Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Op de een of ndere manier heb ik NOOIT in de gaten als een jongen met me flirt of leuk vindt. Laast was zo genant. Ik had nml een gesprek met een jongen wiens nummer ik had gekregen via een feestje. het ging zo
:

.
. Ik weet zelf overigens nooit dat ik aan het flirten ben, ik word erop gewezen of ik merk het aan de reacties. Maar eenmaal bezig, niet te stoppen
. Héérlijk!
.
. Yv_ schreef:Flirten is my middle name.
Ben er gek op, kom er zo ongeveer mijn werkdag mee door met de mannen die langs mn balie komen. Ik weet zelf overigens nooit dat ik aan het flirten ben, ik word erop gewezen of ik merk het aan de reacties. Maar eenmaal bezig, niet te stoppen
. Héérlijk!
Er zijn trouwens ook geregeld zat misopvattingen van meiden geweest, dat ze dachten dat ik achter hun vent aan zat, maar het enige wat ik wilde was een beetje lol hebben die avond. Ik praat makkelijk en het maakt me totaal niet uit met wie en sommige meiden dachten daar nogeens het verkeerde van. Maar ik ga nooit te ver en hoef geen bezette vent.
Maar zeg je nu tegen me "flirt eens met die en die" dan zou ik echt niet weten wat ik nou precies zou moeten doen.
Win-win situatie.
.
? Het is bij mij denk ik meer (bewust) verbaal dingetjes zeggen en hints geven... En soms ben ik gewoon ook een lekkere lompe en directe boer, net hoe mn pet staat
. Anyway, het maakt me niet zo heel veel uit hoe en wat, het werkt
. Niniane schreef:Makkelijk mee babbelen is al het halve werk. Begin gewoon met een subtiele aanraking, kijk hem echt aan maar eigenlijk vooral aanraken haha. Dat vind ik het leukste aan flirten.![]()
Laatst stond ik in de kroeg met een jongen die het over zijn vakantie had en zij dat ie veel had gedronken en dat je dat wel kon zien. Kon het natuurlijk niet laten om even met mijn handjes aan zijn sixpack te zitten.Win-win situatie.

Al is het in de supermarkt vragen waar de melk staat of vragen of iemand hulp nodig heeft. Als je comfortabeler wordt met random mensen aanspreken, zal de drempel naar iemand aanspreken waar je interesse in hebt ook een stuk lager zijn
lieveli schreef:Ik doe het vaak per ongeluk als ik aardig wil zijnGewoon een beetje shinen met mijn ogen I guess

xRoosss schreef:lieveli schreef:Ik doe het vaak per ongeluk als ik aardig wil zijnGewoon een beetje shinen met mijn ogen I guess
hahaha, dit
Vaak wordt mijn enthousiasme en aardigheid opgevat als flirten, maar ben ik gewoon blij ofzo![]()
Als ik me verveel doe ik het wel met opzet, hilarisch vind ik dat altijd, vooral als er vriendinnen bij zijn.
En op het werk met een bepaalde collega, dat laat de tijd zoveel sneller gaan
SuperAssie schreef:Oh dan heb ik al een probleem, ik praat niet makkelijk met mensen
En al helemaal niet met vreemden of zodra ik iemand wel zie zitten, dan klap ik helemaal dicht. Durf dan ook geen oogcontact meer te maken en aanraken al helemáál niet..
Ik baal ervan dat ik zo reageer maar ik kan het gewoon niet, ik voel me daar niet prettig bij omdat ik bang ben afgewezen te worden.

En ik ben zelf ook te verlegen ervoor. Oogcontact laat je al blozen. En aanraken is gewoon not done. Op de een of andere manier verstijf ik en sla ik dicht. Terwijl het niks voorstelt. _black_rose_ schreef:Ik flirt graag:)
Ik heb nu sinds 6 jaar een vriend dus ik flirt niet meer zo heel veel. Als ik uitga zonder mijn vriend (komt maar heel weinig voor) heb ik wel de neiging een beetje te flirten. Natuurlijk helemaal onschuldig en heel duidelijk in mijn grens, maar een beetje positieve aandacht heen en weer, daar is helemaal niks mis mee. Daar zijn die feestjes met veel te luide muziek dan wel weer goed voor. je staat net wat korter bij elkaar, moet net wat meer fysiek contact maken etc. Ik zorg er overigens wel voor dat t oké blijft hoor, ik doe geen gekke dingen, ben niet ontrouw tegenover mijn vriend, heel netjes en beschaafd waarbij ook de jongen/ man weet dat t om onschuldig flirten gaat. (is het dan überhaupt wel flirten?)
Jammer genoeg geen contact meer omdat zijn nieuwe vriendin het niet goed vond (jaloerss tupe ook al mag hij wel met Griekse meiden blijven chatten enzo en met mij niet... Raaarrr). Na de zomer nog een dikke maand elke dag gechat en 2x per week geskyped mar uiteindelijk is de afstand toch niet chill
Hahaha maar ik ben nog maar 15 en hij was 17,5 duss jaaa ik kom nog zat leuke boysss tegennn