. Politie bellen heeft geen zin want die durven er niet naartoe. Nu om 7 uur weer wakker want blijkbaar moet er op dat tijdstip perse met auto's gekloot worden.

Wat is daar kinderachtig en onvolwassen aan? Om 7 uur met auto's rommelen en dan dermate hard dat er mensen wakker van worden, dat is pas kinderachtig en onvolwassen.

Amber_

Re: Leuk, die ongevraagde cafémuziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 18:12

Dat ben ik ook zeker met je eens! Dat moet ook aangepakt worden.

Maar om te zeggen dat Politie niet durft? Nee sorry, dat vind ik idd kinderachtig en onvolwassen om te zeggen. Misschien is er wel gewoon geen capaciteit.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 18:17

Afschuwelijk. Hier dan geen café maar buren die verschrikkelijke geluidsoverlast produceren. De stampende muziek begint rond half 11 s avonds en houdt pas na middernacht op. En in het weekend de hele dag. Soms moet ik gewoon mn raam dicht doen om nog enigszins te kunnen slapen. Even voor de duidelijkheid, deze buren wonen 200 meter verderop en we wonen beide vrijstaand -O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 18:21

Amber_ schreef:
Dat ben ik ook zeker met je eens! Dat moet ook aangepakt worden.

Maar om te zeggen dat Politie niet durft? Nee sorry, dat vind ik idd kinderachtig en onvolwassen om te zeggen. Misschien is er wel gewoon geen capaciteit.

Oh dat bedoel je! Ja, dat zou inderdaad ook kunnen :j Maar het zou wel goed kunnen dat ze niet durven, dat is wel vaker zo als er overlast is van woonwagenkampen. In Frankrijk is een keer de snelweg afgezet met 30 graden, door mensen uit een woonwagenkamp, en ze deden er niks aan omdat ze te bang waren..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 18:22

Hier de andere kant: bij ons hebben ze gemeten en ondanks dat we één van de weinige fatsoenlijke uitgaansgelegenheden zijn voor jongeren in de stad mogen we straks nog maar 83 dB produceren na 11 uur. Da's zegmaar zo erg dat als je bezoek te hard praat je er al overheen zit. En ondanks dat de klachten eigenlijk alleen komen van de mensen die buiten staan, waar wij vaak niet eens wat over te zeggen hebben (die klachten komen dan na vieren als we al dicht zijn, ja hoor eens maar dat zijn vaak genoeg ook gewoon mensen die uit een andere kroeg gezet zijn die bij ons gaan lopen brullen dat ze nog bier willen). De klachten komen eigenlijk nooit van de muziek, want hè, dan ga je niet naast een jongerentent wonen :+

Maar goed, problemen voor ons dus. Leuk, met die crisis -O-

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:26

Ik heb een zelfde soort probleem alleen dan inderdaad met mensen die buiten staan. Alleen is bij mij dat ze wel echt bij het cafe horen. en er na het roken ook weer naar binnen gaan. Maar ik ben van mening als ik hun door mijn oordoppen (wassen die zich naar het oor vormen --> goede oordoppen) dusdanig nog hoor dat ik wakker wordt of niet in slaap kom. Dan is het te luid. Ik ga van de week langs de eigenaar en als dat niet helpt bel ik de politie de volgende keer 's avonds.

Het geluid van het cafe. ja daar kan ik mee leven en kan ik ook doorheen slapen. Maar schreeuwende mensen niet. Ook het feit dat ik zeer onbeschoft door 1 van de klanten ben behandeld kan ik niet mee leven.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:57

Arc_En_Ciel schreef:
Amber_ schreef:

Wat is daar kinderachtig en onvolwassen aan? Om 7 uur met auto's rommelen en dan dermate hard dat er mensen wakker van worden, dat is pas kinderachtig en onvolwassen.

Dat zijn niet mijn woorden hoor ;) De politie heeft zelf toegegeven dat ze niet zonder ME het kamp op durven. Niets kinderachtig of onvolwassen van mijn kant uit hoor.