Uitmaken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 13:26

Liesje1611 schreef:
TS: Wel eens over nagedacht dat hij iemand verdiend die wél net zo verliefd op hem is als andersom?

Ik hoor alleen maar "ik" in dit verhaal, sorry. :n
Als je hem slechts als hele goede vriend ziet ben je imo het ook naar hem verplicht om het uit te maken.

Oh jahoor, dat denk ik eigenlijk altijd wel. Heb ook niet alles duidelijk beschreven misschien, maar dat denk ik dus wel degelijk.

Bedankt voor alle reacties. Ik ga ze nog rustig doorlezen en dan maar een beslissing maken. Ben ergens ook wel 'blij' dat er meerdere mensen zijn die dit hebben (meegemaakt) :j

MerleSimone

Re: Uitmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:37

Dit heb ik ook een tijdje gehad. Ik kon eigenlijk niet goed met hem maar ook echt niet zonder hem. Maar de gedachte van hem met een ander meisje maakte me compleet gek. Ik heb toen even afstand genomen, een aantal nachten alleen slapen (we woonden praktisch samen) en hem alleen wat geappt. Hij wist hier ook van. Na die tijd voelde ik me zo beroerd dat ik niet bij hem was en voelde ik duidelijk dat ik gelukkig ben met hem.

Neem even afstand. Vertel hem waar je mee zit en dat je even tijd voor jezelf nodig hebt. Neem een weekje rust, zie elkaar niet en voel. Voel jezelf aan en denk goed na. Ik denk niet dat je nu direct uit moet maken maar dat je eerst tot jezelf moet komen.
Wees niet bang voor de uitkomst als het toch niet gaat, maar wie weet vind je terug wat je in hem ziet/zag en weet je weer waar je het allemaal voor doet.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 13:39

eline_di schreef:
TS, ik lees bij jou heel veel twijfel. Schrijf eens een brief aan hem waarin je je twijfel uitlegt. Dat is niet makkelijk, maar dan weet hij wat er in jou omgaat. Vraag heb om te antwoorden met een brief. Iets opschrijven is soms makkelijker dan iets uitspreken.
Wellicht dat dit jullie kan helpen om inzicht in je relatie te krijgen en te beslissen wat je ermee wilt.

Als ik kijk naar mijn eigen relatie. Wij zijn ruim 2 jaar samen waarvan we ruim 1,5 jaar samenwonen. Ik ben nog dagelijks verliefd op mijn vriend, maar dat zit hem soms in hele kleine dingen. Wij "frunnikken" ook graag aan elkaar. Daarnaast hou ik ook van hem.
Maar iedereen zal anders in zijn relatie staan.

Een brief schrijven was ik inderdaad van plan! Moet daar wel even ruim de tijd voor nemen, om al m'n gedachtes op een rijtje te zetten etc.
Sparkles schreef:
De enige vraag die je je eigenlijk hoeft te stellen is: ''wil ik oud worden met deze jongen?'' Zie je jullie samen trouwen, kindjes krijgen, zware tijden overwinnen en er altijd voor elkaar zijn?

Verliefdheid vind ik zo'n lastig begrip. Dat is voor iedereen anders. Het belangrijkste is dat je bij elkaar wil zijn en bij niemand anders. Als je dat weet, dan zit het goed :)

Succes meissie, dit soort dingen zijn ook niet makkelijk :)

Het dikgedrukte zie ik dan weer wel voor me bij ons. Daarom is het ook zo lastig.. Zou ook kunnen omdat we het veel over de toekomst gehad hebben, dat het er daarom zo inzit.

Er is nog veel meer wat ik zou willen/kunnen zeggen over ons, maar ik kan het nu even niet goed verwoorden zegmaar.

