Zeepjes verdwijnen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 08:12

_O- _O- Janouk begrijpt t! Hihihihihihihihi!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 09:00

janouk schreef:
@ Miryamk

:D :D en ook de pot gel moet natuurlijk mee uit logeren en de tandpasta, shampoo, etc.

Ik denk dat ik ook een emmertje in mijn slaapkamer ga zetten met een slot erop met mijn eigen badkamerspulletjes. Dat ik dat 18 jaar geleden niet bedacht heb {:} |o

Naast een eigen ijskast met slot in mijn slaapkamer met mijn eigen lievelingskaas en lievelingsbrood.
Ik ga mijn slaapkamer barricaderen _/-\o_
Kan ik daar ook mijn pot drop neerzetten met mijn zakken chips.

:+ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:17

Ik heb een keer per ongeluk mijn scheermesje laten liggen in de badkamer, had destijds roommates en 1 van de mannen had m gebruikt en vies laten liggen bij de wasbak. Dat vind ik pas vies, wie scheert zijn baard nou met een scheermesje waar ik mijn down under mee scheer. _O-

Zeepjes zijn niet zo erg, toch? :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:22

Anthea schreef:
Ik heb een keer per ongeluk mijn scheermesje laten liggen in de badkamer, had destijds roommates en 1 van de mannen had m gebruikt en vies laten liggen bij de wasbak. Dat vind ik pas vies, wie scheert zijn baard nou met een scheermesje waar ik mijn down under mee scheer. _O-

Zeepjes zijn niet zo erg, toch? :')

Wie zegt dat hij zijn baard ermee geschoren heeft? :Y)

Anoniem

Re: Zeepjes verdwijnen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:24

Ik vind het echt heel knap als ie z'n pieliewielie gaat scheren boven de sink :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:29

toen ik nog thuis woonde met mijn 3 zussen hadden we allemaal een eigen toilettas die we meenamen naar de badkamer. Net als op de camping :Y) Bij ons verdween anders ook altijd alles. :+ Dit was een mooie oplossing. Mijn ouders hadden een eigen badkamer dus daar kwamen we nooit :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:36

Anthea schreef:
Ik vind het echt heel knap als ie z'n pieliewielie gaat scheren boven de sink :')

Sommige mensen zijn tot alles in staat.

Ik woonde eens met 2 meiden in een huis en in de badkamer hadden we alledrie een eigen plankje. Één van die meiden had een vaginaaldouche en heel gek: op een gegeven moment was hij nat terwijl ze hem niet gebruikt had. En ik kan eerlijk zeggen: ik had hem niet gebruikt. O:) Ze heeft hem maar direct weggegooid.
Het was wel vaker zo dat de zeep ineens wel heel erg hard ging dus ik bewaarde mijn douchespullen maar in mijn eigen kamer.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 10:43

Oh wat een geweldige verhalen :')

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:47

Janouk :')
Wij hadden vroeger gewoon gezamenlijk shampoo en de mascara jatte ik van mijn grote zus O:) dat hoort als je klein zusje bent toch?
Tot ik zelf mascara kocht en ik die ongegeneerd in mijn ogen smeerde enzo. Mijn zus vond mijn roofachtige minder grappig maar ik was niet zo make up minded. Later had ik alles gewoon op mijn eigen kamer.

Nu hebben we nog steeds alles gezamenlijk, mijn kinderen en ik. Mijn zoon heeft een pot " stekelgel" en mijn dochter een spuitbus "klittentovenspray" maar daar talen ze niet naar. Mijn dure douchegel vinden zij ook lekker ruiken dus die mogen ze dan ook soms gebruiken. :)

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:49

Herkenbaar! Ik heb laatst een fles wat duurdere zeep gekocht, ik bewaar hem op mijn kamer (en dan elke keer dat ik ga douche neem ik hem mee) omdat ik anders toch wel weet dat ie binnen no time leeg is :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 13:05

Doanique schreef:
Mirjamsel schreef:
Daarom heb ik dus altijd alles op mijn kamer gehad.. 1 keer een dure shampoo van de kapper in de douche laten staan en ik heb het geweten!

Sowieso gebruiken mannen veeeeel meer zeep en shampoo dan vrouwen :P

Want vrouwen weten hoe duur het is en gebruiken een drupje, mannen doen een drupje, denken; ohhh sinaasappel! En gebruiken vervolgens de halve fles 'want je koopt toch wel nieuwe als je boodschappen gaat doen.' :')

And your point is. . . :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 13:07

Dat was mijn reactie op haar post Ailill, is dat verkeerd? :)

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 13:23

Het is een man Doanique. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 13:25

Oh. Grapje :') _O- Ik dacht al waar bemoeit die zich dan mee. Hihi. 't Is nog vroeg!

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 13:32

Haha. Dacht ik ook, tot ik zijn profiel bekeek... :')

Maar herkenbaar, hier worden de potjes en flesjes ook steeds op mysterieuze wijze steeds leger. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik uit gemakzucht ook wel eens wat van zuslief gebruik, dus doe er nooit zo moeilijk over.

Behalve mijn foundation die ineens wel erg snel op raakte terwijl ik het slecht enkele keren gebruikte... Mijn zus, moeder en vader konden het niet zijn want die hebben een andere huidskleur/tint. Bleef mijn broer over... Hij werd wel erg verdacht rood toen ik ernaar vroeg. :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 14:40

Mijn mannelijke huisgenoten gebruikten ook altijd mijn badzout van een duur merk, toen ik dat op een gegeven moment beu was heb ik een pot van die supergoedkope met een hele neppe en supersterke lavendelgeur gekocht en in de badkamer gezet. Hun collega's zullen wel raar gekeken hebben :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 14:43

Mijn zusje doet ook zulke dingen alleen zet t niet terug. Dus ik ben het gewoon een paar dagen kwijt en dan duikt het pp een hele gekke plek weer op. Vooral mn mascara, ik loop dan dus dagen lang zonder.. mn kleren, maar ook sieraden. Gelukkig hebben we niet dezelfde schoenmaat.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:51

Ben ik blij met een broer en een vader die sowieso nooit mijn douchespulletjes gebruiken en mijn moeder die kort haar heeft, dus ook mijn conditioner niet gebruikt :)). Verder hebben we een shampoo die we met zijn allen gebruiken. Lekker zeepjes deel ik gewoon met mams!

Al lees ik verdacht veel broertjes of mannelijke huisgenootjes die vrouwenproducten gebruiken :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:41

L_isanne schreef:
Het is een man Doanique. :Y)

Doanique schreef:
Oh. Grapje :') _O- Ik dacht al waar bemoeit die zich dan mee. Hihi. 't Is nog vroeg!

'k Kon het niet laten, flauw grapje :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:47

TS los eens een bakkie jeukpoeder op in je scrub, kan niet anders of je gaat die dader wel herkennen dan :P

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:53

Dat is wel een erg drastische maatregel :))

En hilarisch dat ook :))

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:00

Heeft je broertje een vriendin?
Ik pak ook gewoon wat ik tegenkom bij de schoonfamilie namelijk, zitten geen stickers op. :P

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:03

Mars schreef:
TS los eens een bakkie jeukpoeder op in je scrub, kan niet anders of je gaat die dader wel herkennen dan :P

_/-\o_ :')

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:11

Mijn conditioner ging ook op aan mijn VRIEND haha. Z'n haar werd er zo lekker zacht van :p
Nu is hij kort geschoren en gaat mijn fles in een keer veeeeel langer mee

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 14:16

Mars schreef:

Hahahahaha _O-