Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
drawerlover schreef:dankjewel mensen. Ik kan niet zoveel hebben Janneke2. Ik kan met gemak de havo aan en met een beetje knokken zelfs vwo. Maar omdat de druk dan veel te hoog zit is het voor mij toch wat handiger om bij vmbo te blijven. Dus dan doe ik dat ook
drawerlover schreef:dankjewel mensen. Ik kan niet zoveel hebben Janneke2. Ik kan met gemak de havo aan en met een beetje knokken zelfs vwo. Maar omdat de druk dan veel te hoog zit is het voor mij toch wat handiger om bij vmbo te blijven. Dus dan doe ik dat ook
drawerlover schreef:haha dankje. Ik heb al besloten om dat niet meer te doen. Vooral omdat ik schooljuffrouw wil worden dan hoef je volgensmij alleen maar een vmbo diploma te hebben
EskeGirl schreef:drawerlover schreef:haha dankje. Ik heb al besloten om dat niet meer te doen. Vooral omdat ik schooljuffrouw wil worden dan hoef je volgensmij alleen maar een vmbo diploma te hebben
Voor de Pabo moet je havo hebben gedaan
EskeGirl schreef:drawerlover schreef:haha dankje. Ik heb al besloten om dat niet meer te doen. Vooral omdat ik schooljuffrouw wil worden dan hoef je volgensmij alleen maar een vmbo diploma te hebben
Voor de Pabo moet je havo hebben gedaan
.
Wat een vreselijke kinderen had je in je klas, je hebt een naar verleden en dat wisten ze en je dan ook nog pesten, geen woorden voor...