Rubber_duck: Ook daar heb ik aan zitten denken. Misschien is dat inderdaad wel een optie. Ik zal over alles nog heel goed na gaan denken, opschrijven in een brief en dan verder kijken.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:42

Als ik het zo lees kunnen jullie goed praten en zou ik je dus echt aanraden even afstand te nemen om het te bekijken van een afstandje. Je klinkt heel verstandig en volgens mij maak je geen impulsieve keuzes. Doe dat dus nu ook niet.
Ik wil je wel sterkte wensen want het is niet makkelijk :(:)

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:14

Even afstand nemen vind ik een goede suggestie. Heb ik destijds ook gedaan, en pas toen zag ik duidelijk wat ik eigenlijk al wel wist wat ik moest doen. Neem geen overhaaste beslissingen.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:29

Ik was 4,5 jaar met mijn ex en ondanks dat we het heel prima konden vinden en nooit ruzie hadden, werd ik niet meer warm of koud van hem. Hij was voor mij eigenlijk ook meer een goede vriend geworden. Ik heb besloten toen bij hem weg te gaan en dat was moeilijk (want we woonden samen), maar vooral een grote opluchting. Heb overigens geen vrijwel geen contact meer met hem, als ik hem tegenkom ik het prima, maar verder afstand genomen. Eerst vooral ook voor hem om afstand van mij te kunnen nemen. Mocht je het uitmaken zou ik dus ook vooral afstand nemen, om het zo voor hem ook makkelijker te maken.

Als je niet meer warm of koud van hem wordt dan zou ik er mee stoppen. Je leven duurt nog lang en ik heb zo'n vermoeden dat dit niet de juiste man voor je is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:24

Ik heb dit ook meegemaakt, maar dan vanaf de andere kant. Hij zag me meer als beste vriendin terwijl ik echt dol op hem was. De twijfel kwam bij hem na ong 6 maanden en we zijn uiteindelijk 13 maanden bij elkaar gebleven. Toen hij het vertelde en het uitmaakte was ik echt not amused about it... Ik was woest op hem. Niet om het feit dat hij me meer als beste vriendin zag, maar om het feit dat hij me zo lang aan het lijntje gehouden had. Ik voelde me gebruikt en was daar echt heel verdrietig van. Nu was het in onze relatie sowieso al dat ik veel meer gaf dan kreeg. Ik wilde nadat het uit was gegaan eigenlijk ook geen contact meer, maar omdat hij dat zo erg vond hebben we het toch geprobeerd. Binnen een maand heb ik het contact afgekapt en heb hem nooit meer gesproken sindsdien. Het werkte voor mij echt niet met dat gebruikte gevoel erbij, ik was altijd pissig op hem. Dus mijn tip: wacht er niet zo lang mee (4 maanden vind ik al aardig lang) en maak een besluit. Of maak het uit of ga er voor de volle 100% voor.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:53

Belangrijkste is te weten wat je zelf verwacht van een relatie. Sommigen hoeven blijkbaar geen verliefdheid, anderen dan weer wel. Dan iemand zoeken die daarbij past en met wie je over verwachtingen en zo op dezelfde golflengte zit. Lijkt dus beter het uit te maken als ik zo afga op de berichten van TS.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:56

En als je elkaar een weekje/2 weken niet ziet? Dan kan je wel kijken of je er behoefte aan hebt om met het samen te zijn/hem te zien. Als dit niet het geval is, weet je gelijk genoeg..

Ik zou er sowieso over praten met je vriend!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 18:00

Taj, veel meiden beseffen niet wat ze hebben.
Inderdaad, veel willen liever een 'badboy' want die zijn spannender, grappiger, leuker en kl**tzakkiger.
Laten hun vriendin huilen, kwetsen ze, gaan desnoods vreemd, of iets anders wreeds.
Zo bijzonder dat veel meiden liever zoon gozer hebben dan een stabiele, fijne, lieve, goedzak die hen op een voetstuk plaatst bij wijze van.
Hiermee zeg ik niet dat je het daarom maar aan moet laten, want je hebt je keuze gemaakt.. maar weet wel wat je hebt en doe daar iets mee in je toekomst.
Die badboys werken niet (als in, daar wordt je op korte termijn misschien heel gelukkig van, als je dat wilt, is dat prima.. maar besef wel dat ieder meisje een jongen verdiend die op de lange termijn van dr blijft houden)..

