Kleine verrassinkjes voor je vriend(in)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 17:49

Konstantine schreef:
Schenk de volgende keer als je weet dat hij bijna thuis is zijn biertje alvast voor hem in en zet dan een roos in het flesje ernaast, dat zal 'ie dan vast ook waarderen :D

Ik stuur hem ook wel eens onverwacht een kaartje of briefje, dat vindt 'ie leuk. Net als dat ik zijn deo, wax en luchtje die bij mij staan mee inpak als we ergens heen gaan. :)

Dat wordt hier vast ook wel gewaardeerd haha.
Ik vind het soms al leuk om een klein briefje in zijn tas te doen met een leuke tekst. Als ie m dan op zn werk vind, vind hij dat altijd wel leuk haha.

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 17:51

Ik verras mn vriend door briefjes met lieve teksten op te plakken door de hele woonkamer.. Die ziet hij dan als die s ochtends naar beneden komt en heb volgend week een weekend london als verassing! Dus sssttt haha. Wilde een keer iets groots doen na 3 jaar

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 17:55

Lay_D schreef:
Een tijd geleden heb ik in een creatieve bui ( die zijn nogal zeldzaam bij mij). Een houten plankje in een vierkant gezaagd, met verf hier en daar hartjes geschilderd , 2 gaatjes in geboord, wc rol door een touwtje gehaald en dat vast geknoopt in de geboorde gaatjes en met een zwarte stift op het hout boven de wc rol : 'Voor mijn allerliefste scheet' geschreven.

Ik heb mijn man in de 12 jaar dat we samen zijn nog nooit zo vereerd gezien :+

_/-\o_ :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 18:07

x_Jeanine_x schreef:
Goed topic!
Vriendje had mij van het weekend verrast met kaarsjes en een lekker drankje in bed.

vaak neem ik iets kleins mee. Zakje hartjes snoepjes, kaartje of weet ik veel wat.

chocoladefabriek is een goede in Aken heb hem genoteerd! Ga namelijk kerstshoppen 18-19 december in Aken en Maastricht! Was ook een verrassing!

*\o/*

Ik dit de 13e en 14e doen :P
Alleen dan Aken en Valkenburg.
Ook maar de chocoladefabriek eens opzoeken denk ik..

Anoniem

Re: Kleine verrassinkjes voor je vriend(in)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 18:28

Mijn vriend had vorige week een superlieve verassing. Ik heb mijn eerste tentamenweek deze week(alleen dacht hij vorige week, klein foutje dus haha) en hij heeft me ter voorbereiding mee uit eten genomen. Om even lekker te ontspannen en wat leuks te doen. Zo lief <3

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 18:38

Konstantine schreef:
Schenk de volgende keer als je weet dat hij bijna thuis is zijn biertje alvast voor hem in en zet dan een roos in het flesje ernaast, dat zal 'ie dan vast ook waarderen :D

Ik stuur hem ook wel eens onverwacht een kaartje of briefje, dat vindt 'ie leuk. Net als dat ik zijn deo, wax en luchtje die bij mij staan mee inpak als we ergens heen gaan. :)

Goed idee!! :))

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:33

Wij ontvoeren elkaar :Y) . Als we eens allebei een dag vrij hebben verzint de één iets om de ander mee naartoe te nemen. Dagje aan het strand, sauna, circus.. Altijd heel leuk O:)

Verder komt 't nogal eens voor dat er geen ontbijt in huis is, dus als ik de kans krijg neem ik bij de bakker een luxe brood mee. Klinkt heel suf, maar wel lekker & wordt gewaardeerd :o

Oh en in hetzelfde thema heb ik laatst een pot "Rotterdamsche pindakaas" op zijn adres laten bezorgen :Y) . Het gaat natuurlijk helemaal nergens over, maar dat hoeft ook niet altijd toch O:) ?

