Yv_ schreef:![]()
![]()
Jeetje, wat ontzettend vreselijk
![]()
![]()
![]()
Mag ik vragen hoe dit verder voor je vader is afgelopen betreft het juridische gedeelte?
En hoe is het met je vader zelf? Is hij er overheen gekomen? Jeetje wat vreselijk zeg...
Het was niet mijn vaders schuld. De huisarts reed door rood en een tram van een tonnetje of wat zet je gewoon niet 'ff' stil. Mijn vader kon er dus niks aan doen

Mijn vader is wel maanden lang in de ziektewet geweest omdat hij er s'nachts over bleef dromen, hoe de huisarts en hij elkaar aankeken toen de klap kwam en mijn vader de angst in de man zijn ogen zag. (en hem dus ook dood zag gaan, want de tram sleurde de auto mee en vouwde m daarna tussen tram en paal in)
Mijn vader heeft dat ongeluk eigenlijk nooit echt kunnen verwerken...
(en god hebben zijn ziel nu al 10 jaar dus hij heeft hierin z'n rust)

. Nu reed de man gelukkig in een bedrijfsautootje en niet in een bus, mijn auto is nu al total loss
.
) als tweewielerbestuurders onze plaats op de weg aan moeten passen en goed in het zicht moeten rijden omdat we anders platgereden worden.
) De idioot is gewoon doorgereden, niet eens het fatsoen om even te informeren of het wel ging.....
zodat je juist die dode hoek niet mist. Met rotondes is het vaak enkel een kwestie van vooruit kijken, ik neem de rotonde driekwart en ik houd zelf uiteraard ook het verkeer in de gaten. De automobilisten die al op de rotonde zitten en er af willen rijden me telkens bijna van mijn sokken, terwijl ze wel allemaal langs mij hebben gereden. Het is altijd bij dezelfde plek waar ik bijna van mijn sokken word gereden. En ik rijd altijd met licht aan, zodat ik nog wat zichtbaarder ben. Probeer ook altijd oogcontact te krijgen met automobilisten en vaak als dat niet lukt zijn het van die aso's die doorrijden.