Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eclair98 schreef:D, ik laat mij niet kleineren in de klas, ik heb goede cijfers en heb bijna alijd mijn huiswerk af en als ik dan eventjes zit te internetten (oke, ik weet dat het niet mag en je mag me er dan op een normale manier op aanspreken), hoef je me echt niet te kleineren, ik zit in 5 havo en moet me dan volwassen opstellen, behandel mij dan ook zo
Ondertussen denk ik wel allemaal dingen die ik zou willen zeggen, maar dat doe ik eigenlijk nooit. Altijd maar 'ja' en 'amen'.
Ik ben eigenlijk nooit écht in een discussie geweest met een leraar of met een andere volwassene. Kinke schreef:eclair98 schreef:D, ik laat mij niet kleineren in de klas, ik heb goede cijfers en heb bijna alijd mijn huiswerk af en als ik dan eventjes zit te internetten (oke, ik weet dat het niet mag en je mag me er dan op een normale manier op aanspreken), hoef je me echt niet te kleineren, ik zit in 5 havo en moet me dan volwassen opstellen, behandel mij dan ook zo
Maar het is toch niet normaal dat je zit te internetten in de klas? Dan zou je ook gerust t.v. kunnen gaan kijken. Is niets volwassens aan.
maar dat terzijde)
Warboel schreef:Niks, zal m'n docenten aan hun reet roesten wat ik uitvreet tijdens de les