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:39

Je hebt bij de alpenmelkreep van Milka nu de actie van het laatste stukje, heeft ook goed gedaan :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 19:54

Chantalla schreef:
Je hebt bij de alpenmelkreep van Milka nu de actie van het laatste stukje, heeft ook goed gedaan :)

Actie van het laatste stukje? :o?

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:56

_Ekenna schreef:
Chantalla schreef:

Actie van het laatste stukje? :o?

Bij die reep krijg je een code en dan kun je één stukje chocola, het laatste stukje wat je normaal gesproken nooit met iemand wil delen, weggeven.

hetlaatstestukje.nl

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:05

Ja heb ik ook gedaan! Erg leuk! :j

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:17

Dat is leuk! Helemaal omdat ik hier de choca-holic in huis ben. Ik denk dat'ie dat zelfs na 17 jaar nog wel erg leuk vind haha.
Verder heb ik gister toevallig een nieuwe cd gegeven. Wist dat hij die graag wilde en had een vergadering. Ingepakt, hartje erop met omdat:.. En daar wat dingen op geschreven. Fijne avond moppie. Ook hij geeft wel eens wat. Soms duurdere dingen, soms een zelf geplukte zonnebloem, maar het gaat mij ook om het gebaar.
Merk wel dat het 17 jaar geleden iets vaker was, maar we zijn het toch maar mooi blijven doen zo door de jaren.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:18

Ben ik de enige die de zenuwen krijgt van die hartjes producten? :')

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:31

Hahaha, blijkbaar!!

Ik wist niet dat zoveel mannen "vrouwelijke gebaren" waarderen :=

Maar hiero ook hard aan t nadenken voor gewoon "iets leuks" om m te verrassen

gezienanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:39

Ik heb ooit eens voor mijn lieve vriend een surprise ei gemaakt. Zo een van kinder die heb ik heel voorzichtig open gemaakt en een klein liefdes briefje in het gele eitje gestopt en toen het eibweer dicht gemaakt en weer ingepakt. Ook heb ik ooit eens van een oud pak speel kaarten een boekje gemaakt met 52 reden waarom hij zo leuk is. En ik heb eens een stuk of zes liefdes brieven geschreven en hij mocht ze dan op bepaalde momenten open maken. Bijvoorbeeld als hij er even door heen zat.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:40

Quidou schreef:
Ben ik de enige die de zenuwen krijgt van die hartjes producten? :')

Nee, zeker niet haha! Ben er ook totaal niet van. Als ik zo'n doos vol hartjes zou krijgen zou ik er ook een beetje kriebels van krijgen brrr...
Vind af en toe een briefje ergens verstoppen wel leuk. Dat moet ik binnenkort ook maar eens doen!

Heb 2 jaar terug trouwens wel eens aan de hartjes gedaan. Voor mijn ex had ik toen een fotolijst in de vorm van een hart gekocht waar meerdere kleine foto's in konden. Toen heb ik foto's van ons samen en mijzelf erin gestopt en vlak voordat ik een half jaar op reis ging gegeven, en dat vond hij echt heel lief!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 23:11

Ik heb een tijdje terug ook eens zijn tankbeurt betaald. Hij rijdt eigenlijk altijd en klaagt nooit, maar die auto rijdt natuurlijk niet op water... Dus terwijl hij hem volgooide ging ik naar binnen, zogenaamd om een zakje M&M's. Beetje rondgedraald in dat winkeltje tot hij klaar was en toen heeeel snel betaald, want ik wist zeker dat hij anders zou protesteren :')
Hij vond het heel lief en voelde zich schuldig dat 'ie hem helemaal vol had gegooid. :P

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:52

Wat een leuke ideeën. Ik hou der van <3.

Wij gaan in december weekendje weg en heb daarvoor een mooi tekst bord gekocht. '' dat ik van je hou is voor mij geen wonder, maar dat je ook van mij houdt vind ik heel bijzonder '' <3