Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Groot gelijk heeft hij als hij na een serieuze relatie even alleen wil zijn, lijkt me ook alleen maar gezond._Linn_ schreef:Kinke schreef:als hij vraagt of je op zoek bent naar een jongen kun je natuurlijk altijd bevestigend antwoorden, met daarbij dat je niet iemand zoekt voor een onenight stand
Ja zo heb ik idd ook geantwoord, dat weet die dus ook wel
. Als in; of je geschikt materiaal bent om een beetje mee te rommelen.
Toepasselijk idd haha.

). Ik kwam er achter toen ik met hem aan het daten was dat ik nog helemaal niet toe was aan een relatie, maar ik was wel verliefd! Dit heb ik heel duidelijk tegen hem gezegd. Op een gegeven moment was het de druppel en heb ik gezegd dat ik het niet kon. Gelukkig had hij hier het volste begrip voor, maar van elke dag appen naar gewoon niet appen voelde zo raar. Het langste wat we hebben volgehouden is twee dagen! Uiteindelijk na een maandje of twee toch weer teruggegaan naar het elke dag appen en uiteindelijk als ''vrienden'' afgesproken, maar die vonk was er gelijk weer. Toen heb ik de knoop voor mezelf doorgehakt dat ik met hem verder wilde en wat ben ik nu blij en wat ben ik blij dat hij nooit heeft opgegeven
En hopen dat er wat uit komt.. _Linn_ schreef:Ayasha schreef:en misschien wil ie wel echt geen relatie, wil ie gewoon vrienden zijn...
Nouja dat flirt die wel wat veel voor alleen vrienden zijn.