Wat trek jij aan als je uitgaat ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:22

Zwarte lage all stars of zwarte lage vans met een spijkerbroek, een oversized top en eventueel een jasje. :7

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:22

Ooh ik ga dus echt niet de hele avond op hakken hoor.. dat trek ik niet! Ik doe gewoon gympies aan, zilveren wel heel leuk, een zwarte broek en een shirt met korte mouwen. Dat shirt moet dan wel iets leuks hebben, glitter of printje ofzo

Celiien

Re: Wat trek jij aan als je uitgaat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:23

Dat heet oefenen :') en comfortabele hakken hebben (met plateauzool, scheelt een hoop O:) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:24

Ik doe niet aan hakken en al helemaal niet bij het uitgaan. Lekker stampen op m'n sneakers haha :D

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:25

Mwah heb helemaal geen zin om dat te oefenen haha :P Maar het staat wel heel mooi, dat is waar. Zou het eerder doen als ik echt naar een grote stad ging.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:26

Op vakantie dan altijd lekker naar clubs in jurkje op hakken.
Maar hier in NL is het altijd :brr: keer heel erg veel en heb ik het liefst gewoon een spijkerbroek met een topje aan en platte schoenen of met lage hak zodat ik lekker kan stuiteren. :+

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:28

Ik werk ook altijd op hakken van minimaal +/- 10 cm en winkel er ook gerust op. Gewoon (thuis) oefenen dan komt dat vanzelf :D Vind het zelf erg mooi, mits je er niet als bambi oploopt :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:30

Nessie schreef:
Ik werk ook altijd op hakken van minimaal +/- 10 cm en winkel er ook gerust op. Gewoon (thuis) oefenen dan komt dat vanzelf :D Vind het zelf erg mooi, mits je er niet als bambi oploopt :+

Daar zeg je er wel iets bij........

Ik ben het met je eens dat het mooi is bij iemand die er ook echt mee om kan gaan. Helaas zie ik iets te vaak dat dat niet zo is en dat ziet er wel erg wanna-bee uit.

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 23:34

Nessie schreef:

Met nadruk op THUIS oefenen, vind t echt geen porem als iemand als bambi over t ijs over straat gaat.
Natuurlijk, voor de een is het wat moeilijker dan de ander, maar oefen het inderdaad gewoon thuis en daarna een rondje om je huis en zo steeds een stapje verder. Het is echt niet verstandig om meteen op hakken van 15 cm te gaan winkelen :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:36

Gewoon hetzelfde (skinnyjeans en gympen of platte enkellaarsjes) of een net wat leuker shirtje of trui. Als ik uit ga (doe ik nu nooit meer) dan is het toch een pub. Een club oid vind ik verschrikkelijk. Vooral de jongens die je aanspreken, zo geen interesse in :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:39

Het geheim van op hakken lopen? Sleehakken, daar kan ik echt de marathon op lopen zonder pijn aan de voeten. :=

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:48

KimD schreef:
Het geheim van op hakken lopen? Sleehakken, daar kan ik echt de marathon op lopen zonder pijn aan de voeten. :=

Inderdaad, sleehakken. _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Toogfilosoof op 15-11-14 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:49

Daar loop ik dus weer als bambi op (behalve mijn sleehaksneakers), hakken van 10-18 cm (met plateau dan aan de voorkant) geen probleem maar met sleehakken ga ik zo snel door mijn enkels :+

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:53

Strakke spijkerbroek met daarboven een wit shirtje dat lossig hangt (maar niet los-los). Shirt is niet wit-wit maar heeft iets van grijs/beige erin.

Zit enorm comfortabel, ook bij het dansen. Maar is wel vrij basic :=

Hoe dansen jullie eigenlijk op hakken? Of dansen jullie niet?

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 23:57

xEmily schreef:
Strakke spijkerbroek met daarboven een wit shirtje dat lossig hangt (maar niet los-los). Shirt is niet wit-wit maar heeft iets van grijs/beige erin.

Zit enorm comfortabel, ook bij het dansen. Maar is wel vrij basic :=

Hoe dansen jullie eigenlijk op hakken? Of dansen jullie niet?

Ik dans lekkerder op hakken dan op platte schoenen :j
Ik heb trouwens een outfit *\o/* Ready to go

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:00

Dat heb ik ook, sta geen seconde stil op mijn hakken. En voor de grap spring ik tijdens de spring nummers (krijg je als je naar een feestcafe o.a. gaat) ook gewoon mee :+ (Test de kwaliteit van die dingen wel tot de limiet)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:05

Ik heb dat dus met plateauzolen ipv sleehakken :=
Vorige keer had ik op de een of andere manier tussen het plateau en de gal (als je me snapt :') ) een glas ertussen gekregen. Hoe dan :')

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:11

Een goed stel schoenen ( zonder hoge hak) een nette spijkerbroek en een net overhemd....

Ik zal niet zo snel een jurkje aan trekken :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:37

Jurkje of shirt/blouse met rokje, panty 40/60 denier en sneakers. Hakken gaat hem niet worden voor een hele avond, laat staan als ik iets gedronken heb _O-

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:02

Ik altijd heel simpel. Een paar hoge hakken >12 cm (met je 1.55 wil je ook wat) icm met een mooie jeans en een simpel t-shirt of top. Daar nog wat meer dan de dagelijkse make up bij, haren leuk en wat accessoires en klaar is kees. Ik voel me heel snel 'overdressed'.

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:13

Simpele broek met laarsjes/all stars :P Krijg anders echt zere voeten xd

Leuk shirtje of hempje erbij en klaar!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:36

Meestal strakke spijkerbroek, leuk shirtje en sneakers of mn cowboylaarzen.
Hakken kan ik ook niet op uitgaan :')
Ik heb het 1x geprobeerd en toen liep ik dagelijks ook vrij regelmatig op hakken rond maar ik kon aan het eind vd avond bijna niet meer lopen :') en juist omdat ik er veel op liep toendertijd ook niks extra's meegenomen :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:48

Meestal ballerinas heupbroek en croptop :) zou liever hakken aan trekken, maar ligt hier altijd zoveel glasscherven op de grond... Vind ik zonde van mijn hakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 02:07

Gewoon zelfde kleding wat ik de hele dag aanheb. Ga mij er echt niet voor omkleden. En op hakken lopen kan ik niet.

En als ik naar tentfeesten ga, dan trek ik meestal oude kleren aan. Want je komt onder het bier en zweet thuis. En trek dan mijn kisten aan. Scheelt blauwe tenen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 03:59

Jurkje of rokje met panty en hakken, dan wel een beetje iets meer classy of juist alternatief. Ga overigens dan ook niet naar boeren stamp feesten :D Is in Utrecht prima, in mijn geboorteplaats gauw overdressed maar dat boeit me dan weer niet zo.