Trouwen, weggeven door vader, hoe?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 11:31

Ik ben me er zeker bewust van dat het onze dag is die we mogen inrichten zoals we willen, alleen hierbij had ik totaal geen beeld.
Wij willen voor de ceremonie de fotoshoot al gedaan hebben dus om dan nou bij het gemeentehuis te doen alsof we elkaar voor het eerst zien gaat hem niet worden. Ik ga me ook niet voorbereiden bij mijn ouders thuis, dan moet het arme jong 5 kwartier (enkele reis) rijden om me op te pikken. Dus dat doe ik ook gewoon thuis. Misschien dat ik hem wel naar zijn ouders schop om zich daar voor te bereiden :)

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:10

Ik ben weggegeven door mijn oudste broer en bij mijn bruiloft hebben we verzameld bij ons thuis. Mijn man heeft mij bij ons thuis opgehaald ( we hebben wel samen geslapen maar hij is naar het hotel gegaan om zich voor te bereiden met zijn broer). M'n man en ik zijn in de trouwauto voorop gereden naar het gemeentehuis. Daar kwamen nog wat andere vrienden en iedereen moest als eerste de zaal in. Iedereen bleef staan en de muziek werd gestart. M'n man liep samen met de Babs eerst en ik bleef wachten met mijn broer tot we een seintje kregen.. Was echt een prachtig moment om binnen te lopen en hem daar te zien wachten :j