Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
deflin schreef:Je hebt er bijna geen keuze 8nnemiek?? Dan weet ik niet in welke winkel jij loopt maar het assortiment in de winkels in leer/papenburg is een beetje meer dan de jumbo of Ah hier
xSwanHeart schreef:Ik reis om voor een pakje voorgesneden groenten, dat is hier bijna niet te vinden. Of kant en klare krieltjes.
deflin schreef:Je hebt er bijna geen keuze 8nnemiek?? Dan weet ik niet in welke winkel jij loopt maar het assortiment in de winkels in leer/papenburg is een beetje meer dan de jumbo of Ah hier
) en ik moet zeggen dat ik uit pure gemakzucht meestal gewoon daar winkel.
Hevonen schreef:deflin schreef:Je hebt er bijna geen keuze 8nnemiek?? Dan weet ik niet in welke winkel jij loopt maar het assortiment in de winkels in leer/papenburg is een beetje meer dan de jumbo of Ah hier
Grappig, nog iemand uit deze buurt![]()
Ik vind het assortiment zelfs bij de Lidl, Aldi en kleine supermarkt in het kleine grensstadje Bunde al heel goed. De Duitse Lidl heeft meer, en ook andere dingen dan de Nederlandse. Hetzelfde geldt voor de Aldi. Ik ga dus naar beide.
IN een stad als Leer kun je echt alles kopen in die grote supermarkten en andere winkels.
, is wel waard over te denken
Helaas komend jaar waarschijnlijk geen vakantie in France
Seltje schreef:In woon in België, dicht tegen de grens met Nl en rij voor heel veel dingen naar Nl, veel goedkoper dan hier in België. Nu hebben we hier in België ook een Ah, maar die in Nl is nog steeds goedkoper.