Een (proef)abonnement op een paardentijdschrift misschien? Als ze dat nog niet heeft..
xIrlijn
Geplaatst: 25-11-14 23:02
Wat ontzettend leuk TS! Ik denk dat het gebaar alleen al super gewaardeerd zal worden, ongeacht wat je nu werkelijk geeft
Maar om toch even mee te denken: het klinkt als een hele leergierige en enthousiaste verzorgster, dus mijn eerste ingeving is een cursus in iets wat ze nog niet kent: longeren, grondwerk, lange lijnen… Hierbij moet jij er natuurlijk wel achter staan, en zeker weten dat ze dit niet zonder verder nadenken op jouw paarden gaat uitproberen… Anders is een pakket met paardensnoepjes, appels en wortels en iets groots als een bon voor een paardenvoorstelling/mooie frontriem/sierraad van paardenhaar erg leuk. Ik denk dat ik zoiets destijds (en nu nog natuurlijk) ontzettend leuk zou vinden.
Nou, qua evenementen zit het niet echt mee haha! Alles wat een beetje redelijk in de buurt is qua grotere evenementen (Zuidbroek en Drachten) valt precies op mijn werkdagen OF op een schooldag van mijn verzorgster.. De spaanse rijschool is dit weekend in Amsterdam dus dat is te kort dag (en daarbij moet ik ook werken) en appasionata is niet in Nederland de komende tijd. Jammer!
Ze is 14 zeg je? Dan vindt ze vast alles leuk wat ze krijgt Leuk idee zo'n armband. Weet niet hoeveel je uit wilt geven, maar maak een leuk pakketje. Doe er wat losse tijdschriften bij, wat lekker douche- of make up-dingetjes, maak er gewoon een blij pakket van.
Ik weet alleen niet hoe ik achter haar polsomvang kan komen, want die willen ze weten als ik zo'n armbandje wil bestellen.. Ik denk dat mijn polsen toch wel iets breder zijn dus niet echt een goede vergelijking.
Geef haar een zelfgemaakte 'kadobon' voor een armband! Dan geef je die een vraag je erbij welk ze mooi vind en haar polsomtrek! Dan weet je zeker dat het goed is!
Maar inderdaad! Het gaat om het idee! Ik heb laatst een kadobon van divoza gekregen, gewoon als bedankje! Het idee dat ze blij met me is en iets koopt als dank vond ik al heel leuk!
Wat een superlief idee om de verzorgster van je paarden op deze manier te willen bedanken! De genoemde armband is leuk, een abonnement op een (paarden-)tijdschrift ook!
Heeft je verzorgster een paar handschoenen in het kastje liggen die goed passen ? zoja als je die dicht doet en dan meet bij de pol zou het moeten passen
Allereerst, top dat je dit doet Altijd leuk als mensen zoiets doen. Ik kreeg toen ik jarig was leerpoets van de eigenaren. Kon ik mn schoenen ook weer netjes houden
Even denken.. wat wilde ik hebben toen ik 14 was.. Bioscoopbon in een mandje met chocola?