PostNL pakket wanneer komt het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: PostNL pakket wanneer komt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 11:48

Vandaag komt hij weer, ik had gisteren idd een briefje in de bus dat hij geweest was. :)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 11:49

Je kan op de site toch ook aangeven welke tijd je beter uitkomt?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 11:52

De enige tijdstippen die ik kan kiezen is van dinsdag t/m zaterdag tussen 10 en 12. Nou dan werk ik gewoon dus laat hem maar lekker komen en bij de buren proberen en anders haal ik het zelf zaterdag wel op bij het postkantoor. :j

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 11:55

Hier in het dorp is een huis met een superlange oprit die naar het erf leid. Die kan gewoon per auto worden opgereden, keer op keer stapt de bezorger uit en gooit een briefje in de bus met 'niet thuis'. Klacht indienen, niks helpt.

Echt verschrikkelijk Hoe de mentaliteit is van sommige bezorgers.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 12:08

Dat is ook ontzettend vervelend KimD.

Buurvrouw was thuis vandaag pakket is bezorgd! :D

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 12:34

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 13:19

KimD schreef:
Hier in het dorp is een huis met een superlange oprit die naar het erf leid. Die kan gewoon per auto worden opgereden, keer op keer stapt de bezorger uit en gooit een briefje in de bus met 'niet thuis'. Klacht indienen, niks helpt.

Echt verschrikkelijk Hoe de mentaliteit is van sommige bezorgers.

Hier ook zo'n lange oprit en groot erf. Moet zeggen dat we hier supergoede bezorgers hebben van verschillende bedrijven. Echter…ik ben er nu achter dat er 1 chauffeur is (van PostNL), die is bang voor honden. Best lastig als je in het buitengebied bezorgt ;) Ik kwam er bij toeval achter omdat ik op een pakketje zat te wachten en zo af en toe eens naar buiten gluurde. Zie ik opeens zo'n busje weer wegrijden, ik snel naar buiten, er achteraan rennen, hij bleef vooraan bij de weg staan bij de brievenbus. Zegt hij: u heeft een hond he? Ik heb geclaxonneerd, maar u deed niet open. Eh..ik heb geen claxon gehoord??
Laatst kwam hij dus weer iets bezorgen, bij toeval liep in in de gang en hoorde een ieniemienie toetertje… Het is ook niet echt de allerslimste volgens mij.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 13:21

:= Ik ben ook al vaker opzoek gegaan naar het busje. Waren ze toevallig net geweest toen ik boodschappen aan het doen was. Dus ik heel de wijk af, zie ik dat busje staan. Had ik toch nog mooi mijn pakketje. :')