verhuizen, het roer om...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 13:01

miccamaaike schreef:
Dat zou wel ideaal zijn dan ja.
Voor 125000 wordt t wel moeilijk (of onmogelijk) om iets te vinden waar je de paarden ook bij kunt houden. Maar voor dat bedrag heb je wel een dusdanig lage hypotheek dat dan idd loont om iets te kopen ipv te huren.
Ik ben een beetje funda verslaafd dus als ik iets leuks voorbij zie komen wil ik t best melden!

Er is best wel aardig wat in die prijsklasse met meer dan 2000m grond.... we hebben er al een aantal geprikt om te gaan kijken..... grens Groningen/ Drenthe

dat is dan wel 30 tot 45min per auto van assen af...
Laatst bijgewerkt door ydnew op 20-11-14 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 13:02

pinto_1 schreef:
En over de grens in Duitsland? Heb je wel wat meer reistijd naar je werk, maar daar kun je vaak goedkopere huizen met grond vinden.

hebben we ook aan gedacht maar daar gaat onze voorkeur niet naar uit. We willen graag dat de kinderen zelf straks naar vriendjes van school kunnen op de fiets e.d. en niet weer een buurman met een andere taal.

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 14:06

ik dacht dat mijn verhuizing al spannend was :').
ik ga volgende week verhuizen naar Friesland. Mijn vriend heeft daar een vaste baan en blijft dus gelijk in Friesland. Ik heb nog werk in Utrecht en blijf in ieder geval een half jaar heen en weer rijden en slaap door de weeks bij m'n ouders.
Heel veel succes. Hopelijk vinden jullie een mooi nieuw plekje in Nederland en kan jullie huis in Portugal snel verkocht worden.