Dat je hem enkel ziet als beste vriend, is misschien niet zoals je het hoopt in een relatie, en als je daar niet tevreden mee bent, is het niet goed om toch door te gaan..
Al kan het wel heel goed werken als je elkaars beste vriend bent en toch samen spannende dingen kunt doen:) Just sayin.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 18:10

RoyceMack schreef:
Inderdaad, veel willen liever een 'badboy' want die zijn spannender, grappiger, leuker en kl**tzakkiger.
Laten hun vriendin huilen, kwetsen ze, gaan desnoods vreemd, of iets anders wreeds.
Zo bijzonder dat veel meiden liever zoon gozer hebben dan een stabiele, fijne, lieve, goedzak die hen op een voetstuk plaatst bij wijze van.
Hiermee zeg ik niet dat je het daarom maar aan moet laten, want je hebt je keuze gemaakt.. maar weet wel wat je hebt en doe daar iets mee in je toekomst.
Die badboys werken niet (als in, daar wordt je op korte termijn misschien heel gelukkig van, als je dat wilt, is dat prima.. maar besef wel dat ieder meisje een jongen verdiend die op de lange termijn van dr blijft houden)..

Dat je hem enkel ziet als beste vriend, is misschien niet zoals je het hoopt in een relatie, en als je daar niet tevreden mee bent, is het niet goed om toch door te gaan..
Al kan het wel heel goed werken als je elkaars beste vriend bent en toch samen spannende dingen kunt doen:) Just sayin.

Klopt helemaal, snap zelf ook niet waarom ik op dat soort jongens val. Weet ook wel dat het daar nooit iets mee zal worden. Ik hoop eigenlijk aan mezelf te kunnen werken oid zodat het wel weer gaat werken tussen ons. Daarom ga ik er nog goed over nadenken en die brief schrijven.

Praten erover doe ik trouwens al veel met hem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 18:12

Tja, ik vind dat je ten alle tijden eerlijk tegen je vriend moet zijn. Ik ben met mijn ex 6 jaar samen geweest en met 5 jaar samen zijn we getrouwd. Helaas zijn we maar 7 maanden getrouwd geweest. Achteraf bleek dat hij zichzelf niet oud zag worden met mij en al een hele lange tijd twijfels had. Ik ben heel erg boos en verdrietig geweest. De dag wat de mooiste van mijn leven had moeten worden is een grote leugen geworden voor mijn gevoel. Hij bleek ook op de dag zelf twijfels te hebben gehad. Echt, mijn advies aan jou is om jezelf maar vooral ook hem een relatie te gunnen van gelijkwaardige liefde/verliefdheid.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 18:37

Amira_ schreef:
Klopt helemaal, snap zelf ook niet waarom ik op dat soort jongens val. Weet ook wel dat het daar nooit iets mee zal worden. Ik hoop eigenlijk aan mezelf te kunnen werken oid zodat het wel weer gaat werken tussen ons. Daarom ga ik er nog goed over nadenken en die brief schrijven.

Praten erover doe ik trouwens al veel met hem!

Maar je kan geen verliefdheid faken? Want waar wil je aan werken?
En als je je seksueel niet meer tot hem aangetrokken voelt.. wil je de rest van je leven geen seks meer hebben? Of 1x per maand 'omdat het moet'?

Klinkt beetje hard, maar je moet het niet aanlaten omdat je het anders zielig voor hem vindt oid.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 10:43

En TO, er zijn ook lieve, aardige, knappe, zorgzame mannen waar je wél verliefd op kunt worden en je seksueel tot aangetrokken voelt. Het is niet óf een badboy met verliefdheid en seks óf een lieve jongen zonder verliefdheid en seks.

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:11

Het is goed dat je naar andere luistert maar volg je eigen gevoel. Doe wat jou gevoel zegt en laat je niet teveel beinvloeden door andere in de keuze die je gaat maken.

