Of ze doen het erom 
Dat met die kaartjes hebben wij ook gehad
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Of ze doen het erom 
Voor hetzelfde geld is er iets heel ernstigs gebeurd waardoor je een nacht niet/slecht hebt geslapen, komt iemand zich er ook nog even lekker bevooroordeeld tegenaan bemoeien
. 
Foaly schreef:Is het niet gewoon dat er van vrouwen altijd 'verwacht' wordt dat we blij kijken en altijd goedlachs, vriendelijk, weet ik het zijn? En als dat een keer niet zo is, dat mensen dan gelijk daar een negatieve associatie mee hebben?
Ik bedoel, het valt me gewoon op dat een 'resting bitch face' alleen van vrouwen wordt gezegd, terwijl er ook zat mannen zijn die héél eng kunnen zijn als ze hun gezicht gewoon ontspannen.
Vind trouwens die opmerking 'jij hebt flink gefeest gisteravond' wel heel erg kwalijkVoor hetzelfde geld is er iets heel ernstigs gebeurd waardoor je een nacht niet/slecht hebt geslapen, komt iemand zich er ook nog even lekker bevooroordeeld tegenaan bemoeien
lieveli schreef:Ik heb dat ook wel eens TS, dan weet ik dat het tijd is om mijn wenkbrauwen te laten doen
Schijnbaar zie ik er heel arrogant uit haha
Heb ik ze gelijk bewezen dat ik heus niet altijd boos kijk
"
"Nee ik ben niet boos, MAAR NU WORD IK HET WEL", denk ik dan
Dat heeft wel lang geduurd voordat ik het door had (toen me vriend het pas geleden tegen me zei) dat ze zo over me dachten. Oops. Toen wel echt me excuses aangeboden en gezegd dat ik het absoluut nooit zo heb bedoelt. Zijn hele lieve mensen allemaal.
alleen me vriendin die ik als enige kende in de klas schreef iets heel anders. De rest zeiden allemaal boos of iets in die zin. Jippie.

MayDayParade schreef:Haha, regelmatig tijdens het rijden. Dan ben je gewoon even geconcentreerd, en dan roept er een of andere vader van iemand langs de bakrand "Wat kijk je boos!!" Ik kan er heel slecht tegen...