PaardjesFan1 schreef:hoe oud moet je zijn
Er zit geen leeftijd aan, tot nu toe is iedereen tussen de 13 en de 20
maar jonger of ouder mag ook! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

WendyLotte schreef:Hoe kom ik, als 45 jarige man, in een zo kort mogelijke tijd aan zoveel mogelijk telefoon nummers van jonge meisjes......!!
"Onee, dat gebeurt mij niet, ik let wel op, kan toch zien aan wie ik het geef. Ik ken die gene al zo lang op bokt"
Tuurlijk ! Zulke dingen gebeuren nooit.... dat gebeurt alleen bij anderen !
HALLO!!! Wakker worden...
Hoeveel van die leuke penny meisjes zouden hier in werkelijkheid een (oudere) man zijn ???
Je geeft je telefoonnr op een presenteerblaadje weg ! Denk ff na voor je zulke dingen vraagt of doet.
Niet slim dit. WendyLotte schreef:Hoe kom ik, als 45 jarige man, in een zo kort mogelijke tijd aan zoveel mogelijk telefoon nummers van jonge meisjes......!!
"Onee, dat gebeurt mij niet, ik let wel op, kan toch zien aan wie ik het geef. Ik ken die gene al zo lang op bokt"
Hoeveel van die leuke penny meisjes zouden hier in werkelijkheid een (oudere) man zijn ???
Je geeft je telefoonnr op een presenteerblaadje weg ! Denk ff na voor je zulke dingen vraagt of doet.

. Gewoon álle meldingen uitzetten
WendyLotte schreef:Hoe kom ik, als 45 jarige man, in een zo kort mogelijke tijd aan zoveel mogelijk telefoon nummers van jonge meisjes......!!