Dat is mijn fout geweest jaren geleden...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:55

Isabonny schreef:
Brainless schreef:
@Isabonny
Ik ben nooit verliefd geweest op mijn man.
En toch hebben wij een goede relatie.

Tja, ik zeg toch..ik ben blijkbaar een uitzondering :D .

De verliefdheid is uiteraard wel minder als in het begin. De eerste vlinders zijn er niet meer zo, maar er zijn tijden dat ik echt ...tjaa...ik kan dat niet uitleggen <3 ...het is gewoon zo :D .

Ik denk niet dat ik ooit aan een relatie zou kunnen beginnen als er geen verliefdheid bij was in beginsel. Misschien moet ik het anders zeggen: ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik aan een vriendje ben begonnen (en ik heb er heeeel veeel gehad in mijn tienerjaren :o ) zonder dat ik verliefd was...maar nu werd ik misschien ook wel gemakkelijk verliefd :P .

Dan zijn wij samen een uitzondering. Ik ben dan iets minder lang met mijn vriend samen dan jij (20 maanden ipv 20 jaar haha). Maar telkens als ik hem zie krijg ik weer die vlinders in mijn buik! <3

Ontopic; TS, ik zeg vaak bij twijfel moet je niet oversteken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:37

lieveli schreef:
Saskiaatje schreef:
Het is voor mij moeilijk om überhaupt te verwoorden hoe verbaasd ik ben dat er mensen zijn die settelen voor een relatie zonder verliefdheid. Als je nooit verliefd bent geweest op je partner doe je jezelf echt tekort, vind ik.

Ja same.

Vind ik ook :=

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik ooit niet meer verliefd zal zijn op mijn vriend. Heb juist het gevoel dat het alleen maar erger wordt, haha :D Ja, wel anders natuurlijk, maar niet minder.
Ik denk dat je best een prima relatie kan hebben met iemand waar je niet verliefd op bent, maar ik zou daar echt niet voor kunnen settelen als je weet hoe het ook kan.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:18

Amira_ schreef:
Ik heb er lang over gedacht of ik dit zou plaatsen..

Nu het 'probleem'. Ik heb al bijna een jaar een relatie met werkelijkwaar de liefste jongen die er is. Alleen twijfel ik nu al een paar maanden of ik nog wel verder wil. Heb er veel met hem over gepraat en dat doen we nog steeds. Ook heb ik een gesprek met mn moeder gehad. Niet specifiek over ons maar over relaties in het algemeen. En sinds dat gesprek is het voor mij heel duidelijk geworden dat ik eigenlijk nooit verliefd ben geweest en hem dus meer zie als een beste vriend.
Nu ben ik enorm aan het twijfelen of ik de relatie nu zal verbreken of niet. Het klinkt natuurlijk het meest logisch om dat wel te doen. Maar het is zo ontzettend moeilijk, hij heeft echt alles en is zo lief voor me. Hij is alleen een totaal ander type dan waar ik op zou vallen. Hiervoor had ik altijd van die 'badboy' ( :') )vriendjes die alleen seks wilde, waardoor het altijd in no time weer uit was. Hij is dus absoluut niet zo'n type en dat maakt hem zo speciaal ook.
Ik hou wel heel veel van hem, maar als vrienden dus. De stap om het uit te maken is alleen zo ontzettend moeilijk. Het liefst zou ik gewoon verliefd op hem zijn, maar helaas kan ik dat niet besturen..
De reden dat ik het nog niet heb uitgemaakt, is denk ik omdat hij nog wel zo verliefd op mij is en hem pijn doen wil ik echt niet na alles wat ie voor me gedaan heeft.

Ik weet niet wat ik verder wil bereiken met deze post, maar ik moest het even van me afschrijven denk ik..

:(:) uitmaken!
Je moet niet een relatie hebben met iemand voor een ander.

Vind het heel lief van je, maar ergens is het nog veel erger om uit medelijden te daten dan om niet van iemand te houden. Dat is een beetje een belediging, want goede jongens verdienen om echt van gehouden te worden. Helaas kan jij dat blijkbaar niet doen, maar dat is niet jouw schuld want je kan (helaas!) niet zelf bepalen op wie je verliefd wordt.

