Nou ondertussen heb ik hem vorige week teruggezien en mijn zegje eens gedaan waar het volgens mij foutgelopen is en nadien appt hij me al de hele week net zoals het vroeger was , alleen zijn we nu geen koppel meer. Ik heb hem gevraagd of we niet opnieuw konden beginnen maar hij blijft bij nee... Hij wil niet verder omdat de breuk er geweest is en zoiets is volgens hem niet meer te lijmen valt door ervaringen uit zen verleden. maar ik ben zen ex niet en dat moet hij niet vergelijken..Maar hij zegt wel dat hij me mist en nog graag ziet maar niet graag genoeg voor een relatie? ik heb vaak dingen te horen gekregen waar ik het niet mee eens was maar ik heb ervoor gevochten en hij geeft het gewoon op als het hem even niet aanstaat? Nu is hij op Fb verschillende meisjes aan het toevoegen wat hij voordien nooit deed terwijl hij wel weer vraagt om met mij af te spreken ... ik krijg er verdorie kop nog staart aan.. hij stuurt elke dag uit zichzelf... maar toch zit hij dan wss al op tinder andere meisjes te leren kennen en terwijl wil hij me zien om samen naar de kerstmarkt te gaan?