De rest van mijn reistijd is metro en bomvolle sprinter
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ghostattack schreef:Klopt, in rustige intercity's lukt dat nog wel met een tafeltje. Maar ik zit welgeteld 17 min in de intercity richting Schiphol en als je daar een plek kan vinden in de spits, dan vind ik dat heel knap!De rest van mijn reistijd is metro en bomvolle sprinter
1234 schreef:Inderdaad. Gelukkig heb ik op mijn mobiel wel ook alle aantekeningen staan van de lessen en alles van stage enzo (op de app OneNote) da's ideaal, op die manier kan ik ook in drukke trein nog wat aantekeningen doorlezen enzo zonder papieren/schriften uit m'n tas te moeten halen.
Heel handig.. Maar in de praktijk doe je vaak toch sneller niks dan aantekeningen oid doorlezen 
Goof schreef:xkimmie schreef:De meeste reistijden hier vallen dus best nog wel mee. Ik ga het volgende week even testen maar denk dat 3 uur heen en 3 uur terug (met de trein en bus) toch een beetje veel is..
Een dag heeft maar 24 uur he. Waar ga je die 6 uur reistijd per dag(!!!) laten??
Maureen95 schreef:Dan ben je echt dood als je al zo vroeg op moet staan. Zelfs van reizen wordt je moe...