Hielden jullie je 19e verjaardag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 13:17

Vier het al sinds mijn 16e niet meer.

Depende

Re: Hielden jullie je 19e verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:17

Mijn eerste reactie bij het lezen van je titel was, ja natuurlijk. In onze familie is verjaardag vieren erg belangrijk, of nou belangrijk het is niet dat het moet, maar wij vinden het allemaal wel erg leuk. Nu hebben wij geen grote familie, aan beide kanten niet, maar gelukkig kunnen we wel allemaal erg goed met elkaar opschieten.

Op mijn verjaardag komen familie en vrienden door elkaar, over het algemeen wordt er veel gekletst, gegeten, gedronken en worden er spelletjes gespeeld. Wij vieren geen met z'n allen in een kring met 1 stukje kaas verjaardagen.

Ik weet dat er mensen zijn die niet van verjaardagen houden, maar ik kan mij daar nooit een voorstelling van maken. ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:24

Ik vier het ieder jaar uitgebreid. Met familie en apart nog met vrienden. Voorheen had ik meer woonruimte in mijn studentenhuis en gaf ik gewoon een heel groot fancy dress feestje maar tegenwoordig vier ik het in de zomer in het stadspark en gaan we daarna uit.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:50

Totaal niet, op m'n 18e een groot feest gehouden, op m'n 21e weer denk ik. Doe ik alleen nog bij 'speciale' leeftijden.

Moet eerlijk toegeven dat mijn dag vandaag zelfs saai is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:19

Ik vier al sinds mn 16e geen verjaardagen meer :') ik hou niet zo van die geforceerde dingen

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:32

Ik ben midden in de zomer jarig en wij houden sowieso wel van feestjes en gezelligheid dus vier hem eigenlijk altijd wel. Maar dan wel buiten onder de overkapping en dus geen zit feestje. Opa's en oma's heb ik niet meer en verder maar 1 oom en tante waar ik echt contact mee heb dus die komen dan en verder vooral veel vrienden van mn pa die vaak over de vloer komen en mijn eigen vrienden uiteraard. En ieder jaar is tot nu toe wel geslaagd.

En mocht er toch nog wat oudere familie langs willen komen dan komen die altijd overdag even lekker een stukje vla eten.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:35

Ik heb voor mn 19e wel een feestje gegeven voor mn 18e niet
Gewoon wat vrienden uitgenodigd. Pooltafel klaargezet en bier en wat andere drank en vreterij. Iedereen vermaakt zich wel :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:47

hoe kan je een verjaardag houden :? Is dat taal van een bepaalde streek in NL ofzo >;)

Ik vier mijn verjaardag altijd, en kijk dan wel wie er komt. :)

mymy schreef:
Britta31 schreef:
Je verjaardag is wel een manier om familie en vrienden te spreken die je anders niet veel zie.

Vind dat altijd zo raar.. tijdens je verjaardag 1x per jaar zie je ze dan wel...

Heb liever dat ik de mensen het hele jaar door zie, waarmee ik mijn verjaardag vier.

Nee, niet een keer per jaar, ook op andermans verjaardagen zie je die mensen dan :) Ik doe het ook zo met een groot deel van mn familie. Als ik die allemaal regelmatig moet zien buiten de verjaardagen om moet ik elke dag wel ergens heen :Y)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:00

Houden = vieren. :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 19:04

Wij zeggen hier altijd houden :p

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:14

Volgens mij gewoon wat familieleden uitgenodigd, verder niets bijzonders.
Geef er persoonlijk helemaal niets meer om om mijn verjaardag te vieren, voor mij hoeft het niet. :P

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 12:08

Ik kan het me niet meer herinneren dus het zal niks spectaculairs zijn geweest.
Nee, ik vier mijn verjaardag eigenlijk nooit in de vorm van een feestje oid, mensen mogen best
langskomen voor een taartje, maar daar houdt het ook mee op. :Y)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:23

Ik wilde het vanaf mn 18e niet meer vieren, helaas denkt mijn moeder daar anders over en dus hingen er dit jaar (19) weer vrolijk slingers en kwam de halve familie weer op bezoek.. ik vind het altijd maar niks.
(en helaas kom ik er ook niet zo makkelijk onderuit, want ik ben tweeling. En het andere deel wil het helaas wel altijd vieren :') )

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:27

Met mijn beste vriendin en ouders :D
Bij ons zit het in de familie niet echt lekker dus geen groot feest afgelopen 2 jaar.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:31

Wij vieren het hier altijd wel, iig voor familie. Het afgelopen jaar (18e verjaardag) niet voor vrienden gevierd, was dan een sneu feestje geworden :+. Maar komend jaar (in januari) ga ik wel wat vrienden uitnodigen :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 19:28

Ik ben eind augustus jarig dus geef - sinds ik op mezelf woon - een tuinfeestje. Hierbij nodig ik vrienden, neefjes&nichtjes, m'n ouders en eventueel nog een paar oudere kennissen en een tante uit. Familie (ooms en tantes dus) komt al jaren niet meer. En oma's en opa's heb ik niet meer.