RoyceMack schreef:Taj, veel meiden beseffen niet wat ze hebben.
Inderdaad, veel willen liever een 'badboy' want die zijn spannender, grappiger, leuker en kl**tzakkiger.
Laten hun vriendin huilen, kwetsen ze, gaan desnoods vreemd, of iets anders wreeds.
Zo bijzonder dat veel meiden liever zoon gozer hebben dan een stabiele, fijne, lieve, goedzak die hen op een voetstuk plaatst bij wijze van.
Hiermee zeg ik niet dat je het daarom maar aan moet laten, want je hebt je keuze gemaakt.. maar weet wel wat je hebt en doe daar iets mee in je toekomst.
Die badboys werken niet (als in, daar wordt je op korte termijn misschien heel gelukkig van, als je dat wilt, is dat prima.. maar besef wel dat ieder meisje een jongen verdiend die op de lange termijn van dr blijft houden)..
Dat je hem enkel ziet als beste vriend, is misschien niet zoals je het hoopt in een relatie, en als je daar niet tevreden mee bent, is het niet goed om toch door te gaan..
Al kan het wel heel goed werken als je elkaars beste vriend bent en toch samen spannende dingen kunt doen:) Just sayin.
Klopt helemaal, snap zelf ook niet waarom ik op dat soort jongens val. Weet ook wel dat het daar nooit iets mee zal worden. Ik hoop eigenlijk aan mezelf te kunnen werken oid zodat het wel weer gaat werken tussen ons. Daarom ga ik er nog goed over nadenken en die brief schrijven.
Praten erover doe ik trouwens al veel met hem!