Alwiene schreef:@MarlindeRooz, oei dat klinkt als een goede reden om er misschien niet meer te werken.
@Nickas, dat zijn wel hele bescheiden extraatjes ja, kan me voorstellen dat dat niet hetzelfde voelt als een echt kerstpakket, zelfs al zou het maar een klein pakketje zijn.
@[paard], wat voor dingen kun je dan zoal kopen met die muntjes?
Albert Heijn staat er altijd met allerlei etenswaren, een drankenzaak is er, slager, banketbakker, cadeauwinkel, douglas, top1toys, juwelier, boekenwinkel, kraam met sokken/sjaalen/mutsen/etc, kraam met huishoudelijke apparatuur, een doe het zelf kraam en verder weet ik het even niet
Zijn altijd 12-15 kramen met verschillende dingen.En ik bedenk mij net dat wij ook nog altijd een luxe chocoladeletter krijgen van de Sint, een tijdschrift en een cadeaubon.

Niet dat er iets voor mij in zit meestal, maar dat hoeft ook niet, vind het uitpakken gewoon zo leuk hahaha.
) en die rollade kostte ook al dik n tientje bij de slager. Al met al hebben ze daar dus echt niet op bespaard. Dat heb ik dan liever dan onbekende producten haha