Ik ben er kapot van ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:16

Mannen zijn jagers, als je het ze te gemakkelijk maakt is de lol er snel vanaf, nu je weer een 'prooi' bent ben je opeens weer aantrekkelijk voor hem (dit is iets wat een goede vriend mij altijd zo uitlegt over het fenomeen mannen)

Maarreh.....Ik denk dat jij iemand verdient die net zo hard kiest voor jou als jij voor hem en dat gaat deze jongen jou niet geven. Dus herpak jezelf, heb even goed verdriet en kijk naar welke lering je eruit kan trekken en koester de leuke momenten die je hebt gehad :)

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:17

WildThing schreef:
Nou ondertussen heb ik hem vorige week teruggezien en mijn zegje eens gedaan waar het volgens mij foutgelopen is en nadien appt hij me al de hele week net zoals het vroeger was , alleen zijn we nu geen koppel meer. Ik heb hem gevraagd of we niet opnieuw konden beginnen maar hij blijft bij nee... Hij wil niet verder omdat de breuk er geweest is en zoiets is volgens hem niet meer te lijmen valt door ervaringen uit zen verleden. maar ik ben zen ex niet en dat moet hij niet vergelijken..Maar hij zegt wel dat hij me mist en nog graag ziet maar niet graag genoeg voor een relatie? ik heb vaak dingen te horen gekregen waar ik het niet mee eens was maar ik heb ervoor gevochten en hij geeft het gewoon op als het hem even niet aanstaat? Nu is hij op Fb verschillende meisjes aan het toevoegen wat hij voordien nooit deed terwijl hij wel weer vraagt om met mij af te spreken ... ik krijg er verdorie kop nog staart aan.. hij stuurt elke dag uit zichzelf... maar toch zit hij dan wss al op tinder andere meisjes te leren kennen en terwijl wil hij me zien om samen naar de kerstmarkt te gaan? 8)7

Duss? Haal hier je leerschool uit. Je bent beter af zonder die kerel is mijn mening. Of vind je deze jongen is wat jij verdiend?
Laatst bijgewerkt door Tabaluga12 op 05-12-14 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Collie2008

Re: Ik ben er kapot van ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:22

Je laat je zelf bespelen. Jij geeft hem de ruimte. Dus als het je pijn doet dat hij zo met je omgaat dan moet je ervoor zorgen dat hij dat niet meer kan doen

silversomali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:43

Run fast, run far...

Doe jezelf dit ajb niet aan.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:54

Laat hem lekker zijn aandacht bij die nieuwe dames halen en kap het af. Hij woont ver genoeg bij je vandaan, doe jezelf die pijn niet aan. Is hij niet waard.

Carlijn101

Re: Ik ben er kapot van ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:56

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit verkeerd is voor je. Als er zoveel wantrouwen is (al dan niet terecht) lijkt het me erg moeilijk deze relatie ooit te laten slagen.

Hij vind jou onzekerheid en de vragen misschien vervelend of verstikkend of wat dan ook. Maar dit gevoel heb je niet voor niks en dat voelt gewoon echt niet prettig keer op keer weer 'dingen ontdekken', of het nu zo is of niet, het gevoel van wantrouwen is er bij jou.

En dat moet je zelf denk ik ook niet willen.. Je zou daar meer en meer onzeker van worden als hij het niet kan bevestigen dat er niks aan de hand is.. Wat ik lees, klinkt het echt dat het voor JOU beter is dat het over is, hoe verliefd ook.