Je gaat je alleen maar meer voelen alsof je in een situatie zit waar je vast in zit, en weg gaan wordt dan alleen nog maar moeilijker

Sterkte!

RoyceMack schreef:

:P Ben het hier echt zo mee oneens.
Je gaat toch ook je moeder niet daten?

Als iemand lief is en van je houdt is dat niet perse genoeg om je in een romantische relatie gelukkig te maken

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:12

Hoe gaat het nu TS?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:15

Sidera schreef:
RoyceMack schreef:

:P Ben het hier echt zo mee oneens.
Je gaat toch ook je moeder niet daten?

Als iemand lief is en van je houdt is dat niet perse genoeg om je in een romantische relatie gelukkig te maken

Wat een b*llsh*t.
Hoe kom jij ineens bij een moeder?
Say whut?
wel even HEEL iets anders dan een beste vriend waar je gevoelens voor hebt niet?

Ik ben echt van mening dat je het echt moet waarderen als iemand jou super vindt om wie je bent. Iemand die van je houdt, ondanks je vreselijke kanten, is zoveel meer waard en zoveel meer bijzonder dan iemand die je uiterlijk leuk vindt en intiem met je wil zijn.
Iemand die alles doet om je gelukkig te maken en te laten lachen, is veel belangrijker dan iemand die je lichaam mooi vindt.
iemand die vecht voor jou is zoveel waardevoller dan iemand die wegloopt als de gevoelens er niet meer zijn. dan is de relatie gewoon geworden en dan houdt ie ineens niet meer van je. Dan denk ik: is dat echte liefde? moet je daar nu naar opzoek in het leven?
Ik heb liever een minder knappe jongen die alles doet om mij bij zich te houden en mij te laten lachen en mij steunt en zelfs door mijn slechte kanten, zegt dat ie echt om mij geeft, dan een jongen die trots is dat ik zijn vriendinnetje ben en pronkt met me, en na 3 jaar zegt: yoo later, t was leuk, maar nu ben je niks bijzonders meer.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:40

RoyceMack schreef:
Ik ben echt van mening dat je het echt moet waarderen als iemand jou super vindt om wie je bent. Iemand die van je houdt, ondanks je vreselijke kanten, is zoveel meer waard en zoveel meer bijzonder dan iemand die je uiterlijk leuk vindt en intiem met je wil zijn.
Iemand die alles doet om je gelukkig te maken en te laten lachen, is veel belangrijker dan iemand die je lichaam mooi vindt.
iemand die vecht voor jou is zoveel waardevoller dan iemand die wegloopt als de gevoelens er niet meer zijn. dan is de relatie gewoon geworden en dan houdt ie ineens niet meer van je. Dan denk ik: is dat echte liefde? moet je daar nu naar opzoek in het leven?
Ik heb liever een minder knappe jongen die alles doet om mij bij zich te houden en mij te laten lachen en mij steunt en zelfs door mijn slechte kanten, zegt dat ie echt om mij geeft, dan een jongen die trots is dat ik zijn vriendinnetje ben en pronkt met me, en na 3 jaar zegt: yoo later, t was leuk, maar nu ben je niks bijzonders meer.

Maar moet je dan maar bij die jongen blijven omdat hij super lief is en alles voor je doet?
Zo'n lieve jongen verdient dan iemand die 100% voor hem gaat, niet iemand waar hij energie in stopt waar geen toekomst in zit. (Bedoel ik niet negatief naar jou TS!)
Mijn ex was super lief, was het perfecte vriendje, maar als ik hem meer als beste vriend zie dan vriendje, moet ik dan bij hem blijven?
En in een relatie hoort ook intimiteit, is niet het belangrijkste, maar als dat er helemaal niet meer is, zou ik het ook niet leuk meer vinden hoor.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:58

Slina schreef:
RoyceMack schreef:

Maar moet je dan maar bij die jongen blijven omdat hij super lief is en alles voor je doet?
Zo'n lieve jongen verdient dan iemand die 100% voor hem gaat, niet iemand waar hij energie in stopt waar geen toekomst in zit. (Bedoel ik niet negatief naar jou TS!)
Mijn ex was super lief, was het perfecte vriendje, maar als ik hem meer als beste vriend zie dan vriendje, moet ik dan bij hem blijven?
En in een relatie hoort ook intimiteit, is niet het belangrijkste, maar als dat er helemaal niet meer is, zou ik het ook niet leuk meer vinden hoor.

