Yvankaxx schreef:Van de hunkemoller zitten de 75e mij ook voor geen meter
Weet je wat ik denk dat het is? Bij Hunkemöller zijn ze meer gericht op wat sexier spul en bij winkels als Livera meer op goed en degelijk spul.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

blensink schreef:Die sapphs vind ik geweldig maardenk toch dat ik iets stevigers nodig heb van achter, dan zo´n dun bandje.
Helaas zie ik op de pagina die Cowgirl gestuurt heeft hele mooie en leuke lingerie, maar ook weer met zo´n dun bandje van achteren.
Het nadeel daarvan is, is dat na een paar keer wassen dat dunne bandje naar boven gaat en dus de borsten gaan hangen.![]()
Het hoeft niet persé een mooie bh te zijn maar wel heel stevig.
_black_rose_ schreef:Ik draag alleen nog maar echt goede BH's van lincherie (zit in Sittard-zuid limburgXD) ik vind ze echt helemaal fantastisch omdat de kwaliteit gewoon supergoed is en ze echt (bijna) alle maten hebben. daarnaast hebben ze een supergoede service.
http://www.lincherie.nl/winkels;pgid=sb ... OxHPgapp5r
schijnbaar zijn er nog meer winkels door heel Nederland
. Alleen nog nooit iets gekocht omdat ik twijfelde hoe goed ze waren. Volgende keer maar gewoon 1 proberen dus
.
Eens googlen of ik ze nog kan vinden. 

Gewoon een geschikte bh kiezen, het dingetje afknippen en een stukje verderop weer vastnaaien.
Dus heb ik deze bij de hema gehaald: http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_99000021
De maten zijn raar dus misschien zit er wel iets passends tussen. Normaal vind ik er nooit iets want hema heeft ook het 'slanke mensen hebben nooit grote borsten' syndroom.

blensink schreef:Corelli bedankt voor je tip bij 75E doe ik hem als ik hem koop meteen op de strakste clip dus eigenlijk ga ik al fout met koop als ik jou goed begrijp.
De bh´s was ik altijd op de hand en het zou dus eigenlijk betekenen dat ik 70E nodig heb.
Ik heb één keer eerder op laten meten en ook op maat een bh laten maken hier in spanje en dat betekende dat ik voor 1 bh 120€ neer moest tellen, sinds dien haal ik mijn bh´s makkelijk en goedkoop uit nederland.
Als ik zelf ga pas ik ze ook en vaak zitten ze meteen goed.
Waarschijnlijk zijn de bh´s die ik altijd heb gehad uit nederland (laatste 10 jaar) uit het assortiment gehaald wat mijn probleem dus moeilijker maakt op het moment.

Corelli schreef:sharon488 schreef:Ik haalde ze eerst ook bij hunkemöller. Maar nu ik 70e moet hebben kon ik daar niks meer vinden. Alle bhs gepast maar het was verschrikkelijk.
Naar de livera gegaan en hoppa de eerste 2 bhs waren direct perfect.
Lang leve de livera
Welk(e) merk(en) heb je gekocht?
Deijs schreef:Euyyy 65A ook geen succes als je niet voor een tiener BH wilt gaan