Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Re: Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:28

Bij ons in de winkel is dat wel mogelijk. Weet niet of je een spar winkel in de buurt hebt,zo ja neem eens contact op met een winkeleigenaar :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:08

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:31

Oh gut ik snap precies wat je bedoelt. Dat heerlijke gevoel van 'wat zit er in?' 'Oooooh wat leuk!' 'Aaaaaaaaah dit is gaaf!!'

Al zou bij mij de magie een beetje weg zijn als ik er zelf voor moet betalen. :')

Ik heb ook al een poosje geen kerstpakket meer, vind het nog steeds jammer.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:34

Heb vorige week op het werk aangegeven mijn kerdtpakket te schenken aan de voedselbank, anders had ik hem tegen verzendkosten naar je opgestuurd.

Ik was gisteren bij de Makro voor sintinkopen maar heb niet op de kerstpakketten gelet, er was 1 artikel niet, die komt nu via een ander filiaal. Dus als je wil kan ik volgende week een kerstpakket voor je meenemen en opsturen.

Volgens mij lukt dat wel voor 25 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:49

Ik zag toevallig dit

http://www.blokker.nl/nl/blknl/feestdag ... gn=2014-48

Maar nee zo nep :P , ik heb het geluk dat ik er 2 heb dit jaar. Alleen mag ik beide zelf uitzoeken :') , vrijwilligerswerk heeft een speciale markt en de post tsja je krijgt een voucher en een item uitzoeken

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:01

Ik bestel een paar keer per jaar een Food we love box, dat is ook altijd weer een genot om uit te pakken, misschien ook een idee voor jou? https://www.foodwelove.nl/

Toevoeging: ze hebben ook een feestbox.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 19:08

Ik kwam deze tegen http://www.kerstpakkettenxl.nl/kerstpak ... tpakket-xl
dat is wel ongeveer wat ik bedoel denk ik. Ga er nog even over nadenken of het nog wel de magie heeft als ik hem zelf betaal, maar misschien ga ik er hier wel 1 bestellen :j

Bedankt voor alle suggesties!!

Meer reacties van bokkers die een kerstpakket ook zo gaaf vinden blijf ik leuk vinden om te krijgen hoor!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 22:26

Oh oeps. Haha ik ging even doen alsof ik dat kerstpakket ging bestellen. Zijn de vaste verzendkosten 37,50!!!! Dat gaan we maar niet doen :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:38

Pfoeh, die verzendkosten zijn niet mis nee, belachelijk.

Ik mis mn kerstpakket ook heel erg sinds ik gestopt ben met werken. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:39

Sodeju dat is wel iets te veel van het goede. :')

Ik zit erover te denken om kleine kerstpakketjes te maken voor onder de boom, voor de mensen waarmee ik kerst vier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:43

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:34

Zag er bij de Blokker in de folder nu ook 1 staan,maar die was wel wat prijziger volgens mij.

Zoals gezegd als je graag een levensmiddelen pakket hebt,moet je even langs een SPAR winkel bij je in de buurt gaan. :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:36

Als ik de reclame van de PLus goed begrijp, geven die dit jaar kerstpakketten weg. En er zijn vast meer supermarkten die dat doen. Kost het je geen geld, moet je alleen daar boodschappen doen en de zegels sparen. Is dat een idee?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:45

Dat Pluspakket kun je absoluut geen kerstpakket noemen :+ Er zit niets kerstachtigs in (tenzij je wasmiddel, vaatwastabletten etc daartoe kunt rekenen :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:48

Kerstpakketten zijn wel leuk en spannend om uit te pakken, maar 9 van de 10 keer zit er zoveel troep in...van die ragoutbakjes en rare nootjes en dingen bomvol suiker / vet / smaakversterkers e.d. die je zelf nooit zou kopen en dan tegen heug en meug maar op "moet" gaan zitten eten of alsnog weggooit of weggeeft nadat ze eeuwen in je voorraadkast(jes) in de weg hebben gestaan _O-

En dan zit er weer de zoveelste sporttas ofzo omheen die je weer op zolder gooit :P

Maar het gebaar is wel heel erg leuk, als je zo'n pakket krijgt en soms zit er ècht een leuke tussen, dat is dan nog de grootste verrassing, hihi :))

Zou inderdaad gewoon eens kijken of supermarkten iets hebben van sparen voor een (kerst-)pakket, zullen er best een paar zijn toch? :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:51

Ik zou graag een sporttas willen hoor pmarena! Die van mij is finaal in stukken. :')
Ruilen tegen mijn boek met foto's van 'samen' uit mijn kerstpakket. :')
Of tegen mijn olijven uit blik? Mijn gember op sap? Mijn kaasstengels?

Ik heb gewoon vorig jaar mijn kerstpakket geopend met een vuilniszak ernaast. :oo

Misschien kunnen we een ruilservice opzetten voor kerstpakketten.. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:54

Cassidy schreef:
Wat is de reden dat je denkt dat een beetje leuk kerstpakket minder is dan dat bedrag wat ik heb opgenoemd?
Zou je blij zijn met een kerstpakket in de vorm van een bioscoopbon van 25 Euro?

