Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, ik werk bij post gedeelde van postnl ben niet bepaald tevreden over dat bedrijf
. Sorteren is al chaos laat staan bezorgen , en bol.com en hun zogenaamde brievenbus pakjes laten ze die maar afschaffen . Ze passen niet in je kast en hoor vaak van collega's die wel bezorgen dat het ook niet in brievenbus past vooral oude brievenbussen , zitten ook maar half vol die pakjes.. Waardeloos gewoon 
Tazzey schreef:Mijn pakjesman is altijd netjes op tijd. Hij is niet in dienst van Postnl maar rijdt als ZZP-er voor hen.
Takke_muis, ik vind het eigenlijk een heel ongepaste opmerking over de "pakketturk". Je zal het vast niet zo bedoelen maar het komt behoorlijk discriminerend over.
. Echt een super lieve bezorger

Fiffill schreef:Ik heb laatst 2 weken gewacht op een pakket van zooplus. Woensdag besteld, kreeg die avond de track & trace code van ze binnen. Het zou de dag erna (do) gebracht worden. Op donderdag stond er vrijdag. Op vrijdag stond er zaterdag. En op zaterdag stond er 'onbekend'.
Dit bleef dagen zo staan, heb ze toen gemaild, geen antwoord terug gehad (2 dagen gewacht) toen stond er inmiddels bij de track & trace dat PostNL het pakket nooit binnen had gekregen (?)
Heb de hotline van zooplus dus maar gebeld, ze hebben mijn pakket opnieuw verzonden en de dag erna kwam het binnen.
Heb nog nooit eerder problemen met zooplus gehad, misschien iets recents?

Gelukkig weet hij ook dat onze hond de bus in duikt dus die wordt er ook tijdig weer uitgemieterd! Margee schreef:Eigenlijk is het toch al bijzonder dat een pakket de ene dag besteld wordt en de volgende al geleverd?!?!
De bedrijven beloven het natuurlijk maar dat is eigen reclame. Ik wil het natuurlijk ook zo snel mogelijk hebben, ben daarin heel ongeduldig!, maar het is gewoon supersnel.
Bovendien worden de bezorgers behoorlijk uitgeknepen door hun werkgevers. Die van ons rijdt met zijn eigen geleasde bus en moet van hot naar her, dus ook niet via de meest logische route. Dat redt hij gewoon nooit op de juiste tijden. Ik vind het trouwens wel leuk zo'n vaste bezorger, gezellig praatje en hui duikt zijn bus even door om te kijken of ik nog meer besteld heb!!!Gelukkig weet hij ook dat onze hond de bus in duikt dus die wordt er ook tijdig weer uitgemieterd!