Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zal vd week wel ff vragen wat de bedoeling is verder

_Tien_ schreef:19 Jaar? Jemig, heftig! Sterkte!
. Wel leuk initiatief van die gourmet trouwens waar je naartoe gaat, super dat mensen dit willen doen. Ik zou het ook nog overwegen, maar ofwel heb ik het huis inclusief de kinderen, ofwel logeer ik bij mijn stiefvader en denk niet dat die dat zou appreciëren. Dit jaar valt kerst en oud/nieuw sowieso op dagen dat ik niet thuis ben, dus misschien een leuke uitgaansmogelijkheid zoeken.
. Callisto04 schreef:Bedankt! Maar ik zit niet in een hoekje weg te kwijnen hoor
Veel plezier! _Tien_ schreef:Callisto04 schreef:Bedankt! Maar ik zit niet in een hoekje weg te kwijnen hoor
Dat dacht ik nou ook niet direct hoor, maar het is toch altijd weer aanpassen. Helemaal na zo'n tijd lijkt me. Ik heb het al met mijn relatie van 8,5 jaar.
En bedankt, het wordt vast supergezellig. En zo te lezen ga jij er ook iets moois van makenVeel plezier!
. Ik vind mijn weg nog niet zo goed. Al mijn vrienden zijn niet single en ergens de kaarsen gaan vasthouden zie ik niet zo zitten
.
Best gezellig toch?
_Tien_ schreef:Haha, Tica, inderdaadBest gezellig toch?
Callisto, dat heb ik dus ook. Al mijn vrienden huisje, boompje, beestje. Hartstikke geweldig voor hen, maar om daar nou bij te gaan zitten met de feestdagen
_Tien_ schreef:Callisto04 schreef:Wat is O & N singles?
Nog niks. Maar zou een Oud & Nieuw feestje kunnen worden voor singles
City trip inderdaad wel leuk, maar wat je zegt, dan zit je met hetzelfde probleem maar ook nog eens in een vreemd land.
.