Janouk begrijpt t! Hihihihihihihihi! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
janouk schreef:@ Miryamk![]()
en ook de pot gel moet natuurlijk mee uit logeren en de tandpasta, shampoo, etc.
Ik denk dat ik ook een emmertje in mijn slaapkamer ga zetten met een slot erop met mijn eigen badkamerspulletjes. Dat ik dat 18 jaar geleden niet bedacht heb![]()
Naast een eigen ijskast met slot in mijn slaapkamer met mijn eigen lievelingskaas en lievelingsbrood.
Ik ga mijn slaapkamer barricaderen
Kan ik daar ook mijn pot drop neerzetten met mijn zakken chips.

Anthea schreef:Ik heb een keer per ongeluk mijn scheermesje laten liggen in de badkamer, had destijds roommates en 1 van de mannen had m gebruikt en vies laten liggen bij de wasbak. Dat vind ik pas vies, wie scheert zijn baard nou met een scheermesje waar ik mijn down under mee scheer.
Zeepjes zijn niet zo erg, toch?
Bij ons verdween anders ook altijd alles.
Dit was een mooie oplossing. Mijn ouders hadden een eigen badkamer dus daar kwamen we nooit
Anthea schreef:Ik vind het echt heel knap als ie z'n pieliewielie gaat scheren boven de sink
Ze heeft hem maar direct weggegooid.

dat hoort als je klein zusje bent toch?
Doanique schreef:Mirjamsel schreef:Daarom heb ik dus altijd alles op mijn kamer gehad.. 1 keer een dure shampoo van de kapper in de douche laten staan en ik heb het geweten!
Sowieso gebruiken mannen veeeeel meer zeep en shampoo dan vrouwen
Want vrouwen weten hoe duur het is en gebruiken een drupje, mannen doen een drupje, denken; ohhh sinaasappel! En gebruiken vervolgens de halve fles 'want je koopt toch wel nieuwe als je boodschappen gaat doen.'
Ik dacht al waar bemoeit die zich dan mee. Hihi. 't Is nog vroeg!
. Verder hebben we een shampoo die we met zijn allen gebruiken. Lekker zeepjes deel ik gewoon met mams!