MarlindeRooz schreef:Ik heb erg dik haar, lang en flinke slag / krullen.
Ik moet echt een borstel met langere tanden hebbenn, of er 10 minuten voor uit trekken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo'n soort borstel had ik moeten hebben toen ik klein was..

Just_Sannee schreef:Wat is het verschil tussen zo'n tangle teezer en een gewone borstel (met harde pinnen)?

Paardjuuh01 schreef:Zo'n tangle teezer helpt bij mij voor geen meter.
Ik heb krullend, middellang haar en ik borstel het 's ochtends en 's avonds, verder slaap ik nooit met staart etc., het elastiekje moet ik er dan 's ochtends uit knippen.![]()
Soms ben ik best lang bezig met m'n haar borstelen, maar dan is het wel helemaal ontklit. Dus: gewoon borstelen en eventueel een anti-klit spray gebruiken.
Geen bosjes haren uit je hoofd trekken. Had zo'n ding jaren geleden al moeten hebben. Leverage schreef:Ook nog 'n aanrader voor als je veel klitten hebt, een tangle teezerZo'n soort borstel had ik moeten hebben toen ik klein was..
![]()
http://louvintage.weebly.com/uploads/2/ ... 8_orig.png
Ik heb er 1 en hij is zo fijn! Merk er echt niks meer van als ik klitten heb, kam er zo doorheen en doet echt geen pijn! Kan ook met die borstel probleemloos door nat haar kammen.
StillAngel schreef:Leverage schreef:Ook nog 'n aanrader voor als je veel klitten hebt, een tangle teezerZo'n soort borstel had ik moeten hebben toen ik klein was..
![]()
http://louvintage.weebly.com/uploads/2/ ... 8_orig.png
Ik heb er 1 en hij is zo fijn! Merk er echt niks meer van als ik klitten heb, kam er zo doorheen en doet echt geen pijn! Kan ook met die borstel probleemloos door nat haar kammen.
Waar heb je die vandaan gehaald dan?
MarlindeRooz schreef:Die borstels werken bij mij juist niet, ligt echt aan je haar.

) pompje door je haar verspreiden en he kan je borstel er zo doorheen halen. Ik draag mijn haar s'nachts in een losse vlecht en twist. Als het nodig is spray ik er nog Antillianen spay in smorgens
ik heb ook dik, veel en knopend haar, maar met deze borstel gaat borstelen echt zoooveel makkelijker
Echt ode aan dat ding, wil echt niet meer een andere borstel