Inderdaad, iedereen verdient het om 100% voor elkaar te gaan! op alle gebieden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 15:15

RoyceMack schreef:
Wat een b*llsh*t.
Say whut?
wel even HEEL iets anders dan een beste vriend waar je gevoelens voor hebt niet?

“Anything less than mad, passionate, extraordinary love is a waste of time. There are too many mediocre things in life, love shouldn't be one of them.”

Ik geloof niet in relaties zoals jij ze omschrijft (volgens mij hoef je namelijk helemaal niet te kiezen) maar misschien is dat persoonlijk.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:14

Eulogy schreef:
RoyceMack schreef:
Wat een b*llsh*t.
Say whut?

“Anything less than mad, passionate, extraordinary love is a waste of time. There are too many mediocre things in life, love shouldn't be one of them.”

Ik geloof niet in relaties zoals jij ze omschrijft (volgens mij hoef je namelijk helemaal niet te kiezen) maar misschien is dat persoonlijk.

Ja inderdaad. En mijn vergelijking met een moeder vind ik super gepast.
Dat is ook iemand die van je houdt, ook iemand die dingen voor je doet. Dat is iemand die je enorm kan waarderen en waar je zelfs van houdt. Maar dat betekent toch niet dat je dan ook maar een romantische relatie met zo iemand aan moet gaan?

Is echt precies hetzelfde bij goede vrienden.

en edit; en knap / niet knap heeft hier al helemaal niets mee te maken. Het gaat over aantrekkingskracht... En dat moet er wel degelijk zijn.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:59

Ik benoemde hier boven ook al dat als zij niet meer verliefd is op hem en geen toekomst meer ziet dat je zeker niet bij elkaar moet blijven, want ook ik geloof niet in een relatie als beste vriend en vriendin. Passie en liefde is heel belangrijk, wat ik eigenlijk meer bedoelde is dat ze al veel eerder had moeten bedenken wat ze had. Dat ze misschien wat meer waardering moest hebben voor het feit dát hij alles voor haar doet en haar op een voetstuk plaatst. Dat dat zoveel meer waard is dan iemand die jouw buitenkant leuk vindt en na een jaar of 3 zegt, joh bedankt, maar mn gevoelens zijn weg. Of iemand die erg boos wordt van jouw negatieve kanten. Dat ze beseft dat ze nu iemand heeft die haar rotkanten óók kan waarderen en elke keer weer opnieuw voor haar gaat na bijvoorbeeld een ruzie of whatever.

Kijk ik bedoel: nu is het te laat, nu zijn de gevoelens weg vanuit haar, maar ik bedoel echt te zeggen dat ik vind dat ze eerder had moeten beseffen wat ze nu had.
Er zijn meisjes die vallen op kl**tzakken en die dromen van een jongen die hen zo behandeld zoals TS dr vriend.
Tuurlijk moet je verliefd zijn op elkaar en je aangetrokken voelen tot elkaar en ook intiem zijn etc.
Maar het punt is dat het belangrijker is hoe hij je behandeld (dat hij je ook leuk vindt ondanks je rotkanten en nogsteeds daar is voor je) dan dat hij na drie jaar relatie zoiets heeft van ik voel niks meer voor je, zonder reden. (dat ie bv alleen je uiterlijk leuk vond etc)..

En het is nu al te laat en ze moet zeker ook niet blijven, op is op.

dus ik ben het met jullie eens hoor, ze had het alleen eerder moeten beseffen en dat is nu te laat.