Wil je dat hebben, dan stort even 25 Euro op mijn rekening. Zorg ik voor die bon.

Wat reageer jij toch altijd zuur. Dat jij het niks vind betekent niet dat een ander het niet wat mag vinden. :n

TS: Ik heb helaas nooit een kerstpakket gekregen maar ik mocht altijd mee uit pakken als mijn broer eentje kreeg. (wij kregen op het werk een nieuwjaars/kerst cadeau; er waren dan drie "opties" en daaruit mocht je online je voorkeur aangeven.) en ik vond dat ook altijd prachtig! :D snap dus helemaal wat je bedoelt.

Een paar lieve bokkers willen je al een kerstpakket maken zie ik. :) Als je niet te ver zit is dat misschien wel een optie? Er zal toch wel een bokker zijn die op een afstand woont dat je het desnoods kan gaan afhalen? (en misschien kunnen jullie dan voor elkaar een pakketje maken?)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:00

Iris82 schreef:
Ik zou graag een sporttas willen hoor pmarena! Die van mij is finaal in stukken. :')
Ruilen tegen mijn boek met foto's van 'samen' uit mijn kerstpakket. :')
Of tegen mijn olijven uit blik? Mijn gember op sap? Mijn kaasstengels?

Ik heb gewoon vorig jaar mijn kerstpakket geopend met een vuilniszak ernaast. :oo

Misschien kunnen we een ruilservice opzetten voor kerstpakketten.. :+

Whahaha, goede voorbeelden +:)+ Vooral die gember op sap :')
Idd. dat soort dingen dat je denkt: leuk, maar wat MOET ik ermee :o

Weggooien dat vind ik dan weer zonde, dus dan maar rondvragen of er iemand is die het wèl gaat gebruiken en dan hopen dat je die er "blij" mee kan maken, dan is het toch nog leuk :P

Ik gooi ook niks meer op zolder, ben er zo klaar mee, al die overbodige zooi...zachtjes aan ook zo'n beetje alles weggeven of op Marktplaats gezet dat we niet gebruiken :j

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:11

Ik werk voor een bedrijf die de inhoud voor (bijna) alle kerstpakketten in Nederland ontwikkeld en verkoopt. (daarom is het nu ook super druk hier)
Normaal verkopen we deze inhoud alleen aan groothandels en in sommige gevallen aan kleinere winkels maar niet aan particulieren.
Maar aangezien ik hier werk kan ik denk ik wel wat regelen.
Het gaat hier alleen om food producten, we hebben dus geen fondue sets ofzo ;)
Mocht je geïnteresseerd zijn om een pakket te ontvangen, dan ga ik even kijken of ik dat kan regelen en vragen wat de mogelijkheid en kosten zijn.

Edit: Ik heb het even gevraagd voor je, het is mogelijk.
De kosten zullen rond de €18,- excl. verzendkosten zijn.

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:24

Www.makrokerstpakketten.nl. Als je zegt wat je wil besteden kunnen we hier wel op de site kijken en zoeken wij een nummer voor je uit dat je kan bestellen. Als je dan (zonder naar de inhoud te kijken) dat nummer bestelt, dan heb je je verrassing, door ons uitgezocht :)

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:40

Bij de Marko vragen ze wel €46,- bezorgkosten...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 12:37

@Arrabel, wat lief van je! De verzendkosten bij jullie hoe hoog komen die dan? Want je aanbod klinkt erg aantrekkelijk!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 12:55

Volgens mij €6,75
Dan koop ik gewoon 1 lijn (We hebben verschillende lijnen), die doe ik leuk in een doos en stuur die naar je op!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:02

Ik heb een (startende) webshop http://www.cocolicious.nl en http://www.toesox.nl

Het gaat hier om grotendeels om non food. De Mighty Leaf Thee voor de liefhebber kan ik wel toevoegen. En ik kan je zeggen...........deze thee is heel erg lekker :9k

Wanneer er interesse is kan ik een maat gemaakt kerstpakket maken. Je kan doorgeven waar je echt niet van houdt (bijv roze bling bling oid) en waar je wel van houdt (kaarsen).

Hou je van yoga, pilates of body balance maar ook van een setje Scent&Blend dan kan ik het ea combineren.

Het uiteindelijke resultaat blijft een verrassing uiteraard ;)

Totaal bedrag incl verzenden in overleg. Uiteraard maak ik een mooie pakket tegen een zeer nette prijs. ;)

Wanneer er belangstelling is hoor ik dat uiteraard graag. Dat geeft mij de tijd nog inkopen te doen en de pakketjes te maken en tijdig te versturen :j

Groetjes!!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:07

Bij mijn schoonfamilie is het traditie de kerstpakketten gezamenlijk te openen en dan begint het grote ruilen, haha!