pmarena schreef:Hihi denk inderdaad dat een spiraaltje een goede zet is als je eierstokken zo aan het klapperen zijn maar je basis nog niet ligt
Probeer even goed te denken aan de nadelen, dat zal de boel wel een beetje bekoelen. Je hoeft niet zo'n sprookjesprinsesje te krijgen hè, het kan ook een draak van een kind worden, allerlei medische problemen, bij jou en / of die kleine, 40 weken lang zo beroerd zijn als een hond en bijna het loodje leggen tijdens een gruwelijke bevalling, een jankerd van een baby die 3x per dag alles onder kotst, de vader die je keihard laat barsten waardoor je overal zelf voor op draait.... nouja ga zo maar even door
(probeert al deze dingen snel weer te vergeten i.v.m. zwanger zijn)
Die hormonen zijn er gewoon erg goed in het nadeel van zo'n kleine jankert mooi ter verdoezelen
Ik ken trouwens inderdaad wel een moeder die zichzelf al die nadelen en gevaren volhield, maar toen ze zwanger werd kreeg ze hierdoor last van paniekaanvallen, oeps 
eline_di schreef:Ik heb het ook nooit gehad. Ik riep vroeger zelfs "Doe mij maar een veulen in plaats van een kind, die kan je altijd nog verkopen".
Kijk zo dacht ik er ook jarenlang over

Amaris schreef:Op zich wel ja maar dat is het leukst als ze niet van jouzelf zijn, want dan zit je niet met de sjaggo kop na het zieken.
Eigenlijk zijn ook die het leukst als je ze weer mag afleveren bij de ouders
Dit probeer ik me nu ook zo goed mogelijk voor te houden!

)
dat oude zusje zei toen "kom maar oma is voorraan ik breng je wel even" en toen, zoals kinderen dat doen deed de grote haar armen om het middel van de jongere en tilde ze haar zo goed en kwaad als t kon op